Archicom usprawnia obsługę zleceń z pomocą nowego Panelu Klienta

Archicom usprawnia obsługę zleceń z pomocą nowego Panelu Klienta

Nowe rozwiązanie pomoże deweloperowi w obsłudze klientów od momentu zakupu nowego mieszkania, przez odbiór kluczy, aż po obsługę gwarancyjną. Za realizację nowego narzędzia odpowiada wrocławski software house Intratic (Grupa Unity).

Wdrożenie Panelu Klienta miało na celu usprawnienie komunikacji z klientami od momentu sprzedaży, przez odbiór kluczy, po obsługę gwarancyjną. Jesteśmy przekonani, że wdrożenie Panelu Klienta wpłynie na wzrost satysfakcji klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem w codziennej pracy naszych specjalistów – komentuje Tomasz Sujak, Członek Zarządu Archicom S.A.Stworzenie platformy, dzięki której będziemy z klientami w ciągłym kontakcie pozwoli nam jeszcze lepiej wsłuchiwać się w potrzeby mieszkańców, a zgłaszane przez użytkowników zagadnienia wykorzystywać do budowania coraz lepszej oferty – dodaje.

Panel Klienta wspiera użytkowników poprzez szereg rozwiązań systemowych. Narzędzie daje im dostęp do najważniejszych danych i dokumentów dotyczących zakupionej nieruchomości, podgląd postępów w realizacji inwestycji, możliwość umówienia się na wizytę na budowie czy obsługę gwarancyjną. Wdrożone rozwiązania pozwolą deweloperowi przyspieszyć obsługę klienta i zoptymalizować jej koszty. Deweloper planuje poszerzenie zakresu funkcjonalności Panelu Klienta o kolejne opcje.

Chcąc zrealizować te założenia zdecydowaliśmy się na pracę w technologiach Kentico i .NET MVC. Zapewniają one optymalne warunki pod kątem dalszego rozwoju platformy, także w kontekście nadchodzących zmian w zakresie ochrony danych osobowych, czyli RODO. – tłumaczy Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor sprzedaży w Grupie Unity, dodając, że CMS Kentico uwzględnia już nowe wymogi prawne w swoich rozwiązaniach.

Panel Klienta integruje dane z istniejących rozwiązań informatycznych firmy Archicom S.A., zapewniając nie tylko sprawny przepływ informacji o nabywcach, produktach i umowach z CRM-u, ale też wykorzystując treści i media z systemu klasy PIM (Product Information Management).

Projekt został zrealizowany w metodyce Agile PM, a sama faza wytwarzania oprogramowania – w SCRUM-ie. Taki sposób pracy został przyjęty za zgodą obu stron, zaś kolejne funkcje były dostarczane w krótkich sprintach.

Dzięki temu zespół Archicomu móna bieżąco kontrolować budżet, reagować na zmieniające się wymagania i odpowiednio modyfikować zakres oraz plan prac. – podsumowuje Sebastian Błaszkiewicz z Grupy Unity.

Panel Klienta Intratic można zaadaptować do indywidualnych potrzeb organizacji z wszystkich branż, w których sprawna obsługa po sprzedażowa jest koniecznością. Dowiedz się więcej na intratic.eu.

Previous Największe problemy firm logistycznych w Polsce
Next Polskie firmy będą się rozwijać dzięki innowacjom

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Płacisz kartą? Kontroluj swoje wydatki

Karta debetowa, czyli metoda płatności powszechnie używana przez większość mieszkańców świata, jest jedną z wygodniejszych form rozliczania się. Jej eksploatacja wiąże się właściwie tylko z jednym problemem: utratą kontroli nad

Wiadomości 1Comments

Ponad połowie Polaków pieniędzy wystarcza tylko na podstawowe potrzeby

56 proc. Polaków deklaruje, że pieniędzy w miesiącu wystarcza im tylko na podstawowe potrzeby i nie stać ich na większe wydatki. Co piąty przyznaje, że musi sobie odmawiać wielu rzeczy, żeby starczyło

Wiadomości 5 komentarzy

Szukasz idealnej firmy sprzątającej? Oto 4 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę

Profesjonalna firma sprzątająca jest niezbędna w każdej firmie. Badania pokazują, że przeciętnie każdy z nas spędza przy biurku jedną trzecią swojego życia. Czyste, miłe dla oka i nosa otoczenie ma

Wiadomości 0 Comments

Polacy nie zapłacą więcej za prąd. Rekompensaty popłyną z nowego funduszu

Zapowiadane na przyszły rok podwyżki cen prądu nie będą odczuwalne dla gospodarstw domowych – wynika z projektu ustawy powstającej w Ministerstwie Energii. Działania osłonowe obejmą też mikro-, małych i średnich przedsiębiorców. Wzrost cen zostanie pokryty

Wiadomości 0 Comments

Obligacje podporządkowane mogą być pożyteczne

Nabywcy obligacji korporacyjnych z oczywistych względów preferują papiery dające jak największą szansę na otrzymanie umówionych świadczeń i zwrot kapitału, a więc najczęściej obligacje zabezpieczone. Spółki mogą też emitować obligacje podporządkowane,

Wiadomości 0 Comments

Zagraniczni inwestorzy idą w Polsce na rekord. Pojawiają się zainteresowani z nowych kierunków

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Polsce obsłużonych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu wzrosła po trzech kwartałach tego roku o 70 proc. rok do roku. Największymi inwestorami w tym roku są Belgowie, ale rosnące zainteresowanie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź