Przydatne gadżety i produkty reklamowe

Przydatne gadżety i produkty reklamowe

Niektóre produkty reklamowe mogą mieć praktyczne zastosowanie. Dzięki temu można kupić coś, co będzie często użytkowane, a jednocześnie zyskać reklamę. Warto więc rozważyć zakup takich gadżetów jak leżaki reklamowe, szczególnie jeżeli prowadzi się własny lokal. Tego typu leżaki sprawdzą się podczas ciepłych dni, gdy większość klientów woli przebywać na zewnątrz. Zyskają dostęp do wygodnych leżaków, natomiast ty będziesz mógł się cieszyć z tego, że każda osoba korzystająca z leżaków reklamowych zobaczy znajdujący się na nich nadruk.

  1. Gdzie kupować leżaki reklamowe?
  2. Czy drewniane leżaki reklamowe to dobry zakup?
  3. Fartuch reklamowy z logo firmy

W podobny sposób można wykorzystać powierzchnię na fartuchach kuchennych, szczególnie jeżeli klienci widzą pracowników kuchni. Osoby, które pracują w danym miejscu i mają na sobie odzież lub akcesoria nawiązujące do firmy robią na klientach dużo lepsze wrażenie. Dlaczego więc z tego nie skorzystać i nie zapewnić sobie dodatkowej reklamy? Wszystkie produkty z nadrukiem reklamowych (bez względu na to, czy mają drewnianą konstrukcję jak reklamowy leżak), czy też są wykonane z materiału, można zamówić w jednym miejscu. Takie rozwiązania oferuje producent leżaków reklamowych, który od lat dostarcza klientom sprawdzone produkty.

Gdzie kupować leżaki reklamowe?

Jeżeli interesują cię leżaki reklamowe, upewnij się, że wybrana firma pokrywa je dodatkową tkaniną, dzięki czemu będą trwałe. Warto też sprawdzić przykładowe realizacje, aby przekonać się, że przygotowane grafiki będą w pełnym kolorze. Jeżeli takie gadżety mają się sprawdzić jako często używane produkty promujące markę, najlepiej potwierdzić trwałość nadruku przed złożeniem większego zamówienia. Nie musisz jednak tego robić, jeżeli wybierzesz produkty z oferty firmy, która dostarcza wszystkie popularne produkty z nadrukiem reklamowym.

Czy drewniane leżaki reklamowe to dobry zakup?

Bez względu na to, czy wybierzesz wariant z podłokietnikami, czy też inne leżaki, z pewnością zachwycą twoich klientów. Zadbaj tylko o to, aby projekt był nowoczesny i ciekawy. Co z tego, że leżak reklamowy będzie solidny, jeżeli wybierając wersję z własnym nadrukiem, dostarczysz niskiej jakości grafikę. Jeżeli nie masz pewności, czy plik jest odpowiedni, dostawca leżaków na pewno udzieli ci wsparcia w tym zakresie.

Fartuch reklamowy z logo firmy

Porządnie uszyte fartuchy kuchenne to kolejny przykład produktów, które możesz mieć z własnym nadrukiem lub logo firmy. Jest to nie tylko świetny asortyment dla firm z branży gastronomicznej, ale również pomysł na prezent dla bliskiej osoby, która lubi spędzać czas w kuchni.

Previous Dlaczego warto korzystać z gadżetów reklamowych?
Next Diabeł tkwi w szczególe. W poszukiwaniu pracownika idealnego

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 6 komentarzy

Firmy prowadzone przez kobiety są bardziej stabilne

Wciąż więcej mężczyzn niż kobiet prowadzi własny biznes, jednak to firmy prowadzone przez płeć piękną są w lepszej sytuacji. Kobiety to również większe optymistki. Co trzecia uważa, że najbliższe miesiące przyniosą poprawę

Wiadomości 0 Comments

Czy kartę kredytową można uzyskać przez internet?

Banki większość swoich usług realizują również online. Teraz nawet kartę kredytową można otrzymać bez wychodzenia z domu. To druga pod względem liczby wydanych kart płatniczych w Polsce. Karta kredytowa online

Wiadomości 0 Comments

Pod koniec roku może się skończyć czas wzrostów na polskiej giełdzie

Jeszcze przez kolejne sześć do dziewięciu miesięcy można liczyć na kontynuację hossy na warszawskiej giełdzie – uważa prezes Opoka TFI. Pod koniec roku może więc skończyć się czas, w którym rozsądne będzie

Wiadomości 0 Comments

Benzyna na stacjach może jeszcze potanieć

Tanieje benzyna na rynku hurtowym, co może się przełożyć na obniżki cen w obrocie detalicznym. Natomiast nie należy się spodziewać niższych cen diesla czy autogazu. Zdaniem analityka rynku paliw z firmy E-petrol gaz

Wiadomości 0 Comments

Cyfrowa rewolucja usług finansowych

Tylko 5 proc. banków planuje całkowitą rezygnację z placówek bankowych – wynika z badania GFT Digital Banking Expert Survey. Oddziały więc raczej nie znikną, ale ich funkcje będą musiały ulec zmianie. Część placówek

Wiadomości 0 Comments

Program dla agentów InAgent – rewolucja w branży?

Czy rynek ubezpieczeń komunikacyjnych czeka rewolucja? Wiele na to wskazuje, bowiem agenci stacjonarni mają możliwość korzystania z bardzo użytecznego narzędzia – platformy InAgent. Czym właściwie jest ten program i na

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź