Kiedy strona internetowa jest atrakcyjna?

Kiedy strona internetowa jest atrakcyjna?

Biznesmeni dbają o wygląd biura, szczególnie jeśli odwiedzają je klienci. Podobnie jest z portalami internetowymi, które oglądają internauci.

Możliwości w sieci jest mnóstwo. Warto więc odróżnić swoją ofertę w tłumie innych. Można to zrobić poprzez niespotykany wygląd czy oryginalne ułożenie zakładek. Istotne jest, by witryna była aktualizowana i podawała aktualne informacje.

Storna internetowa musi być prosta i zrozumiała, by nowy klient mógł sprawnie odnaleźć ważne dla niego informacje. Dołączone podstrony powinny poprawnie działać i nie różnić się wyglądem od strony głównej. Portale społecznościowe, które według badań cieszą się największym popytem, sporo inwestują w aktualizację szaty graficznej.

Krajowi biznesmeni korzystają z usług firm zewnętrznych w zakresie wizerunku ich strony internetowej. Oferują one dużo możliwości i gwarantują zawsze nowoczesny design naszej witryny. Większe spółki zatrudniają do tych zadań indywidualnych podwładnych w działach marketingu.

Wizerunek firmowej strony www zależy przede wszystkim od typu prowadzonej instytucji gospodarczej i rentowności aktywności mobilnej. Czasem taka forma komunikacji z klientem to jedynie powszechnie stosowany dodatek. Ponadto poszczególne platformy mobilne w tytule abonamentu za korzystanie z ich przestrzeni oferują specjalistyczną pomoc w kreowaniu takich stron internetowych.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jak zgłosić sprzeciw na czynności kontrolne?
Next Korekta w zeznaniach podatkowych

Może to Ci się spodoba

e-Firma i Startup 0 Comments

NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP

„Firmer” – to nazwa nowego, bezpłatnego magazynu dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którego wydawcą jest spółka NNV. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny

Połowa polskich start-upów to eksporterzy. Ekspansja na rynki zagraniczne to dla nich warunek rozwoju

„Polska to blisko 40-milionowy rynek. Wystarczająco duży, by na nim rozpocząć działalność, ale grożący pułapką średniego wzrostu” – wynika z ostatniego raportu fundacji Startup Poland. Dlatego dla polskich start-upów kluczowym warunkiem rozwoju

Firma 1Comments

E-handel napędza rynek powierzchni magazynowej

Według PMR rynek handlu internetowego w tym roku może być wart ok. 32 mld zł. Każdy miliard złotych wydany w sieci generuje popyt na powierzchnię magazynową rzędu 18,5 tys. mkw. Do 2020

e-Firma i Startup 1Comments

Jaką metodę reklamy wybrać w sieci?

Prowadzenie działalności przy użyciu Internetu nie jest obecnie nowinką. Marketing rozwija się wszędzie, także w e-przestrzeni mamy z nim do czynienia. Jednymi z jego składników jest pozycjonowanie stron www oraz

e-Firma i Startup 0 Comments

Polskie firmy coraz częściej inwestują w testy bezpieczeństwa systemów informatycznych

Wartość rynku związanego z bezpieczeństwem IT w ubiegłym roku wzrosła w Polsce o 8 proc. i przekroczyła 300 mln dol. Przedsiębiorcy wiedzą, że na inwestycjach w zabezpieczenia systemów informatycznych nie warto oszczędzać. Wydatki te w niektórych firmach stanowią nawet

e-Firma i Startup 0 Comments

Jakie są błędne przekonania na temat SEO?

W okresie istnienia branży SEO na jej temat ukształtowało się wiele mitów. Ich podtrzymanie jest pozytywne dla agencji interaktywnych, ponieważ mogą one rozpoczynać działania, które w rezultacie są nieefektywne. Poniżej

1 Comment

  1. Piotr
    01 września, 16:05 Reply
    Przede wszystkim, żeby strona internetowa była atrakcyjna, to musi być dobrze wykonana. Po drugie: dla mnie wszystko musi być przejrzyste i nie powinno mieć zbyt dużo animacji, bo to mnie rozprasza.

Zostaw odpowiedź