Jak budować dobrą atmosferę?
Dobra atmosfera wśród pracowników oraz w relacjach z przełożonym to podstawa udanej współpracy. Na właściwe stosunki trzeba długo pracować i nieustannie dbać o i właściwy poziom. Duży wpływ na odpowiednią atmosferę na kierownik lub manager. Jak sprawić, aby praca w biurze stała się przyjemnością, a pracownicy służyli sobie pomocą?
Podstawowym obowiązkiem kierownika lub przełożonego jest nakierowanie zespołu na wspólne cele i eliminację współzawodnictwa. Grupowe działania i odpowiedzialność za pozostałych zwykle pozwalają na zawiązaniem głębszych znajomości i właściwe nastawienie do pracy.
Warto pamiętać, aby manager nie faworyzował nikogo i patrzyła na zespół jako jedność. Szukanie prymusów i najlepszych pracowników może wprowadzić nerwowy klimat i zapoczątkować wyścig szczurów. Oczywiście personalne uwagi są wskazane, ale raczej w formie rad i wskazówek, a nie nagan czy krytyki.
Niezwykle istotne dla pracowników jest posiadanie oparcia i autorytetu w swoim przełożonym. Głównie dlatego, że oprócz mądrych rozwiązań może pomóc w sprawach zawodowych, ale też osobistych. Zacieśnianie więzi może odbywać się również w związku z trudną sytuacją rodzinną podwładnych lub wewnętrznymi konfliktami.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Sytuacja na warszawskim rynku pierwotnym
Rynek pierwotny w stolicy ma się nie gorzej będzie się miał w przyszłości – to przeważająca opinia u ekspertów. To także doskonała wiadomość dla potencjalnych kredytobiorców, gdyż będą mogli się
Suplementy – chlorofil w płynie
Aż 18-30 % wszystkich chorób, które rozwijają się w miejscu pracy, jest spowodowane przez chemiczne zanieczyszczenie środowiska. Żyjemy w świecie, gdzie natura niewiele już ma wspólnego ze swoją pierwotną, czystą
Cyberwojna trwa. Orężem są nie tylko wirusy i ataki hakerów, lecz także kampanie dezinformacyjne
Propaganda oparta na dezinformacji prowadzona na portalach społecznościowych może sterować opinią publiczną i kreować wydarzenia. To staje się coraz częściej wykorzystywanym orężem w cyberwojnie. Jej celem może być uzyskanie dostępu do kluczowych
Czym jest kontrakt menedżerski?
Kontrakt menedżerski to umowa tak zwanego rzetelnego działania, funkcjonująca na podobnych regułach co standardowa umowa zlecenie. W obszarze kontraktu menedżerskiego istotne jest to, że jego przestrzegania nie reguluje Kodeks Cywilny.
Firmy coraz częściej sięgają w kampaniach reklamowych po influencerów
W 2018 roku blisko pół tysiąca youtuberów opublikowało na swoich kanałach ponad 46,5 tys. wideo. Zostały wyświetlone łącznie 7 miliardów razy. Po popularnych blogerów i vlogerów coraz chętniej sięgają firmy. Influencerzy
Odszkodowania związane z pracą
Pracodawcy są zobowiązani do stworzenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w swoim zakładzie. Mimo to, czasem dochodzi do lekkich lub poważnych wypadków w miejscu pracy, w wyniku których pracownik traci
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post