Jak zorganizować udany event?
Event to świetny sposób, aby pokazać firmę z dobrej strony, zaprezentować oferowane przez nią produkty czy też zainteresować nią większą grupę osób. Wiele jednak zależy od dobrej organizacji. Warto stworzyć odpowiedni plan, który pomoże uporać się z tym wymagającym zadaniem.
Przygotowanie wydarzenia mającego na celu promowanie firmy wymaga dobrej organizacji. Spójna koncepcja i oryginalny pomysł to dobry początek, trzeba jednak zadbać również o to, by event został zapamiętany pozytywnie przez zaproszonych gości, niezależnie od tego, czy są to partnerzy biznesowi, pracownicy przedsiębiorstwa czy też dziennikarze. Co zrobić, aby całe przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem i przyniosło zamierzony cel?
Dobry plan to podstawa
Organizacja eventu może wiązać się z niemałym stresem, zwłaszcza jeśli termin wydarzenia zbliża się dużymi krokami. Aby mieć pewność, że o niczym nie zapomnieliśmy, warto przygotować plan działania. Jedną z najważniejszych kwestii w przygotowywaniu tego typu imprez jest umiejętne połączenie wielu elementów w spójną całość. Wybranie odpowiedniego miejsca, zamówienie cateringu, przygotowanie atrakcji dla zaproszonych gości – wszystko to wymaga wysiłku, ale też pracy zespołowej czy umiejętności przewidywania różnych wydarzeń. Najlepszym sposobem na uniknięcie ewentualnych kłopotów jest stworzenie planu całego spotkania w punktach. Dzięki temu będziemy wiedzieć czym należy zająć się w pierwszej kolejności i ułatwi to oddelegowanie poszczególnych zadań innym organizatorom. Później nie pozostaje nic innego jak realizacja planu.
Zadbaj o spójność
Organizując event należy przede wszystkim wybrać dobry termin. Wiele jednak zależy od tego, co planujemy. Podczas wybierania konkretnej daty oraz miejsca wydarzenia powinno się wziąć pod uwagę jego tematykę – inaczej należy zaplanować konferencję prasową, a inaczej pokaz, wieczorną galę albo warsztaty. Przed wybraniem terminu rozsądnie jest sprawdzić czy w tym samym czasie nie odbywają się inne ciekawe wydarzenia. Kolejna istotna kwestia to wybór miejsca. Atrakcyjna lokalizacja i ciekawy wystrój to jednak nie wszystko – tutaj również ważny jest profil eventu. Tematyka spotkania powinna zadecydować również o ustawieniu sali. Często zdarza się, że trzeba wynająć podesty sceniczne czy inne elementy niezbędne do stworzenia niewielkiej sceny albo wybiegu.
Pamiętaj o informacji
Znając termin i miejsce wydarzenia można poinformować uczestników o nadchodzącym evencie. Najlepszym kanałem jest obecnie internet. Warto więc stworzyć stronę internetową, na której publikowane będą wszystkie informacje dotyczące formularzy rejestracyjnych, opłat czy samego programu spotkania. Pamiętajmy, aby umieszczać na niej wyłącznie aktualne informacje. Oczywiście sama strona internetowa to nie wszystko – zdarza się, że niektórzy nie szukają tego typu wydarzeń, dlatego warto wysłać zaproszenia drogą mailową. Dobrym pomysłem jest też zaproszenie kogoś ciekawego, kto zachęci większą liczbę osób do uczestnictwa w spotkaniu.
Może to Ci się spodoba
Mini czy midi? Sukienka do pracy szyta na miarę
Kobiety kochają sukienki, nie wszystkie jednak noszą je na co dzień. Obawiają się, że biuro nie jest najlepszym miejscem do prezentowania swoich atutów, a latem wygodniej czują się w krótkich
Rewolucja cyfrowa w branży rekrutacyjnej
Branżę rekrutacyjną czeka rewolucja cyfrowa – przekonuje Michał Młynarczyk, prezes Grupy Devonshire. Krótkie nagrane wiadomości przesłane do pracodawcy powoli zastępują tradycyjne rozmowy kwalifikacyjne. Już niedługo proces rekrutacyjny przeniesie się do
Zarządzanie energią
Wprowadzenie ograniczeń w dostawach prądu najbardziej odbiło się na przedsiębiorcach. Z powodu limitów zmuszeni byli do zmniejszenia lub nawet całkowitego wstrzymania produkcji na kilka dni. Coraz więcej firm korzysta jednak z narzędzi
Wzrost liczby nowych kontraktów już po wakacjach. Obecnie rynek czeka na napływ środków unijnych
Na rynku rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorców podpisywanych jest mniej kontraktów niż w ostatnich dwóch latach. Spowolnienie dotyczy zarówno sektora publicznego, jak i prywatnego. Klienci czekają na napływ środków unijnych w ramach nowej tury finansowania.
Eksperci przestrzegają przed radykalnymi zmianami w opiece zdrowotnej
Projekt nowelizacji ustawy, który zakłada utworzenie sieci szpitali, będzie sprzyjał największym szpitalom. Szanse na kontrakty z płatnikiem stracą mniejsze i prywatne placówki. Bez prywatnego kapitału państwo nie poradzi sobie z ochroną zdrowia – przestrzegają
Moda to dobra inwestycja
Według Polskiej Rady Centrów Handlowych w naszym kraju funkcjonuje ponad 440 centrów i galerii handlowych. Potencjał sektora modowego dostrzegają inwestorzy. Tylko w pierwszych trzech kwartałach 2014 r. polski rynek wzbogacił
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post