Prowadzisz salonu urody? Warto się dokształcać

Prowadzisz salonu urody? Warto się dokształcać

Kluczem do sukcesu firmy z branży hair & beauty są nie tylko renoma i wysokiej klasy obsługa, ale także bycie o krok przed konkurencją. Właśnie dlatego właściciele salonów urody nie mogą bać się zmian. Zastanawiasz się, jak je wprowadzić? Dowiesz się tego na branżowych kursach i szkoleniach. Zobacz, dlaczego warto z nich korzystać.

1. Poznasz obowiązujące trendy

Branża fryzjersko-kosmetyczna rozwija się bardzo dynamicznie. Podobnie jak w modzie, w kosmetyce i fryzjerstwie co roku pojawiają się nowe trendy, których będą poszukiwać Twoi klienci. Dotyczą one nie tylko typów stylizacji, ale także technik przeprowadzania zabiegów oraz rodzajów wykorzystywanych kosmetyków i sprzętu. Najlepsze salony urody na rynku wyróżniają się tym, że bardzo szybko udostępniają klientom możliwość korzystania z nowoczesnych technik upiększania.

2. Będzie promować się efektywniej

Promocja salonu urody nie jest łatwa. Komunikat reklamowy powinien trafić do ściśle określonego grona odbiorców. Dzięki szkoleniom branżowym poznasz skuteczne techniki dotarcia do wybranych grup. Często wykorzystuje się do tego media społecznościowe lub portale branżowe. Kampanie marketingowe przeprowadzane z ich wykorzystaniem są stosunkowo niedrogie i bardzo skuteczne. Trzeba jednak wiedzieć, jak je zorganizować – właśnie tego dowiesz się z kursów.

3. Zwiększysz zyski

Dochód salonu urody to nie tylko zysk generowany przez świadczenie usług. To również sprzedaż kosmetyków i profesjonalne doradztwo. Na kursach adresowanych do branży hair & beauty specjaliści przekażą Ci wiele porad biznesowych. Być może nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, jak mało trzeba, aby firma zarabiała jeszcze więcej.

4. Dowiesz się, jak zoptymalizować zarządzanie salonem

W ostatnich latach nastąpiła prawdziwa rewolucja w zarządzaniu firmami fryzjersko-kosmetycznymi. Papierowe terminarze oraz stosy dokumentacji zostały porzucone na rzecz elektronicznych narzędzi. Jednym z nich jest Versum – oprogramowanie, które jest tak wygodne, że obecnie korzysta z niego aż 26 000 specjalistów z branży. Szkolenia to świetna okazja do zapoznania się z takimi nowinkami.

Dokształcaj się bez wychodzenia z domu

Czy wiesz, że branżowe kursy nie zawsze muszą być kosztowne i czasochłonne? Poznaj Akademię Versum. To wyjątkowe, bezpłatne szkolenie internetowe stworzone z myślą o właścicielach oraz managerach firm z branży hair & beauty. Znajduje się w Internecie pod adresem www.akademiaversum.pl i dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych. Obecnie na portalu opublikowanych zostało kilkadziesiąt wartościowych lekcji z poradami branżowymi, a ich baza jest stale rozbudowywana. Ich autorzy to prawdziwi eksperci, którzy profesjonalnie zajmują się szkoleniami lub pracują na ważnych stanowiskach w firmach z branży urodowej. W swoich tekstach przekazują nie tylko teoretyczną wiedzę, ale także zwracają uwagę na praktyczne aspekty omawianych tematów. Lekcje napisane są w przystępny sposób, dzięki czemu czyta się je z przyjemnością.

Previous Nest Solidne Inwestycje i Nest Dobrane Inwestycje
Next Grupowe inwestycje w nieruchomości coraz popularniejsze

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Polacy nie zapłacą więcej za prąd. Rekompensaty popłyną z nowego funduszu

Zapowiadane na przyszły rok podwyżki cen prądu nie będą odczuwalne dla gospodarstw domowych – wynika z projektu ustawy powstającej w Ministerstwie Energii. Działania osłonowe obejmą też mikro-, małych i średnich przedsiębiorców. Wzrost cen zostanie pokryty

Wiadomości 0 Comments

W ciągu dwóch lat międzynarodowy koncern ABB zatrudni w Polsce blisko tysiąc pracowników

W związku z dalszym rozwojem kompetencji w obszarach takich jak IT, sprzedaż, rozwój produktu, funkcja wsparcia i R&D ABB szacuje, że w okresie 2015–2018 zwiększy zatrudnienie o około tysiąc osób, do ponad 5 tys. pracowników.

Wiadomości 0 Comments

Garść informacji o wizytówkach

Budowaniu wizerunku firmy służy wiele bardzo różnych elementów. Do tych, które są bardzo istotne należą wizytówki. Historia tego podręcznego kartonika zaczęła się w Chinach wraz z wynalezieniem papieru. Wizytówki liczą

Wiadomości 0 Comments

3 kluczowe elementy skutecznej sprzedaży w hotelu

Skuteczna sprzedaż usług hotelowych odbywa się na kilku płaszczyznach. Można na nią wpływać jeszcze zanim gość pojawi się w hotelu, a także, gdy już przekroczy jego próg. Działania marketingowe powinny

Wiadomości 0 Comments

Czy to koniec z pozwoleniami na budowę?

W końcu zapadła decyzja budząca ogromne kontrowersje od dłuższego czasu. Na podstawie porozumienia między ministerstwami wprowadzono poważne zmiany w przepisach prawa budowlanego. Pomysł poparł rząd, ale na decyzję prezydenta trzeba

Wiadomości 0 Comments

Jakie są rodzaje pożyczek pozabankowych?

Pożyczki pozabankowe zyskują popularność przede wszystkim ze względu na szybkość rozpatrywania wniosków, łatwą dostępność i minimum formalności. Jeżeli potrzebujesz ekspresowego zastrzyku gotówki, masz do wyboru wiele firm, które udzielają tego

1 Comment

  1. pl
    27 lutego, 09:01 Reply
    czy tutaj nie powinno być informacji że artykuł jest sponsorowany? A już myślałem ze to fajny portal a chyba same reklamy w artykułach ...

Zostaw odpowiedź