Jak zorganizować udany event?
Event to świetny sposób, aby pokazać firmę z dobrej strony, zaprezentować oferowane przez nią produkty czy też zainteresować nią większą grupę osób. Wiele jednak zależy od dobrej organizacji. Warto stworzyć odpowiedni plan, który pomoże uporać się z tym wymagającym zadaniem.
Przygotowanie wydarzenia mającego na celu promowanie firmy wymaga dobrej organizacji. Spójna koncepcja i oryginalny pomysł to dobry początek, trzeba jednak zadbać również o to, by event został zapamiętany pozytywnie przez zaproszonych gości, niezależnie od tego, czy są to partnerzy biznesowi, pracownicy przedsiębiorstwa czy też dziennikarze. Co zrobić, aby całe przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem i przyniosło zamierzony cel?
Dobry plan to podstawa
Organizacja eventu może wiązać się z niemałym stresem, zwłaszcza jeśli termin wydarzenia zbliża się dużymi krokami. Aby mieć pewność, że o niczym nie zapomnieliśmy, warto przygotować plan działania. Jedną z najważniejszych kwestii w przygotowywaniu tego typu imprez jest umiejętne połączenie wielu elementów w spójną całość. Wybranie odpowiedniego miejsca, zamówienie cateringu, przygotowanie atrakcji dla zaproszonych gości – wszystko to wymaga wysiłku, ale też pracy zespołowej czy umiejętności przewidywania różnych wydarzeń. Najlepszym sposobem na uniknięcie ewentualnych kłopotów jest stworzenie planu całego spotkania w punktach. Dzięki temu będziemy wiedzieć czym należy zająć się w pierwszej kolejności i ułatwi to oddelegowanie poszczególnych zadań innym organizatorom. Później nie pozostaje nic innego jak realizacja planu.
Zadbaj o spójność
Organizując event należy przede wszystkim wybrać dobry termin. Wiele jednak zależy od tego, co planujemy. Podczas wybierania konkretnej daty oraz miejsca wydarzenia powinno się wziąć pod uwagę jego tematykę – inaczej należy zaplanować konferencję prasową, a inaczej pokaz, wieczorną galę albo warsztaty. Przed wybraniem terminu rozsądnie jest sprawdzić czy w tym samym czasie nie odbywają się inne ciekawe wydarzenia. Kolejna istotna kwestia to wybór miejsca. Atrakcyjna lokalizacja i ciekawy wystrój to jednak nie wszystko – tutaj również ważny jest profil eventu. Tematyka spotkania powinna zadecydować również o ustawieniu sali. Często zdarza się, że trzeba wynająć podesty sceniczne czy inne elementy niezbędne do stworzenia niewielkiej sceny albo wybiegu.
Pamiętaj o informacji
Znając termin i miejsce wydarzenia można poinformować uczestników o nadchodzącym evencie. Najlepszym kanałem jest obecnie internet. Warto więc stworzyć stronę internetową, na której publikowane będą wszystkie informacje dotyczące formularzy rejestracyjnych, opłat czy samego programu spotkania. Pamiętajmy, aby umieszczać na niej wyłącznie aktualne informacje. Oczywiście sama strona internetowa to nie wszystko – zdarza się, że niektórzy nie szukają tego typu wydarzeń, dlatego warto wysłać zaproszenia drogą mailową. Dobrym pomysłem jest też zaproszenie kogoś ciekawego, kto zachęci większą liczbę osób do uczestnictwa w spotkaniu.
Może to Ci się spodoba
Konflikt amerykańsko-północnokoreański stał się pretekstem do realizacji zysków na giełdzie
Spadek akcji na globalnych rynkach, który dokonał się w ubiegłym tygodniu to jedynie efekt chęci realizacji zysków przez inwestorów – uważa analityk Domu Maklerskiego mBanku. Jako pretekst posłużyła wymiana zdań między Donaldem
Wsparcie państwa ułatwiłoby firmom wchodzenie na dalekie rynki
Eksport usług budowlanych stanowi zaledwie nieco ponad 3 proc. wartości sprzedaży całego sektora. Polskie firmy mają potencjał, by zwiększać swój udział na zagranicznych rynkach. Pomocne byłoby wsparcie ze strony państwa.
Najczęstsze mity o upadłości konsumenckiej – co musisz wiedzieć, zanim podejmiesz decyzję
Upadłość konsumencka, choć coraz bardziej popularna jako sposób na poradzenie sobie z nadmiernym zadłużeniem, wciąż budzi wiele wątpliwości. Wokół tego procesu narosło mnóstwo mitów, które mogą zniechęcić osoby w trudnej
Transport towarów do Niemiec – aspekty prawne
Pomimo upływu lat transport towarów do Niemiec jest jednym z częściej obieranych kierunków w przypadku realizacji zleceń o charakterze międzynarodowym. W trosce o prawidłowy przebieg takich zleceń ważne jest nie
Dlaczego warto inwestować w gadżety dla firm?
Logowane akcesoria ozdobione w elegancki sposób nazwą Twojej firmy to taktowny i dobrze odbierany upominek, który jest chętnie stosowany w marketingu przez przedsiębiorstwa na całym świecie. Wpływa korzystnie zarówno na
Rekordowe wyniki na rynku gruntów inwestycyjnych. Transakcje przekroczyły 5 mld zł
Wartość transakcji na rynku gruntów inwestycyjnych w ubiegłym roku przekroczyła 5 mld zł, co było najlepszym wynikiem od 2006 roku. Największe zakupy gruntów dotyczyły segmentu mieszkaniowego. Zainteresowaniem inwestorów cieszyły się przede
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post