Jakie jest zastosowanie ma Landing Page?

Jakie jest zastosowanie ma Landing Page?

W politykę komunikacyjną wielu marek wpisuje się Landing Page. Bardziej konkretniej rozchodzi się tu o mikrostrony, które są instrumentami wchodzącymi w skład content marketingu.

Content marketing jest to rodzaj komunikacji marketingowej, której celem jest przekazanie marki firmy za pomocą treści w formie tekstu, muzyki, animacji czy video. Na potrzeby krótkoterminowej kampanii te komponenty są ze sobą zintegrowane lub używane w ramach długotrwałych działań marketingowych.

Mikrostrona dotyczy przede wszystkim historii związanej z marką. {Zazwyczaj dotyczy ona szczytnego celu, jaki popiera podmiot gospodarczy lub dzięki niej przekonuje klientów o właściwości swoich działań w sferze CSR oraz swojego produktu.

Landing page innymi słowy jest to powiązanie korzyści, jakie przynosi produkt ze sposobnością jego wypróbowania. Mikrostrona ma za zadanie wzbudzić w kliencie takie emocje, aby spowodowały one zakup produktu danej marki lub skorzystaniu z usługi.

Dobrze stworzona mikrostrona powinna zwierać:

– klarowny przekaz stworzony zgodnie z upodobaniami grupy klientów docelowych,

– angażujące treści w postaci filmików, animacji czy ruchomych zdjęć,

– przykuwający uwagę i dobrze widoczny link przekierowujący na stronę produktu,

– oryginalny tekst będący częścią opowiadanej historii i przedstawiający korzyści produktu,

– opowieść, która wzbudza szczere i prawdziwe emocje.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Podtek VAT - czy biuro rachunkowe może go uniknąć?
Next ABC zwolnień dyscyplinarnych

Może to Ci się spodoba

e-Firma i Startup 1Comments

Blog firmy a odpowiedzialność za komentarze

Obecnie wiele firm i przedsiębiorstw prowadzi swoje strony internetowe. Niektóre, chcąc poprawić kontakt z klientami, zakłada bloga firmowego. Umieszcza się tam najnowsze informacje, zmiany, modyfikacje, rabaty, nowe godziny pracy i

e-Firma i Startup 0 Comments

Co wyróżnia wirtualny faks?

Zwykły faks zajmuje dużo miejsca, niemało kosztuje i czasami się psuje. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wysyłanie faksu z zastosowaniem Internetu. Używanie faksu internetowego nie stwarza dodatkowych kosztów, ponieważ

e-Firma i Startup 1Comments

Czy można uniknąć spamu?

Każdy, kto korzysta z poczty elektronicznej wie, że jak wiele wiadomości spamowych można otrzymać jednego tylko dnia. Zwykły użytkownik praktycznie nie ma szans na walkę z tego typu agresją reklamodawców.

e-Firma i Startup 1Comments

Czy e-firma się opłaca?

Rozwój multimediów i internetu stawia przed początkującymi przedsiębiorcami nieznane wyzwania. Przede wszystkim, jaką formę działalności wybrać, żeby mnożyć zyski oraz czerpać satysfakcję z podjętej decyzji. Przedsiębiorstwa internetowe stały się bardzo

e-Firma i Startup 0 Comments

Blogi, własna firma i content marketing – czy to da się połączyć?

Przedsiębiorcy coraz częściej wychodzą naprzeciw internautom i udostępniają im za darmo teksty informacyjne, artykuły i poradniki. To świetny sygnał, który świadczy o tym, że polscy właściciele firm zaczynają doceniać moc

e-Firma i Startup 0 Comments

Profesjonalne tłumaczenie stron internetowych

Prowadzenie firmy wymaga obecnie stosowania nowoczesnych rozwiązań, dzięki którym można dynamicznie rozwijać swoją działalność i na wielu płaszczyznach starać się o zdobycie klienta. Jeśli chodzi o te rozwiązania jakie obecnie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź