Jaką metodę reklamy wybrać w sieci?

Jaką metodę reklamy wybrać w sieci?

Prowadzenie działalności przy użyciu Internetu nie jest obecnie nowinką. Marketing rozwija się wszędzie, także w e-przestrzeni mamy z nim do czynienia. Jednymi z jego składników jest pozycjonowanie stron www oraz pozyskiwanie adresów sponsorowanych.

Linki sponsorowane to fraza pojawiająca się po wpisaniu interesującej nas treści w przeglądarce. Największe efekty daje z pozycjonowaniem, czyli gwarancją pierwszych pozycji pośród listy odnalezionych adresów. Niestety narzędzia te są kosztowne i warto dokładnie określić kwotę, jaką możemy wydąć na taką reklamę.

Badania poświadczają, iż adresy sponsorowane przynoszą szybsze efekty niż druga z opisanych metod. Polecane są one dla młodych biznesmenów rozpoczynających działalność na rynku on -line.

W rzeczywistości internetowa reklama ogranicza się do utworzenia konta w specjalnym systemie, gdzie możemy także otrzymać pomoc informatyków. Ponadto ważną ą kwestią w ponoszeniu wydatków z tytułu reklamujących adresów nie jest sam fakt ich umieszczania w przeglądarce, a koszty powiązane z zaplanowaniem zyskownej kampanii promocyjnej.

W praktyce suma około tysiąca złotych pozwala na zapewnienie właściciela działalności gospodarczej o 100 krotnej ilości wyświetlenia jego strony przez potencjalnych zainteresowanych.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czym są księgi nierzetelne i wadliwe?
Next Kiedy urlop na żądanie jest zabroniony?

Może to Ci się spodoba

W Polsce powstaje największa platforma wsparcia start-upów w Europie Środkowo-Wschodniej

W Polsce działa obecnie ponad 2,4 tys. start-upów. Blisko 60 proc. z nich rozwija się dzięki środkom własnym, a nieco mniej niż jedna piąta pozyskała finansowanie z funduszy venture capital. Program Start

e-Firma i Startup 0 Comments

E-commerce w praktyce

Czym jest e-commerce? Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w Internecie? Jak zarządzać płatnościami on-line?Jak wykorzystywać w sprzedaży e-mail marketing oraz maketing automation? Na te pytania i wiele innych znajdziemy odpowiedź już

e-Firma i Startup 4 komentarze

Czy firmowa strona internetowa to podstawa?

Internet w ostatnim czasie stał się ogromną potęgą. Jest źródłem wielu wiadomości, ułatwia komunikację z najbliższymi lub wspólnikami, pozwala poszerzać wiedzę i odkrywać nieznane fakty. Czy dobrze przygotowana strona internetowa

e-Firma i Startup 0 Comments

Start-upy muszą prowadzić inną politykę motywacyjną niż korporacje

Właściciele start-upów, aby przyciągnąć pożądanych pracowników, powinni przedstawiać ofertę całkowicie różną od korporacyjnej. Taką jest Motywacja 3.0 polegająca na pobudzaniu wewnętrznej motywacji pracownika. To przeciwieństwo Motywacji 2.0 polegającej na tradycyjnym

e-Firma i Startup 1Comments

Jak ująć konkurencję w działaniach content marketingowych?

Tworzenie dobrych treści wkomponowanych w strategię content marketingu nie polega na zachwalaniu swojej firmy i podkreślaniu zalet promowanych produktów. Co istotne, nie może też być jawnym dyskryminowaniem konkurencji. W odróżnieniu

e-Firma i Startup 0 Comments

Polskie start-upy mogą być bardziej innowacyjne

Tylko co czwarty start-up współpracuje z naukowcami, a w co szóstym założycielem jest osoba zaangażowana w pracę naukową – wynika z opracowania „Polskie start-upy. Raport 2015”. Eksperci przekonują, że współpraca nauki i biznesu jest warunkiem

1 Comment

  1. Maciej
    01 września, 16:08 Reply
    Jeżeli ja bym był przedsiębiorcą, to na pewno jako formę reklamy wybrał bym baner reklamowy. Jednak musiałby on być umieszczony na często odwiedzanej stronie, bo inaczej to nie ma sensu.

Zostaw odpowiedź