Opinie Allegro – jak je łatwo pozyskać?

Opinie Allegro – jak je łatwo pozyskać?

Allegro.pl jest popularnym serwisem do prowadzenia sprzedaży w Internecie. W zasadzie odnaleźć można tam wszystko, co przyjdzie nam do głowy. Popularność tego kanału wśród nabywców sprawia, że wzrasta konkurencja wśród sprzedawców. Sprawdź, co zrobić, aby wyprzedzić konkurencję i podbić serca kupujących swoją ofertą oraz pozytywnymi ocenami.

Czy ilość komentarzy ma wpływ na decyzję o zakupie?

Postaw się w roli kupującego i odpowiedz sobie na to pytanie. Najprawdopodobniej Ty też poszukujesz na Allegro towarów, których potrzebujesz. Zastanów się, na co zwracasz uwagę. Pewnie dwiema najważniejszymi kwestiami są cena przedmiotu i ocena sprzedającego. Twoi klienci również zwracają na to uwagę, dlatego odpowiedź na pytanie, czy ilość komentarzy ma znaczenie przy dokonywaniu decyzji o kupnie, jest oczywiście twierdząca. A dlaczego tak jest? To proste, opinie Allegro pokazują potencjalnym nabywcom, czy warto Ci zaufać. Dlatego jeśli prowadzisz sprzedaż w serwisie Allegro, musisz zadbać nie tylko o ofertę, ale też o pozytywne komentarze.

Obsługa klienta krok po kroku

Profesjonalne obsługiwanie kupujących w Twoim sklepie na Allegro powinno być dla Ciebie priorytetem. Co to jednak oznacza w rzeczywistości? Chodzi oczywiście o odpowiednie podejście do każdej sprawy. W praktyce oznacza to chociażby reagowanie na negatywne komentarze. Jednakże warto pamiętać o kilku elementach, które pomogą załagodzić każdą nieprzyjemną sytuację. Przede wszystkim, gdy otrzymasz niepochlebną ocenę, nie panikuj. To naprawdę zdarza się każdemu. Zapamiętaj, że sklep bez negatywnej oceny jest jak żołnierz bez karabinu. Dlatego w takiej sytuacji weź głęboki wdech (a jeśli trzeba, to nawet kilka) i spokojnie odpowiedz na wystawioną recenzję. W załagodzeniu sprawy pomoże używanie magicznych słów: przepraszam, proszę i dziękuję. Jeżeli już na samym początku przeprosisz, osoba, która wystawiła ocenę, zobaczy, że dążysz do naprawienia relacji. Zawsze warto też podziękować za recenzję i napisać, że pomoże Ci ona w ulepszeniu Twojej oferty.

Pamiętaj, aby szybko odpowiadać na pozostawione recenzje, ponieważ niezadowolony klient czeka na Twoją reakcję. A im dłużej czeka, tym bardziej jest zdenerwowany i zawiedziony. Co więcej, zwlekanie z odpowiedzią bądź jej brak zauważą inni konsumenci, którzy trafią na Twoje konto. Niestety istnieje duża szansa, że nieprofesjonalna reakcja lub jej brak negatywnie wpłynie na decyzję konsumenta o zakupieniu produktów w Twoim sklepie. Tym samym otworzysz im drzwi do swojej konkurencji. Ponadto na stronie pomocy Allegro znajduje się informacja, że od lipca 2021 roku odpowiadanie na wiadomości od konsumentów w ciągu 24 godzin będzie jednym z warunków, jakie trzeba będzie spełniać, aby zostać Super Sprzedawcą.

Opinie Allegro? – pozyskaj je z Rating Captain!

Jeżeli zależy Ci na efektywnym pozyskiwaniu ocen konsumentów, zwróć uwagę na narzędzie, które ułatwi i zautomatyzuje ten proces. Po połączeniu Twojego konta Allegro z Rating Captain, aplikacja będzie wysyłać do Twoich klientów zaproszenia do pozostawienia recenzji. Ale to nie wszystko, co potrafi aplikacja. Znajdziesz w niej wiele funkcjonalności, takich jak: audyt Twojej sytuacji na tle konkurencji, zaawansowany panel statystyk, a także widgety z ocenami i recenzjami, które śmiało możesz wyświetlać na swojej stronie internetowej. Oprócz tego narzędzie analizuje sentyment wypowiedzi, podpowiadając elementy wymagające poprawy w obszarze obsługi klienta. Dzięki takiej analizie mediacja z niezadowolonymi nabywcami staje się dużo łatwiejsza. Co więcej, aplikacja daje możliwość wysyłania kuponów z rabatami, co pomaga szybciej zaspokoić oczekiwania kupującego po niezadowalającej transakcji. 

Podsumowanie

Handel na platformach e-commerce wymaga dużego zaangażowania ze strony sklepu, ponieważ dla nabywców nie liczy się tylko konkurencyjna cena, ale także reputacja sprzedającego. Jeśli nie zadbasz o profesjonalne podejście do każdego użytkownika robiącego u Ciebie zakupy, możesz spodziewać się niepochlebnych recenzji. Pamiętaj, że pozyskanie dobrych ocen jest trudne, dlatego warto pomyśleć o narzędziu, które zautomatyzuje ten proces. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest Rating Captain, dlatego dłużej nie zwlekaj i przetestuj aplikację przez 14 dni zupełnie za darmo. Pamiętaj, że konkurencja może czyhać za rogiem, nie dopuść do tego, aby Cię wyprzedziła.

 

Previous Namioty przemysłowe i ich możliwości – wszystko, co trzeba wiedzieć
Next Ogrodzenie betonowe — alternatywa dla ogrodzeń kamiennych

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Wypłata odszkodowania z OC sprawcy – co warto wiedzieć

Po upływie miesiąca możesz ubiegać się o odszkodowanie z OC poszkodowanego w wypadku drogowym. Aby to zrobić, należy przekazać ubezpieczycielowi niezbędne informacje i skontaktować się z rzeczoznawcą. Bezpośrednia likwidacja szkód

Wiadomości 1Comments

Bezrobocie na koniec roku będzie jednocyfrowe

Według Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej bezrobocie w marcu spadło do 10 proc. To najniższy odczyt za trzeci miesiąc roku od 1991 r., gdy wyniosło 7,1 proc. Eksperci uważają, że jeżeli

Wiadomości 0 Comments

Czym jest tzw. marketing treści?

Wartościowa treść jest w cenie – to właśnie na niej bazuje content marketing, czyli tak zwany marketing treści. Na czym dokładnie polega ta metoda promocji on-line i jak można ją

Wiadomości 0 Comments

Allianz Polska chce być w trójce najczęściej wybieranych ubezpieczycieli

Allianz Polska poprzez innowacje technologiczne chce przyciągnąć nowych klientów, przede wszystkim z pokolenia millenialsów. Ubezpieczyciel w nowej strategii zapowiada inwestycje w rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży i budowę nowych placówek w mniejszych miastach. Produkty mają być

Wiadomości 0 Comments

Ile kosztuje kampania w Google Adwards

Skuteczność reklamy w Google jest tak oczywista, że nie trzeba nikogo przekonywać do tego, że jest to wartościowa inwestycja. Jednak planując wdrożenie kampanii w Google Adwords, warto na początku przeanalizować

Wiadomości 0 Comments

W tym roku spore rewolucje prawne w branży turystycznej

Nowe, restrykcyjne prawo o ochronie danych osobowych i ustawa o imprezach turystycznych, która zacznie obowiązywać z początkiem lipca to dwie najważniejsze zmiany legislacyjne, które odczuje w tym roku branża turystyczna. Obawy organizatorów i biur podróży budzi

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź