Prowadzisz salonu urody? Warto się dokształcać
Kluczem do sukcesu firmy z branży hair & beauty są nie tylko renoma i wysokiej klasy obsługa, ale także bycie o krok przed konkurencją. Właśnie dlatego właściciele salonów urody nie mogą bać się zmian. Zastanawiasz się, jak je wprowadzić? Dowiesz się tego na branżowych kursach i szkoleniach. Zobacz, dlaczego warto z nich korzystać.
1. Poznasz obowiązujące trendy
Branża fryzjersko-kosmetyczna rozwija się bardzo dynamicznie. Podobnie jak w modzie, w kosmetyce i fryzjerstwie co roku pojawiają się nowe trendy, których będą poszukiwać Twoi klienci. Dotyczą one nie tylko typów stylizacji, ale także technik przeprowadzania zabiegów oraz rodzajów wykorzystywanych kosmetyków i sprzętu. Najlepsze salony urody na rynku wyróżniają się tym, że bardzo szybko udostępniają klientom możliwość korzystania z nowoczesnych technik upiększania.
2. Będzie promować się efektywniej
Promocja salonu urody nie jest łatwa. Komunikat reklamowy powinien trafić do ściśle określonego grona odbiorców. Dzięki szkoleniom branżowym poznasz skuteczne techniki dotarcia do wybranych grup. Często wykorzystuje się do tego media społecznościowe lub portale branżowe. Kampanie marketingowe przeprowadzane z ich wykorzystaniem są stosunkowo niedrogie i bardzo skuteczne. Trzeba jednak wiedzieć, jak je zorganizować – właśnie tego dowiesz się z kursów.
3. Zwiększysz zyski
Dochód salonu urody to nie tylko zysk generowany przez świadczenie usług. To również sprzedaż kosmetyków i profesjonalne doradztwo. Na kursach adresowanych do branży hair & beauty specjaliści przekażą Ci wiele porad biznesowych. Być może nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, jak mało trzeba, aby firma zarabiała jeszcze więcej.
4. Dowiesz się, jak zoptymalizować zarządzanie salonem
W ostatnich latach nastąpiła prawdziwa rewolucja w zarządzaniu firmami fryzjersko-kosmetycznymi. Papierowe terminarze oraz stosy dokumentacji zostały porzucone na rzecz elektronicznych narzędzi. Jednym z nich jest Versum – oprogramowanie, które jest tak wygodne, że obecnie korzysta z niego aż 26 000 specjalistów z branży. Szkolenia to świetna okazja do zapoznania się z takimi nowinkami.
Dokształcaj się bez wychodzenia z domu
Czy wiesz, że branżowe kursy nie zawsze muszą być kosztowne i czasochłonne? Poznaj Akademię Versum. To wyjątkowe, bezpłatne szkolenie internetowe stworzone z myślą o właścicielach oraz managerach firm z branży hair & beauty. Znajduje się w Internecie pod adresem www.akademiaversum.pl i dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych. Obecnie na portalu opublikowanych zostało kilkadziesiąt wartościowych lekcji z poradami branżowymi, a ich baza jest stale rozbudowywana. Ich autorzy to prawdziwi eksperci, którzy profesjonalnie zajmują się szkoleniami lub pracują na ważnych stanowiskach w firmach z branży urodowej. W swoich tekstach przekazują nie tylko teoretyczną wiedzę, ale także zwracają uwagę na praktyczne aspekty omawianych tematów. Lekcje napisane są w przystępny sposób, dzięki czemu czyta się je z przyjemnością.
Może to Ci się spodoba
Korzyści płynące z wynajęcia samolotu odrzutowego
Relacje biznesowe, bardzo często wymuszają na przedsiębiorcach, konieczność odbycia nagłej podróży, często do oddalonego, o tysiące kilometrów, innego kraju. Co zrobić, gdy spotkanie biznesowe jest nagłe, a do przemierzenia czeka
Pożyczka bankowa i pozabankowa – różnice
Rynek pozabankowych pożyczek krótkoterminowych – tzw. chwilówek, oraz pożyczek ratalnych ma się w naszym kraju cały czas bardzo dobrze. Jak jednak wygląda w porównaniu oferta banków? Pożyczka w banku czy
Raport EFL: Transport i car-sharing w Polsce
Bezpośredni udział sektora transportu i magazynowania w polskim PKB wynosi 6%, jednak jego znaczenie dla gospodarki jest zdecydowanie wyższe. Obecnie coraz więcej firm stawia na cyfryzację transportu, na ulice kolejnych
Konsument 2.0. Realne wyjście naprzeciw potrzebom klientów
Pozyskanie i utrzymanie lojalnego klienta, który dokonuje zakupów zarówno online, jak i offline – w sklepie stacjonarnym jest nie lada wyzwaniem. Pomóc w tym może szczegółowe przemyślenie spójnego systemu sprzedaży,
Toalety w restauracji – jak zadbać o ich czystość?
Zadbany i estetycznie wyglądający lokal gastronomiczny zachęca potencjalnych klientów do skorzystania z oferty. Nie wystarczy pomysłowy wystrój wnętrza i designerskie meble – o porządek należy dbać na co dzień, by
Darmowe chwilówki – chwyt marketingowy czy ukłon w stronę klienta?
Mimo że firmy pożyczkowe nie mogą narzekać na brak klientów, to wciąż starają się przyciągać nowych. Powszechnym sposobem w tym zakresie jest pierwsza pożyczka bez odsetek i wbrew pozorom nie
1 Comment
pl
27 lutego, 09:01