Ulotki składane – tani sposób na reklamę
Ulotka składana to wciąż jeden z najpopularniejszych i najbardziej efektywnych środków reklamowych. Składana ulotka jest bardzo prosta w zaprojektowaniu i wydruku, a jednocześnie tania w produkcji. Dobrze dobrany i wykonany projekt ulotki bardzo często ma duży wpływ na wzrost sprzedaży reklamowanych produktów i usług. Szybki druk ulotek i ekspresowy dostawa do klienta powodują, iż bardzo szybko trafiają one do zainteresowanych osób. Dlaczego warto wykorzystywać w reklamie składane ulotki?
Ulotki składane – jaki format ulotki?
Ulotki składane to po prostu arkusz papieru, który poddano odpowiedniemu falcowaniu. Możemy zaprojektować i wykonać ulotki złożone w pół, równolegle, może to być również popularna ulotka DL. Bardzo ważne są odpowiednie parametry produktu, gdyż ulotki produkowane są w różnych formatach. Możemy zdecydować się na standardowy format, czyli najpopularniejszy A3 i A4, ale także do wyboru mamy format średni (A5) i mały (A6-A7). O tym, który format będzie najodpowiedniejszy decyduje ilość treści i grafik, jakie chcemy w nich umieścić a także cel ich produkcji. Najpopularniejsze, podwójnie składane ulotki DL mają najczęściej niestandardowe wymiary 99×210 mm.
Ulotka składana – jak wybrać najlepszą?
Projektując ulotki składane powinniśmy zwrócić uwagę na kilka elementów, dzięki którym nasz projekt będzie jedyny w swoim rodzaju i atrakcyjny dla klienta. Jednym z takich parametrów jest orientacja tekstu – może on mieć ułożenie poziome lub pionowe. W zależności od tego, jaką ilość stron posiada ulotka, warto dobrać odpowiedni sposób składania – możemy złożyć papier na pół, w literę C czy Z, a także w bardziej interesujący sposób, czyli w okienko czy harmonijkę. Istotny będzie także rodzaj papieru, z którego wykonana jest ulotka – często wykorzystywane są papiery kredowe, ale niektórzy preferują papier błyszczący. Lepsza gramatura użytego papieru wywoła lepsze wrażenie u konkretnego odbiorcy.
Składane ulotki – zastosowanie
W zależności od tego, jak format, wzór i papier wykorzystamy, ulotki mogą mieć różne zastosowanie. W najmniejszych formatach typu standard nakład może być niewielki, gdyż znajda one zastosowanie jako składane metki czy karteczki dodawane do prezentów. Średni format wykorzystywany jest do produkcji gazetek reklamowych, wykorzystywanych przez sklepy czy punkty usługowe. Standardowy nakład pozwala na wydruk w takim formacie zaproszeń na imprezy firmowe czy bankiety. Z dużego formatu bardzo chętnie korzystają właściciele zakładów gastronomicznych, wykorzystując je jako karty dań. Składane ulotki mają mnóstwo zastosowań, dlatego warto skorzystać z usług firmy: https://www.drukomat.pl/ by wykorzystać je do własnych potrzeb.
Może to Ci się spodoba
Jak wypromować start-up. Wszystko o reklamie nowych projektów biznesowych
Każdy kto zmierzył się z założeniem własnej działalności gospodarczej wie, że pomysł to dopiero początek biznesowej przygody. Czy zakończy się sukcesem, zależy od wielu czynników. Jednym z ważniejszych jest skuteczna
Polski sektor gier komputerowych rośnie o 10 proc. rocznie
Polska to eldorado dla twórców gier komputerowych – ocenia Paweł Leskowicz, dyrektor zarządzający Tate Multimedia. Szacuje się, że krajowy rynek gamingowy wart jest ok. 1,8 mld zł, a gry produkuje ok.
Kiedy firma musi prowadzić pełną księgowość?
Sprawnie prowadzona księgowość, to podstawa każdego biznesu. Jest to szczególnie trudne, gdy prowadzimy firmę za granicą. Kogo obowiązuje konieczność prowadzenia pełnej księgowości firmy? Jak sobie z nią poradzić? Na czym
Sklepy internetowe – to wciąż eldorado dla młodych przedsiębiorców
Prowadzenie własnej firmy to dziś marzenie wielu młodych ludzi. Według badań, co czwarty absolwent wyższej uczelni myśli o założeniu jakiegoś biznesu. Szereg z nich już podczas nauki szuka pomysłu na
Połączenie PKN Orlen i Lotosu może oznaczać duże zmiany na stacjach benzynowych w Polsce
Najwięksi gracze na polskim rynku paliw łączą siły. Przejęcie kontroli nad Lotosem przez PKN Orlen oznacza, że powstanie paliwowy gigant o giełdowej wartości przekraczającej 50 mld złotych. Fuzja może oznaczać szansę na
Tylko połowa polskich firm jest gotowa na nowe przepisy o ochronie danych osobowych
Od maja 2018 roku, czyli od wejścia w życie nowych unijnych przepisów, kary dla przedsiębiorców za naruszenie ochrony danych osobowych będą znacznie bardziej dotkliwe niż obecnie. Choć na przygotowanie firmy mają coraz
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post