Ulotki składane – tani sposób na reklamę

Ulotki składane – tani sposób na reklamę

Ulotka składana to wciąż jeden z najpopularniejszych i najbardziej efektywnych środków reklamowych. Składana ulotka jest bardzo prosta w zaprojektowaniu i wydruku, a jednocześnie tania w produkcji. Dobrze dobrany i wykonany projekt ulotki bardzo często ma duży wpływ na wzrost sprzedaży reklamowanych produktów i usług. Szybki druk ulotek i ekspresowy dostawa do klienta powodują, iż bardzo szybko trafiają one do zainteresowanych osób. Dlaczego warto wykorzystywać w reklamie składane ulotki?

Ulotki składane – jaki format ulotki?

Ulotki składane to po prostu arkusz papieru, który poddano odpowiedniemu falcowaniu. Możemy zaprojektować i wykonać ulotki złożone w pół, równolegle, może to być również popularna ulotka DL. Bardzo ważne są odpowiednie parametry produktu, gdyż ulotki produkowane są w różnych formatach. Możemy zdecydować się na standardowy format, czyli najpopularniejszy A3 i A4, ale także do wyboru mamy format średni (A5) i mały (A6-A7). O tym, który format będzie najodpowiedniejszy decyduje ilość treści i grafik, jakie chcemy w nich umieścić a także cel ich produkcji. Najpopularniejsze, podwójnie składane ulotki DL mają najczęściej niestandardowe wymiary 99×210 mm.

Ulotka składana – jak wybrać najlepszą?

Projektując ulotki składane powinniśmy zwrócić uwagę na kilka elementów, dzięki którym nasz projekt będzie jedyny w swoim rodzaju i atrakcyjny dla klienta. Jednym z takich parametrów jest orientacja tekstu – może on mieć ułożenie poziome lub pionowe. W zależności od tego, jaką ilość stron posiada ulotka, warto dobrać odpowiedni sposób składania – możemy złożyć papier na pół, w literę C czy Z, a także w bardziej interesujący sposób, czyli w okienko czy harmonijkę. Istotny będzie także rodzaj papieru, z którego wykonana jest ulotka – często wykorzystywane są papiery kredowe, ale niektórzy preferują papier błyszczący. Lepsza gramatura użytego papieru wywoła lepsze wrażenie u konkretnego odbiorcy.

Składane ulotki – zastosowanie

W zależności od tego, jak format, wzór i papier wykorzystamy, ulotki mogą mieć różne zastosowanie. W najmniejszych formatach typu standard nakład może być niewielki, gdyż znajda one zastosowanie jako składane metki czy karteczki dodawane do prezentów. Średni format wykorzystywany jest do produkcji gazetek reklamowych, wykorzystywanych przez sklepy czy punkty usługowe. Standardowy nakład pozwala na wydruk w takim formacie zaproszeń na imprezy firmowe czy bankiety. Z dużego formatu bardzo chętnie korzystają właściciele zakładów gastronomicznych, wykorzystując je jako karty dań. Składane ulotki mają mnóstwo zastosowań, dlatego warto skorzystać z usług firmy: https://www.drukomat.pl/ by wykorzystać je do własnych potrzeb.

Previous Sprzedaż fotobudek - czy to biznes dla Ciebie?
Next Co to jest CFD

Może to Ci się spodoba

Dobrze zorganizowana przeprowadzka do nowej siedziby nie zaburzy pracy przedsiębiorstwa

Wybór odpowiedniej przestrzeni na biuro firmy i jej właściwe zaaranżowanie decydują o komforcie pracy, samopoczuciu, a w rezultacie – o zaangażowaniu i lojalności pracowników. Sam wybór to jednak nie wszystko. Eksperci zauważają, że ważne jest także

Hakerzy coraz częściej wykorzystują informacje zbierane przez pliki cookies

Coraz więcej firm pada ofiarą oprogramowania ransomware wymuszającego okupy. Majowy atak WannaCry dotknął 200 tys. systemów w 150 krajach. Wirus Petya odpowiadał za czerwcowe awarie systemów komputerowych na całym świecie. Do

Coraz większy wybór ofert pracy. Firmy potrzebują kandydatów prawie na każde stanowisko

W ostatnich tygodniach firmy sygnalizują wysoki popyt na pracowników. Są oni poszukiwani nie tylko w gastronomii czy hotelarstwie, lecz także w branży call center i logistyce. Oferty dotyczą zarówno prac sezonowych czy na zastępstwo,

Co piąta firma ujawnia wysokość wynagrodzenia w ogłoszeniu o pracę

W zdecydowanej większości ogłoszeń o pracę wynagrodzenie nie jest ujawniane, ponieważ najczęściej uzależnione jest od doświadczenia danego pracownika.. Jednak 19 proc. firm decyduje się na upublicznienie oferowanych na danym stanowisku zarobków.  Podanie

Kiedy pracodawca może przeprowadzić szkolenie BHP?

Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy są czasem postrzegane jako marnotrawstwo czasu. W rzeczywistości jednak stosowanie się do zasad BHP pomaga ochronić się przed groźnymi wypadkami. Ponadto, szkolenie BHP

Papier firmowy – co powinien zawierać?

Dla wielu osób papier firmowy to zwykła kartka, na której przekazuje się informacje wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. To jednak błędne założenie. Papier firmowy jest jednym z wielu elementów

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź