Od pudełka do marki: Jak historie o opakowaniach budują lojalność konsumencką

Od pudełka do marki: Jak historie o opakowaniach budują lojalność konsumencką

Perex:
Zastanawiasz się nad zakupem firmowych pudełek z nadrukiem? Spróbuj wykorzystać wewnętrzną stronę pokrywy pudełka. Jest to miejsce o niewykorzystanym potencjale, które może pomóc w budowaniu Twojej marki, a do tego sprawi uśmiech na twarzach Twoich klientów.

W tym artykule pokażemy praktyczne przykłady jak zmienić zwykłą pokrywę pudełka fasonowe w skuteczne narzędzie brandingowe.

Poproś klientów o napisanie recenzji

Skorzystaj z siły mediów społecznościowych, które pomogą w odniesieniu sukcesu przez Twoją firmę. Zachęć swoich klientów, aby udostępniali swoje doświadczenia, podobnie jak to robi projekt Lilly Postbox, który wysyłał książki dzieciom i odniósł wielki sukces mając ponad 2900 hashtagów na Instagramie.

Duży efekt może mieć wydrukowanie danego #hashtagu na pokrywę oraz podanie adresów na Twoje media społecznościowe.

Poproś klientów o udostępnianie w mediach społecznościowych Twojej firmy za pomocą #hashtagów.

Podziękuj klientom za zakupy

Nawet mały gest może pozostawić trwałe wrażenie. Klientom sprawisz radość a do tego jest to sposób jak wzmocnić pozytywne stosunki z klientem i zwiększyć szansę na ponowne zakupy.

Zainspiruj się u firmy kosmetycznej Venira, która zwiększa poczucie wspólnoty szczerym sloganem „… wspólnie jesteśmy Venira”. Jeśli chcesz osiągnąć jeszcze bardziej osobisty efekt, rozważ dodanie imienia każdego klienta na pokrywę paczki. Ten pomysł jest dobry głównie, jeśli wysyłasz małe ilości zamówień.

Napisz swoją wyjątkową historię

Przedstaw swoim klientom wyjątkową historię Twojej marki. Podziel się swoją misją i swoimi wartościami stojącymi za Twoimi produktami. Ten sposób wykorzystała firma produkująca kosmetyki do włosów Mr. Smith, która kładzie nacisk na przyjazność dla zwierząt i środowiska.

Instrukcja zawsze się przyda

Jeśli Twój produkt wymaga specyficznej instrukcji obsługi i pielęgnacji, wydrukuj ją na pokrywie pudełka. Noku Canvas, projekt startupowy, który oferujący samopodlewające się zielone ściany, na opakowaniu demonstruje prosty proces montażu produktu.
Podobnie ma Hug me, firma produkująca biustonosze dla karmiących matek. Na pudełku zamieszcza instrukcję jak biustonosze prać, aby pomóc klientom przedłużyć żywotność bielizny.

Wyeksponuj swoje logo

W minimalizmie jest siła. Przeznacz wewnętrzną stronę zamknięcia pudełka na logo swojej firmy, co pomoże w uzyskaniu schludnego i profesjonalnego wyglądu. Ten sposób wykorzystała firma Underbelly, która specjalizuje się w produkcji bielizny menstruacyjnej.


W minimalizmie jest siła. Czasami wystarczy na pokrywie pudełka umieścić tylko swoje logo.

 

 

 

 

 

 

 

Previous Co może zaoferować Ci dom mediowy?
Next 3 kroki do stworzenia idealnego welcome packa

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Przedsiębiorca na urlopie

Urlop wypoczynkowy, macierzyński czy tzw. „chorobowe”. O ile jasne jest, że dotyczą one osób zatrudnionych na umowę o pracę, o tyle nie jest oczywiste czy dotyczą również osób prowadzących własną

Wiadomości 0 Comments

W nowoczesnych centrach usług dla biznesu pracuje ok. 30 tys. obcokrajowców

W ostatnich dwóch latach zatrudnienie w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu wzrosło o 30 proc. Na koniec I kwartału br. w branży było zatrudnionych prawie 280 tys. pracowników, z których 10 proc. to obcokrajowcy pochodzący

Wiadomości 0 Comments

Jak negocjować ceny nieruchomości?

Negocjowanie cen nieruchomości jest kluczowym elementem procesu zakupu, który może decydować o końcowym sukcesie transakcji. Właściwa strategia negocjacyjna nie tylko pozwala osiągnąć satysfakcjonującą cenę, ale również buduje podstawę do dobrych

Wiadomości 0 Comments

Rosną wydatki polskich firm na innowacyjne technologie IT

Ponad połowa polskich firm ma konkretną wizję tego, w jaki sposób transformacja cyfrowa powinna zostać przeprowadzona, a 28 proc. z nich opracowaną strategię jej wdrożenia. Coraz więcej firm inwestuje w narzędzia umożliwiające zarządzanie

Wiadomości 0 Comments

Zagraniczni inwestorzy idą w Polsce na rekord. Pojawiają się zainteresowani z nowych kierunków

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Polsce obsłużonych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu wzrosła po trzech kwartałach tego roku o 70 proc. rok do roku. Największymi inwestorami w tym roku są Belgowie, ale rosnące zainteresowanie

Wiadomości 0 Comments

Wzrost inwestycji w oryginalne treści – czy jakościowy content wypromuje markę?

Budżety na kampanie content marketingowe świadomych, podążających za trendami rynkowymi firm wyraźnie rosną. To istotny sygnał dla każdej marki, która chce się skutecznie wypromować. Firma Apple zamierza w tym roku

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź