Czy e-firma się opłaca?
Rozwój multimediów i internetu stawia przed początkującymi przedsiębiorcami nieznane wyzwania. Przede wszystkim, jaką formę działalności wybrać, żeby mnożyć zyski oraz czerpać satysfakcję z podjętej decyzji. Przedsiębiorstwa internetowe stały się bardzo popularne i zdecydowanie wygrywają ze zwykłymi firmami. Czy rzeczywiście warto założyć działalność w sieci? Która opcja bardziej się opłaca?
Według badań tendencja wśród młodych przedsiębiorców jest tylko jedna. Stawiają na internet i możliwości, jakie przynosi. W pierwszej kolejności prosty i błyskawiczny kontakt z klientami, większa szansa na sukces, skromniejsze środki na organizację miejsca pracy (najważniejszy jest sprzęt komputerowy z dostępem do sieci) oraz możliwość na uzupełnienie niszy.
Podstawą powodzenia w sieci jest kreatywny pomysł, profesjonalne podejście do stworzonej firmy oraz uczciwość i najwyższa jakość. Oprócz tego konkurencyjne ceny i prosta komunikacja z przedsiębiorstwem.
W odniesieniu do biznesów stacjonarnych, które mają stałą siedzibę i w rzeczywisty sposób proponują swoje działania, także można liczyć na zyski. Aczkolwiek dla wielu konsumentów dużym ułatwieniem jest możliwość przeanalizowania towarów w domu, przejrzenia cen oraz podjęcia decyzji o najlepszym wyborze. Ale to nie koniec, ponieważ punkt stacjonarny powinien zrobić dużo więcej, aby skusić potencjalnego klienta i skłonić go do przejrzenia oferty.
Sytuacja przedsiębiorców pokazuje, że coraz więcej z nich chce przenieść swoje interesu do sieci lub od początku rozpocząć świadczenie usług w sieci.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Charakterystyka marketingu partyzanckiego
Obecnie działania marketingowe i akcje reklamowe muszą być szalone, kreatywne, atrakcyjne, inne od wszystkich, przyciągające wzrok i budzące dobre skojarzenia. W dzisiejszych czasach nie wystarczy już rozdawanie zwykłych ulotek i
Jakie zmiany w sprzedaży internetowej?
Kolejnym pomysłem wspólnoty europejskiej będzie ustabilizowanie kwestii związanych z handlem online. Modernizacja przepisów ma potrwać do 2014 roku i przynosić rewolucyjne zmiany dla wszystkich państw członkowskich. Jak zatem będzie odbywała
Start-up – czyli rozwój internetowych przedsiębiorstw
W obecnych czasach Internet umożliwia nam coraz więcej rozwiązań. Działalność w sieci jest coraz bardziej powszechna i założenie e-biznesu nie jest już żadnym ewenementem. Jednak wbrew pozorom jest to jeszcze
Profesjonalne tłumaczenie stron internetowych
Prowadzenie firmy wymaga obecnie stosowania nowoczesnych rozwiązań, dzięki którym można dynamicznie rozwijać swoją działalność i na wielu płaszczyznach starać się o zdobycie klienta. Jeśli chodzi o te rozwiązania jakie obecnie
Czym są komunikaty reklamowe?
Z roku na rok rośnie zainteresowanie internetem. Coraz więcej osób na stały dostęp do sieci i w pełni korzysta z połączenia w swoim życiu. Dla marketingowców to pretekst do rozwoju
Na czym polega Real-Time Marketing?
Real-Time Marketing jest strategią przewidującą reagowanie tak na wydarzenia, jak i zachowania odbiorców w czasie, który będzie maksymalnie zbliżony do rzeczywistego. Cel taki można osiągnąć dzięki systemowi Marketing Automation zajmującego
1 Comment
Piotr
01 września, 16:06