Od pudełka do marki: Jak historie o opakowaniach budują lojalność konsumencką
Perex:
Zastanawiasz się nad zakupem firmowych pudełek z nadrukiem? Spróbuj wykorzystać wewnętrzną stronę pokrywy pudełka. Jest to miejsce o niewykorzystanym potencjale, które może pomóc w budowaniu Twojej marki, a do tego sprawi uśmiech na twarzach Twoich klientów.
W tym artykule pokażemy praktyczne przykłady jak zmienić zwykłą pokrywę pudełka fasonowe w skuteczne narzędzie brandingowe.
Poproś klientów o napisanie recenzji
Skorzystaj z siły mediów społecznościowych, które pomogą w odniesieniu sukcesu przez Twoją firmę. Zachęć swoich klientów, aby udostępniali swoje doświadczenia, podobnie jak to robi projekt Lilly Postbox, który wysyłał książki dzieciom i odniósł wielki sukces mając ponad 2900 hashtagów na Instagramie.
Duży efekt może mieć wydrukowanie danego #hashtagu na pokrywę oraz podanie adresów na Twoje media społecznościowe.

Poproś klientów o udostępnianie w mediach społecznościowych Twojej firmy za pomocą #hashtagów.
Podziękuj klientom za zakupy
Nawet mały gest może pozostawić trwałe wrażenie. Klientom sprawisz radość a do tego jest to sposób jak wzmocnić pozytywne stosunki z klientem i zwiększyć szansę na ponowne zakupy.
Zainspiruj się u firmy kosmetycznej Venira, która zwiększa poczucie wspólnoty szczerym sloganem „… wspólnie jesteśmy Venira”. Jeśli chcesz osiągnąć jeszcze bardziej osobisty efekt, rozważ dodanie imienia każdego klienta na pokrywę paczki. Ten pomysł jest dobry głównie, jeśli wysyłasz małe ilości zamówień.

Napisz swoją wyjątkową historię
Przedstaw swoim klientom wyjątkową historię Twojej marki. Podziel się swoją misją i swoimi wartościami stojącymi za Twoimi produktami. Ten sposób wykorzystała firma produkująca kosmetyki do włosów Mr. Smith, która kładzie nacisk na przyjazność dla zwierząt i środowiska.

Instrukcja zawsze się przyda
Jeśli Twój produkt wymaga specyficznej instrukcji obsługi i pielęgnacji, wydrukuj ją na pokrywie pudełka. Noku Canvas, projekt startupowy, który oferujący samopodlewające się zielone ściany, na opakowaniu demonstruje prosty proces montażu produktu.
Podobnie ma Hug me, firma produkująca biustonosze dla karmiących matek. Na pudełku zamieszcza instrukcję jak biustonosze prać, aby pomóc klientom przedłużyć żywotność bielizny.

Wyeksponuj swoje logo
W minimalizmie jest siła. Przeznacz wewnętrzną stronę zamknięcia pudełka na logo swojej firmy, co pomoże w uzyskaniu schludnego i profesjonalnego wyglądu. Ten sposób wykorzystała firma Underbelly, która specjalizuje się w produkcji bielizny menstruacyjnej.

W minimalizmie jest siła. Czasami wystarczy na pokrywie pudełka umieścić tylko swoje logo.
Może to Ci się spodoba
Slim VAT 3 – na co muszą przygotować się podatnicy?
Od 1 stycznia 2023 roku wejdzie w życie pakiet zmian upraszczających rozliczanie podatników VAT. Projekt „Slim VAT 3” został przygotowany przez Ministerstwo Finansów i całość dotyczy siedmiu obszarów funkcjonowania przedsiębiorstw
Mniej niż połowa Polaków ma zaufanie do banków
Klienci oczekują od instytucji finansowych rzetelnej i uczciwej oferty, jasnej komunikacji i podmiotowego traktowania człowieka. To mogłoby zwiększyć zaufanie społeczeństwa. Dziś bankom ufa 49 proc. Polaków, doradcom finansowym – 26 proc., a
Działka budowlana. Sprawdź zanim kupisz
Planując budowę domu, trzeba zacząć od zakupu działki. To początek inwestycji, której finałem ma być własny dom jednorodzinny. Pamiętajmy jednak, że nie na każdej działce można zbudować dom. Zanim dokonamy
Zadaszenie mobilne, czyli hale namiotowe
Przedsiębiorcy i organizatorzy imprez stają często przed wyborem; kupić lub wynająć wielką halę stacjonarną, czy też zgłosić się do firm zajmujących się produkcją hal namiotowych? To drugie rozwiązanie ma wiele
Jak tanio kupić materiały na budowę lub remont
Jeśli prowadzisz firmę budowlano – remontową i szukasz wysokiej jakości materiałów budowlanych w dobrej cenie, to musisz zajrzeć do sieci. W internetowej hurtowni budowlanej REALBUD znajdziesz wszystko to, co potrzebne
Handel samochodami a BDO – najważniejsze informacje
BDO to baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarowaniu odpadami. Wdrożony projekt Ministerstwa Środowiska powstał z intencją przeciwdziałania wszelkim nieprawidłowościom, wynikającym z dotychczasowym gospodarowaniem odpadami. Zgodnie z rozporządzeniem

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post