Pozycjonowanie witryn lokalnych – 5 podstawowych zasad
Prowadząc biznes warto mieć swoją własną stronę internetową, która będzie przyciągała nowych klientów. Istota pozycjonowania jest niezwykle ważna – także pozycjonowania lokalnego. Wbrew pozorom czasami ograniczenie pola działania może przynieść znacznie lepsze efekty, niż zbytnie jego rozszerzanie. Przedstawiamy pięć zasad, którymi warto kierować się podczas lokalnego pozycjonowania. Stosując je twoja firmowa strona stanie się bardziej widoczna i dzięki temu przyciągnie więcej zainteresowanych.
- Czym jest pozycjonowanie lokalne?
- Lokalne SEO – dlaczego warto na nie postawić?
- Wizytówka w Google – czy przyciągnie potencjalnych klientów?
- SEO lokalne – co z linkbuildingiem?
- Przystosowanie strony pod urządzenia mobilne
- Reklamy płatne pod pozycjonowanie regionalne
Czym jest pozycjonowanie lokalne?
W pozycjonowaniu lokalnym chodzi o to, aby nastąpiło zwiększenie widoczności witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Ostatnimi czasy Google bardzo dba o to, aby wyniki wyszukiwania były bardziej regionalizowane i personalizowane. Dzięki temu wyniki będą bardziej dopasowane do osób, które je wyszukiwały – a co za tym idzie, osoby te będą z nich znacznie bardziej zadowolone i ponownie zwrócą się o pomoc wyszukiwarki, gdy będą czegoś szukały. Oto pięć kroków, jakie warto wykonać, aby wyszukiwanie lokalne i lokalna optymalizacja strony działały dobrze.
Lokalne SEO – dlaczego warto na nie postawić?
Po pierwsze, należy dobrze wypozycjonować stronę na konkretne słowa oraz frazy kluczowe. Jeżeli twoja firma oferuje usługi remontowe, warto jest na stronie umieścić treści, w których znajdzie się fraza „usługi remontowe + miasto, na którego terenie działacie”. Dzięki temu potencjalny klient, który wejdzie na twoją stronę będzie wiedział, że działasz nie na drugim końcu Polski, ale właśnie w najbliższej okolicy.
Wizytówka w Google – czy przyciągnie potencjalnych klientów?
Kolejną kwestią, o którą trzeba zadbać jest wizytówka Google. Dlaczego jest to takie istotne? Ponieważ wizytówki są trzecim segmentem pojawiającym się często po prawej stronie lub pomiędzy reklamami oraz organicznymi wynikami wyszukiwania. Dzięki ich położeniu, bardzo łatwo jest je zauważyć – często więc osoby wyszukujące coś w internecie klikają właśnie na te pozycje, aby poznać chociażby te najbardziej podstawowe informacje, jak mail czy numer telefonu.
SEO lokalne – co z linkbuildingiem?
Twoja strona internetowa może znaleźć się wyżej w organicznych wynikach wyszukiwania (a więc w tych wynikach, które nie są oznaczone jako reklamy) jeżeli link do niej będzie znajdował się na wielu stronach o dobrej renomie. Oczywiście samodzielne pozyskiwanie takich linków może być trudne i czasochłonne, warto jednak poświęcić temu zadaniu potrzebny czas ponieważ efekty mogą być naprawdę dobre.
Przystosowanie strony pod urządzenia mobilne
Dobre pozycjonowanie lokalne to także przystosowanie strony internetowej do użytkowania jej za pomocą urządzeń mobilnych. Dzięki temu twoi klienci będą mogli wchodzić swobodnie na stronę nie tylko z poziomu komputera stacjonarnego czy laptopa ale również z poziomu tabletu czy przede wszystkim telefonu komórkowego.
Reklamy płatne pod pozycjonowanie regionalne
Oczywiście do organicznych wyników wyszukiwania warto dodać reklamy płatne ustawione na regionalne wyświetlanie się. Taka kampania również może przynieść mnóstwo zysku i pozytywnych efektów. Ważne jednak, aby wszystko było wykonywane profesjonalne. Warto zrobić pozycjonowanie w https://harbingers.io/ ponieważ tam zajmą się nim specjaliści.
Może to Ci się spodoba
Cykl podwyżek stóp procentowych będzie trwał co najmniej kolejne pół roku. To nie sprzyja inwestycjom
Rosnąca niepewność związana z wojną w Ukrainie zniechęca do inwestycji zarówno firmy, jak i konsumentów. Do tego dochodzą zakłócenia w handlu zagranicznym, drożejące szybko surowce, które napędzają inflację. Analitycy banku BNP Paribas prognozują, że
7 polskich firm rodzinnych, które warto znać
Przedsiębiorstwa familijne stanowią ważny element rodzimego rynku. Tego typu firmy wcale nie muszą być małymi podmiotami – wręcz przeciwnie. Rodzinne biznesy niekiedy stają się potentatami w różnych dziedzinach i sektorach
Jednolity Plik Kontrolny – dlaczego warto zabezpieczyć się już dziś?
Elektroniczne kontrole urzędu skarbowego stały się już faktem – z dniem 1 lipca zaczęła obowiązywać ustawa, wprowadzająca w życie termin Jednolitego Pliku Kontrolnego, czyli JPK. Ta decyzja Ministerstwa Finansów ma
Jak stworzyć taśmę PP z logo firmy?
Taśma PP, czyli taśma polipropylenowa, to cieszące się popularnością akcesorium do pakowania. Posiada szeroki zakres zastosowania ze względu na swoje właściwości. Cieszy się uznaniem użytkowników ze względu na doskonały stosunek
Trudny początek roku dla Facebooka
Ostatnie tygodnie upłynęły pod znakiem kryzysów w mediach społecznościowych. Ucierpiały w nich zwłaszcza YouTube i Facebook. Ten pierwszy wciąż boryka się ze skutkami afery wizerunkowej z udziałem popularnego, amerykańskiego youtubera, który żartował z samobójcy. Z
Sytuacja Polek na rynku pracy szybko się poprawia. Luka płacowa jest już jedną z najniższych w Europie
Polska znalazła się na 8. pozycji w rankingu PwC „Women in Work Index 2019”. Dobry wyniki to zasługa szybko spadającej stopy bezrobocia wśród Polek i faktu, że większość z nich pracuje na pełen
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post