Oprogramowanie Call Center z AI. Voicebot, który zmienia wszystko
Profesjonalne oprogramowanie Call Center może wznieść każdą firmę na zupełnie nowy poziom. Wynika to z faktu wielofunkcyjności i uniwersalności nowoczesnych rozwiązań, jakie oferują voiceboty. Dysponują nie tylko rozpoznawaniem mowy, ale też szeregiem innych funkcji, niezbędnych przy obsłudze klienta i pomocnych w marketingu. Dzięki temu wykorzystać je można do automatyzacji obsługi infolinii, np. usprawniając działanie systemów Call Center. To wygoda i ogromna oszczędność dla przedsiębiorcy, a zarazem zwiększenie komfortu użytkownika bądź potencjalnego klienta kontaktującego się z przedsiębiorstwem.
Profesjonalne oprogramowanie Call Center to najlepsze rozwiązanie dla biznesu
Zatrudnianie konsultantów i obsługa infolinii przez ponad 8 godzin na dobę to znaczny wydatek dla firmy. Często Call Center bywa też przeciążone przez klientów z powtarzającymi się pytaniami i problemami. Przez to ruch się nasila, koszty zatrudniania pracowników rośną, a finalne zyski maleją. Na szczęście istnieje sposób, by cały proces komunikacyjny skutecznie usprawnić.
Rozwiązaniem tej trudnej sytuacji, prowadzącym do optymalizacji obsługi klienta i zwiększenia przychodów, jest zaawansowane technologicznie oprogramowanie Call Center. Doskonale sprawdzi się tu AI Voicebot od InteliWISE. Jego zadaniem jest odciążenie konsultantów oraz zautomatyzowanie obsługi głosowej klientów. Jest w stanie wielokrotnie zwiększyć potencjał połączeń na minutę, jednocześnie obniżając wycenę pojedynczego telefonu.
Dlaczego warto wybrać AI Voicebot od InteliWISE?
Zaletą Voicebota od InteliWISE jest jego uniwersalność i funkcjonalność. Sprawdzi się nie tylko na infoliniach, ale również w branży sprzedażowej czy nawet sklepach online. Dzięki zaawansowanej technologii AI jest w stanie nawet samodzielnie prowadzić kampanie wychodzące oraz realizować komunikację z potencjalnymi odbiorcami czy klientami. Wyposażony został w technologię ASR, odpowiedzialną m.in. za rozpoznawanie mowy i poleceń, a następnie zamienianie ich na tekst.
Systemy Call Center wyposażone w nowoczesnego voicebota mogą nawet w 100% samodzielnie odbierać połączenia, analizować pytania i udzielać na nie satysfakcjonujących odpowiedzi. NLU pozwala im też na rozpoznawanie intencji rozmówcy. To rewolucja w świecie komunikacji, dzięki której konsultanci nie muszą być angażowani do każdej rozmowy, działając na korzyść firmy w innym zakresie. Zaawansowany moduł konwersacyjny sprawia, że voiceboty same rozwiązują stawiane przed nimi problemy lub proszą o wyjaśnienia.
Dzięki rozpoznawaniu mowy Voicebotod InteliWISE nie tylko odciąża IVR, ale także znacząco zmniejsza czas oczekiwania na połączenie. Jego komunikacja z odbiorcami jest sprawna i szybka, a programowalny dialog flow sam decyduje, kiedy rozmowa powinna być przełączona do agenta. Voiceboty nie potrzebują też przerw w pracy, co sprawia, że kontakt z firmą możliwy jest przez cały rok o każdej porze dnia i nocy.
Nowoczesne systemy Call Center i inne rozwiązania przyjazne dla firm i klientów
Nowoczesna technologia AI od InteliWISE, usprawnia pracę firm i znacznie redukuje ich koszty. Zaawansowane technologicznie voiceboty mogą pełnić rolę samodzielnego konsultanta, jak i stanowić dopełnienie istniejącego już teamu. Współgrają także z innymi, najnowocześniejszymi rozwiązaniami od InteliWISE, np. Live Chatem czy AI Chatbotem. Wszystkie opierają się na wdrożeniach AI, dzięki którym rozwój i nowoczesność przedsiębiorstwa wznieść się mogą na zupełnie nowy poziom.
Są to gotowe rozwiązania do inteligentnej sprzedaży oraz obsługi klienta. Za sprawą automatyzacji wspierają komunikację marketingową, a jednocześnie pomagają użytkownikom, błyskawicznie odpowiadając na ich problemy. Są łatwe do wdrożenia i przynoszą znaczne oszczędności. Biorąc to wszystko pod uwagę, trudno się dziwić, że zdecydowały się na nie dziesiątki uznanych firm w Polsce i na świecie.
Może to Ci się spodoba
Pomysły na zabawy w ogrodzie
Wiosna, lato i wczesna jesień to ciepły okres, w trakcie którego warto jest korzystać z przychylności pogody, by spędzać czas na świeżym powietrzu. Ma to ogromne znaczenie zarówno w przypadku
Nabywcy mieszkań będą lepiej chronieni
Przygotowywana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nowelizacja ustawy deweloperskiej wprowadzi dodatkowe zabezpieczenia dla klientów w przypadku upadłości dewelopera czy nieukończenia przez niego budowy. Lepiej chronieni mają być również nabywcy garaży czy boksów rowerowych. Zmiany
Na chmurę, analizę danych i mobilność przeznaczą 60 proc. budżetu na IT
W ciągu najbliższych pięciu lat firmy zainwestują w chmurę obliczeniową 500 mld dol. W centrum cyfrowej rewolucji, na którą stawiają przedsiębiorstwa z każdej branży, znajdą się również rozwiązania big data, mobilność, internet
Podstawowe informacje o profesjonalnych rusztowaniach aluminiowych
Stabilne rusztowania należą do podstawowego wyposażenia w wielu branżach. Praca na wysokości wymaga profesjonalnych i bezpiecznych rozwiązań, dlatego warto rozejrzeć się za dobrym rusztowaniem aluminiowym. Materiał ten jest nowoczesny i
Dla nabywców nieruchomości coraz ważniejsza od ceny jest jakość wykonania mieszkania i jego otoczenie
Większość kredytów hipotecznych wciąż zaciąganych jest na mieszkania z rynku wtórnego. Klienci coraz częściej szukają jednak lokali na rynku pierwotnym i coraz większą wagę przywiązują do jakości i standardu ich wykończenia. Ważne jest
Inwestycja w mieszkanie na wynajem może przynieść 4–6 proc. zysku
Polacy coraz częściej kupują lokale w celach inwestycyjnych. Według NBP taka inwestycja wciąż może być opłacalna. Według różnych badań zwrot dla inwestora może wynosić od 4 do ponad 6 proc. w zależności od
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post