Roll up – niewielkie, ale skuteczne narzędzie reklamowe
Roll upy to coraz popularniejsze nośniki reklamowe. Z ich możliwości z roku na rok korzysta coraz więcej przedsiębiorców, którzy doceniają ich uniwersalny charakter oraz szerokie możliwości. Roll upy posiadają bardzo wszechstronne zastosowanie, są niedrogie w zakupie oraz bardzo wygodne w użytkowaniu. Nie sposób odmówić im także skuteczności – jako że ciągle są mniej spotykane od klasycznych banerów, plakatów i billboardów, nadal przyciągają uwagę przechodniów i skutecznie zachęcają ich do skorzystania z usług firmy.
Czym jest roll up? Gdzie można wykorzystać jego potencjał?
Roll up dwustronny i jego jednostronny odpowiednik to stosunkowo nowe nośniki reklamowe, które posiadają bardzo wszechstronne zastosowanie. Mają postać planszy z treścią reklamową, która jest rozwija się z kasety. Ze względu na swój zwijany charakter, roll upy mogą być szybko i sprawnie ustawiane w wybranym miejscu, przenoszone, a także transportowane i przechowywane. Nadruki na nich są wykonywane w specjalnych technologiach, umożliwiających ich ekspozycję na także zewnątrz pomieszczeń. Użyte do ich produkcji farby i technologie drukowania, z których korzysta m. in. Drukarnia Wojewoda sprawiają, że roll upy są odporne na deszcz, mróz, promieniowanie UV i inne czynniki zewnętrzne.
Ich składana konstrukcja pozwala także na wygodny transport nośnika w samochodzie. W związku z tym, roll up dwustronny bardzo często towarzyszy przedsiębiorcom podczas targów, eventów, szkoleń i innych spotkań o charakterze biznesowym. Reklama nie jest jednak jedynym zastosowaniem roll upów. Z powodzeniem korzysta się z nich bowiem także w czasie szkoleń, konferencji naukowych, a także wykładów – na roll upie można umieścić najważniejsze zagadnienia z wykładu, definicje, wzory i inne ważne informacje, które powinny być dostępne dla słuchaczy przez cały czas trwania spotkania.
Jak wybrać solidny i trwały roll up? Gdzie go zamówić?
Ze względu na zwijaną, kompaktową konstrukcję i swój dość uniwersalny charakter, roll upy mają bardzo wszechstronne zastosowanie. Świetnie sprawdzają się m. in. w biurach, informując gości i klientów o usługach świadczonych na miejscu i profilu działalności firmy. Są chętnie wybierane także do lokali usługowych, restauracji i sklepów, gdzie mogą informować klientów o aktualnych promocjach, zniżkach, nowych produktach w ofercie, a także menu.
Aby właściwie spełnił swoją rolę, każdy roll up powinien być wykonany z dobrej jakości, solidnych materiałów, które zapewnią mu długą żywotność. Roll upy warto więc zamawiać w profesjonalnych drukarniach, które specjalizują się w produkcji tego typu nośników reklamowych.
Jednym z takich miejsc jest Drukarnia Wojewoda, która od lat dostarcza klientom wysokiej jakości roll upów w standardzie premium, w różnych rozmiarach. W jej ofercie dostępny jest zarówno klasyczny roll up jednostronny, jak i funkcjonalny roll up dwustronny, który posiada nadruk z obu stron. Na powierzchni roll upów może zostać umieszczona dowolna grafika i treść, co pozwala na idealne dostosowanie nośnika do potrzeb każdej firmy.
Może to Ci się spodoba
Współpraca z agencją marketingową – działanie, które się opłaca
Każdy biznes to jak okręt na wzburzonym oceanie rynku. Można dryfować z nadzieją, że prąd sam doprowadzi do celu, ale można też obrać świadomy kurs i pewnie zmierzać w stronę
Według jakich kryteriów ocenia się ofertę przetargową?
Prawo dotyczące zamówień publicznych często jest modyfikowane i dopasowywane do polskich realiów. Przede wszystkim dlatego, że przedsiębiorcy szukają sposobu na wyróżnienie i wygraną w przetargu bez większego wysiłku. Zazwyczaj przekonująca
„Polskie Davos” dobiega końca. Trzy dni ważnych dla gospodarki debat
To ostatni dzień XXVII Forum Ekonomicznego w Krynicy. Obecność polityków i szefów największych firm z Polski i państw regionu to okazja do wielu ciekawych debat i dyskusji na ważne tematy z perspektywy krajowej gospodarki. Obecność na
Doradztwo prawne dla e-biznesu
E-biznes obejmuje swoim zakresem wiele rodzajów i form działalności gospodarczej, które mogą być wykonywane drogą elektroniczną. Jedną z najbardziej popularnych jest prowadzenie e-sklepów – jako akcesoryjny kanał sprzedażowy, obok sklepów
Leasing napędza inwestycje mikro- i małych firm
Branża leasingowa sfinansowała w ubiegłym roku aktywa warte 58,1 mld zł. Popularność tej formy finansowania inwestycji rośnie, a leasing jest wybierany najczęściej przez mikro- i małe przedsiębiorstwa. Oprócz samochodów czy ciężkich maszyn można
Marketing treści w prowadzeniu firmy
Właściciele firm, którzy chcą przenieść swoje działania sprzedażowe do Internetu, zastanawiają się zazwyczaj w jaki sposób prowadzić marketing on-line. Wyjść jest wiele, a każde wymaga różnego stopnia zaangażowania oraz różnego
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post