Jakie powinności ciążą na sekretarce?

Jakie powinności ciążą na sekretarce?

Sekretariat jest bardzo ważnym działem dla wielu małych i średnich firm. Właśnie tam przenosi się większość formalności i podejmuje wspólników i kontrahentów. Jakie obowiązki ciążą na sekretarce? Czy jest niezbędna do właściwego funkcjonowania przedsiębiorstwa?

Zwykle funkcję sekretarki przejmuje osoba wykształcona, kulturalna i godna zaufania, która zna i zachowuje dla siebie szczegóły prowadzonej działalności. Poza tym musi charakteryzować się komunikatywnością i elokwencją.

Oprócz osobowości idealna sekretarka powinna umiejętnie korzystać z komputera oraz wyposażenia biurowego, znać obecne problemy przedsiębiorstwa, zapraszać klientów, odpowiadać ba telefony, zarządzać korespondencją z kontrahentami oraz organizować spotkania i delegacje przełożonym oraz szefom i właścicielom.

Z całą pewnością można powiedzieć, że kondycja firmy w dużej mierze zależy od sekretariatu oraz osoby zatrudnionej na stanowisku sekretarki. Często bowiem rodzą się niespodziewane zadania do zrealizowania oraz problemy do rozwiązania. Tylko profesjonalnie przygotowana osoba da radę z biurowym chaosem.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Wszystko o leasingu operacyjnym
Next Dlaczego Polacy otwierają własne biznesy?

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Czy obniżenie stawek za nadgodziny wpłynie korzystnie na bezrobocie?

Według niektórych pracodawców obniżenie stawek za przepracowane nadgodziny spowoduje zwiększenie liczby nowo powstałych miejsc pracy oraz zmniejszy koszty pracy. Projekt poselski dotyczący nowelizacji w przepisach z zakresu czasu pracy ma

Mała firma 0 Comments

Kiedy pracodawca wyśle pracownika na szkolenie?

Właściciele firm chętnie wysyłają pracowników na kursy w celu podwyższenia ich kwalifikacji zawodowych. Pracobiorca zobowiązuje się natomiast pozostawać w dyspozycji przez czas trwania umowy o pracę. Co jeśli pracownik nie

Mała firma 0 Comments

Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki

JLL, międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wynajmu nieruchomości, wydała właśnie pierwszą część swojego Praktycznego Poradnika Najemcy Biura. Lekki i przystępny, pozbawiony deweloperskiego żargonu poruszać ma wszystkie najistotniejsze dla

Mała firma 0 Comments

Aktualizacja stawek amortyzacji

Stopa amortyzacyjna to zużycie środka trwałego określone w procentach. Pomnożenie tej stawki przez początkową kwotę danego przyrządu, precyzuje część wartości, jaką powinno się wliczyć w koszty podatku. Spis stawek amortyzacyjnych

Mała firma 0 Comments

Dlaczego Polacy otwierają własne biznesy?

Każdy pracownik zatrudniony w poważnej firmie zdaje sobie sprawę, że pracuje dla dobra wspólnego. Poza tym otrzymuje średnie wynagrodzenie i niezbyt atrakcyjny pakiet socjalny. Aby to zmienić podwładni decydują się

Firma 1Comments

Jak oszczędzić na biurze?

Prowadzenie własnej firmy jest związane z wieloma kosztami, które, zwłaszcza dla początkujących przedsiębiorców, bywają zbyt obciążające. Są sposoby pozwalające zredukować wydatki związane z prowadzeniem własnej działalności – dzięki temu firma

1 Comment

  1. Pycha
    08 września, 17:33 Reply
    Sekretarka praktycznie jest drugim szefem, bo ma za zadanie umawiać spotkania i mieć wszystko pod kontrolą i przypominać pracodawcy o ważnych spotkaniach.

Zostaw odpowiedź