Strategie aromarketingu
Dużą popularnością wśród specjalistów od reklamy cieszy się od jakiegoś czasu aromarketing, czyli działanie na zmysły klientów i nakłanianie ich do dodatkowych lub nieplanowanych zakupów. Strategia ta pochodzi z zachodniej granicy, gdzie przynosi niespodziewane rezultaty. W Polsce dopiero kilka firm zaangażowało się aromarketing i raczej żadna tego nie żałuje.
Nie od dziś wiadomo, że atrakcyjna reklama odbierana jest przez wszystkie zmysły i dostarcza przeróżnych wrażeń wzrokowych, słuchowych, czasami zapachowych i smakowych (np. degustacja w sklepie, wybór perfum). Klient lubi być adorowany i zachęcany, dlatego aromarketing staje na wysokości zadania i stara się sprostać oczekiwaniom wymagających.
Każda firma, która wybiera taką strategię powinna konsekwentnie dążyć do celu i budować spójny obraz marki, gdzie współgrają wszystkie elementy, a dodatkowo są ze sobą idealnie powiązane. Zbyt nachalne stosowanie aromarketringu może mieć efekt odwrotny od planowanego i odstraszyć podatnych klientów.
Warto pamiętać, aby znaleźć złoty środek dla swojego przedsiębiorstwa. Przesadzanie w obie strony może okazać się zgubne i wpłynąć niekorzystnie na obraz firmy.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Jak zorganizować sprawny obieg dokumentów w firmie?
Odpowiednia organizacja obiegu dokumentów usprawnia funkcjonowanie firmy i pozwala zaoszczędzić sporo cennego czasu. Wpływ na to ma wiele różnych czynników, dlatego też najważniejsze jest to, aby system dostosować do potrzeb
Wszystko o reklamacji
Zgodnie z prawem konsumenta klient, który jest niezadowolony z zakupu, może złożyć reklamację. Jednak musi wiedzieć o ustawowych terminach i właściwej procedurze działania. Podstawą do rozpatrywania oczekiwań jest wypełnienie formularza
Obowiązki pracodawcy w zakresie zaspokajania socjalnych potrzeb zatrudnionego
W obrębie obowiązków pracodawcy zamieszczone jest zaspokajanie potrzeb bytowych, socjalnych i kulturalnych pracownika w stopniu, na jaki udostępniają to jego możliwości i warunki finansowe. Zobowiązanie to jest zdefiniowane przepisem, jednak
Jak biuro może oszczędzać?
Nieustający kryzys powoduje, że większość przedsiębiorstw potrzebuje oszczędności i próbuje racjonalnie gospodarować posiadanymi środkami. W rzeczywistości przedsiębiorca może wdrożyć podstawowe zmiany, które wpłyną na zmniejszenie wielu kosztów. Jak oszczędzać w
Na czym polega przejęcie aktywności gospodarczej?
Przejęcie zakładu pracy polega na sprzedaniu 100% własności udziałów innej osobie i przejściu na nabywcę wszystkich obowiązków wynikających z danej formy aktywności gospodarczej. Takie postępowanie nie definiuje likwidację stosunku pracy
Stacjonarny, mobilny, samoobsługowy – jaki terminal płatniczy wybrać?
Większość z nas posiada karty wystawione przez banki. Zarówno kartami kredytowymi, jak i płatniczymi (debetowymi) możemy wygodnie płacić w sklepach. W tym celu musimy skorzystać z terminali płatniczych. Sprzedawcy mają
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post