Opinie Allegro – jak je łatwo pozyskać?

Opinie Allegro – jak je łatwo pozyskać?

Allegro.pl jest popularnym serwisem do prowadzenia sprzedaży w Internecie. W zasadzie odnaleźć można tam wszystko, co przyjdzie nam do głowy. Popularność tego kanału wśród nabywców sprawia, że wzrasta konkurencja wśród sprzedawców. Sprawdź, co zrobić, aby wyprzedzić konkurencję i podbić serca kupujących swoją ofertą oraz pozytywnymi ocenami.

Czy ilość komentarzy ma wpływ na decyzję o zakupie?

Postaw się w roli kupującego i odpowiedz sobie na to pytanie. Najprawdopodobniej Ty też poszukujesz na Allegro towarów, których potrzebujesz. Zastanów się, na co zwracasz uwagę. Pewnie dwiema najważniejszymi kwestiami są cena przedmiotu i ocena sprzedającego. Twoi klienci również zwracają na to uwagę, dlatego odpowiedź na pytanie, czy ilość komentarzy ma znaczenie przy dokonywaniu decyzji o kupnie, jest oczywiście twierdząca. A dlaczego tak jest? To proste, opinie Allegro pokazują potencjalnym nabywcom, czy warto Ci zaufać. Dlatego jeśli prowadzisz sprzedaż w serwisie Allegro, musisz zadbać nie tylko o ofertę, ale też o pozytywne komentarze.

Obsługa klienta krok po kroku

Profesjonalne obsługiwanie kupujących w Twoim sklepie na Allegro powinno być dla Ciebie priorytetem. Co to jednak oznacza w rzeczywistości? Chodzi oczywiście o odpowiednie podejście do każdej sprawy. W praktyce oznacza to chociażby reagowanie na negatywne komentarze. Jednakże warto pamiętać o kilku elementach, które pomogą załagodzić każdą nieprzyjemną sytuację. Przede wszystkim, gdy otrzymasz niepochlebną ocenę, nie panikuj. To naprawdę zdarza się każdemu. Zapamiętaj, że sklep bez negatywnej oceny jest jak żołnierz bez karabinu. Dlatego w takiej sytuacji weź głęboki wdech (a jeśli trzeba, to nawet kilka) i spokojnie odpowiedz na wystawioną recenzję. W załagodzeniu sprawy pomoże używanie magicznych słów: przepraszam, proszę i dziękuję. Jeżeli już na samym początku przeprosisz, osoba, która wystawiła ocenę, zobaczy, że dążysz do naprawienia relacji. Zawsze warto też podziękować za recenzję i napisać, że pomoże Ci ona w ulepszeniu Twojej oferty.

Pamiętaj, aby szybko odpowiadać na pozostawione recenzje, ponieważ niezadowolony klient czeka na Twoją reakcję. A im dłużej czeka, tym bardziej jest zdenerwowany i zawiedziony. Co więcej, zwlekanie z odpowiedzią bądź jej brak zauważą inni konsumenci, którzy trafią na Twoje konto. Niestety istnieje duża szansa, że nieprofesjonalna reakcja lub jej brak negatywnie wpłynie na decyzję konsumenta o zakupieniu produktów w Twoim sklepie. Tym samym otworzysz im drzwi do swojej konkurencji. Ponadto na stronie pomocy Allegro znajduje się informacja, że od lipca 2021 roku odpowiadanie na wiadomości od konsumentów w ciągu 24 godzin będzie jednym z warunków, jakie trzeba będzie spełniać, aby zostać Super Sprzedawcą.

Opinie Allegro? – pozyskaj je z Rating Captain!

Jeżeli zależy Ci na efektywnym pozyskiwaniu ocen konsumentów, zwróć uwagę na narzędzie, które ułatwi i zautomatyzuje ten proces. Po połączeniu Twojego konta Allegro z Rating Captain, aplikacja będzie wysyłać do Twoich klientów zaproszenia do pozostawienia recenzji. Ale to nie wszystko, co potrafi aplikacja. Znajdziesz w niej wiele funkcjonalności, takich jak: audyt Twojej sytuacji na tle konkurencji, zaawansowany panel statystyk, a także widgety z ocenami i recenzjami, które śmiało możesz wyświetlać na swojej stronie internetowej. Oprócz tego narzędzie analizuje sentyment wypowiedzi, podpowiadając elementy wymagające poprawy w obszarze obsługi klienta. Dzięki takiej analizie mediacja z niezadowolonymi nabywcami staje się dużo łatwiejsza. Co więcej, aplikacja daje możliwość wysyłania kuponów z rabatami, co pomaga szybciej zaspokoić oczekiwania kupującego po niezadowalającej transakcji. 

Podsumowanie

Handel na platformach e-commerce wymaga dużego zaangażowania ze strony sklepu, ponieważ dla nabywców nie liczy się tylko konkurencyjna cena, ale także reputacja sprzedającego. Jeśli nie zadbasz o profesjonalne podejście do każdego użytkownika robiącego u Ciebie zakupy, możesz spodziewać się niepochlebnych recenzji. Pamiętaj, że pozyskanie dobrych ocen jest trudne, dlatego warto pomyśleć o narzędziu, które zautomatyzuje ten proces. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest Rating Captain, dlatego dłużej nie zwlekaj i przetestuj aplikację przez 14 dni zupełnie za darmo. Pamiętaj, że konkurencja może czyhać za rogiem, nie dopuść do tego, aby Cię wyprzedziła.

 

Previous Namioty przemysłowe i ich możliwości – wszystko, co trzeba wiedzieć
Next Ogrodzenie betonowe — alternatywa dla ogrodzeń kamiennych

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Branża zarządzania wierzytelnościami na legislacyjnej karuzeli

Nowelizacja ustawy o komornikach sądowych oraz ustawy o kosztach komorniczych i utworzenie Krajowego Rejestru Zadłużonych to jedne z najważniejszych zmian, które w tym roku będą wpływać na branżę zarządzania wierzytelnościami. Ta – jak ocenia prezes PZZW

Wiadomości 0 Comments

Transport towarów do Niemiec – aspekty prawne

Pomimo upływu lat transport towarów do Niemiec jest jednym z częściej obieranych kierunków w przypadku realizacji zleceń o charakterze międzynarodowym. W trosce o prawidłowy przebieg takich zleceń ważne jest nie

Wiadomości 0 Comments

Europejski rynek energii czeka szereg zmian. Dzięki nim będzie bardziej odporny na kryzysy

– Dla Polski największym wyzwaniem jest w tej chwili rozwój sieci, który nadąża za rewolucją energetyczną w postaci szybkiego rozwoju fotowoltaiki, energetyki słonecznej, wiatrowej i mniejszych magazynów – mówi prezeska zarządu Forum Energii, dr Joanna

Wiadomości 0 Comments

Wycieczki zdrowotne do Polski

Polska stała się jednym z krajów, najchętniej wybieranych do turystyki medycznej. Do jej wzrostu na rynku polskim doprowadziły ugruntowana infrastruktura turystyczna oraz niski koszt leczenia. Z roku na rok rośnie

Wiadomości 0 Comments

Rośnie popularność wypożyczalni aut na minuty. BP uruchamia takie wypożyczalnie na swoich stacjach

W Polsce przybywa wypożyczalni samochodów na minuty – po ulicach dziewięciu miast jeździ już blisko dwa tys. takich aut, ale ich liczba rośnie z każdym miesiącem. Podobnie jak liczba użytkowników, która

Wiadomości 0 Comments

Trzy czwarte Polaków korzystających z bankowości mobilnej nie wyobraża sobie bez niej życia

Polacy polubili bankowość mobilną. Ponad połowa badanych twierdzi, że w przyszłości to będzie ich główny sposób kontaktu z bankiem. Przyczyniają się do tego wygoda, bezpieczeństwo mobilnych aplikacji i powszechność smartfonów z dostępem do internetu. Za pomocą

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź