Kiedy strona internetowa jest atrakcyjna?
Biznesmeni dbają o wygląd biura, szczególnie jeśli odwiedzają je klienci. Podobnie jest z portalami internetowymi, które oglądają internauci.
Możliwości w sieci jest mnóstwo. Warto więc odróżnić swoją ofertę w tłumie innych. Można to zrobić poprzez niespotykany wygląd czy oryginalne ułożenie zakładek. Istotne jest, by witryna była aktualizowana i podawała aktualne informacje.
Storna internetowa musi być prosta i zrozumiała, by nowy klient mógł sprawnie odnaleźć ważne dla niego informacje. Dołączone podstrony powinny poprawnie działać i nie różnić się wyglądem od strony głównej. Portale społecznościowe, które według badań cieszą się największym popytem, sporo inwestują w aktualizację szaty graficznej.
Krajowi biznesmeni korzystają z usług firm zewnętrznych w zakresie wizerunku ich strony internetowej. Oferują one dużo możliwości i gwarantują zawsze nowoczesny design naszej witryny. Większe spółki zatrudniają do tych zadań indywidualnych podwładnych w działach marketingu.
Wizerunek firmowej strony www zależy przede wszystkim od typu prowadzonej instytucji gospodarczej i rentowności aktywności mobilnej. Czasem taka forma komunikacji z klientem to jedynie powszechnie stosowany dodatek. Ponadto poszczególne platformy mobilne w tytule abonamentu za korzystanie z ich przestrzeni oferują specjalistyczną pomoc w kreowaniu takich stron internetowych.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP
„Firmer” – to nazwa nowego, bezpłatnego magazynu dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którego wydawcą jest spółka NNV. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny
Połowa polskich start-upów to eksporterzy. Ekspansja na rynki zagraniczne to dla nich warunek rozwoju
„Polska to blisko 40-milionowy rynek. Wystarczająco duży, by na nim rozpocząć działalność, ale grożący pułapką średniego wzrostu” – wynika z ostatniego raportu fundacji Startup Poland. Dlatego dla polskich start-upów kluczowym warunkiem rozwoju
E-handel napędza rynek powierzchni magazynowej
Według PMR rynek handlu internetowego w tym roku może być wart ok. 32 mld zł. Każdy miliard złotych wydany w sieci generuje popyt na powierzchnię magazynową rzędu 18,5 tys. mkw. Do 2020
Jaką metodę reklamy wybrać w sieci?
Prowadzenie działalności przy użyciu Internetu nie jest obecnie nowinką. Marketing rozwija się wszędzie, także w e-przestrzeni mamy z nim do czynienia. Jednymi z jego składników jest pozycjonowanie stron www oraz
Polskie firmy coraz częściej inwestują w testy bezpieczeństwa systemów informatycznych
Wartość rynku związanego z bezpieczeństwem IT w ubiegłym roku wzrosła w Polsce o 8 proc. i przekroczyła 300 mln dol. Przedsiębiorcy wiedzą, że na inwestycjach w zabezpieczenia systemów informatycznych nie warto oszczędzać. Wydatki te w niektórych firmach stanowią nawet
Jakie są błędne przekonania na temat SEO?
W okresie istnienia branży SEO na jej temat ukształtowało się wiele mitów. Ich podtrzymanie jest pozytywne dla agencji interaktywnych, ponieważ mogą one rozpoczynać działania, które w rezultacie są nieefektywne. Poniżej
1 Comment
Piotr
01 września, 16:05