Kiedy mówimy o przetargu publicznym?

Kiedy mówimy o przetargu publicznym?

Przetargi publiczne to jawne procedury mające na celu wyłonienie spośród otrzymanych ofert firm najlepszego realizatora planów opisanych w propozycji współpracy. Okazuje się jednak, iż nie wszystkie informacje o rywalizujących przedsiębiorstwach mogą zostać ujawnione.

O tym które dane przedsiębiorstwa będą chronione decyduje sam właściciel w chwili przekazywania swojej oferty. Jednakże rozporządzenie regulujące legalny przebieg przetargów publicznych mówi, jakie informacje muszą zostać upublicznione przez biznesmena, a dokładnie:

– nazwa firmy wraz z adresem,

– proponowane wynagrodzenie za wykonanie zlecenia,

– planowany termin zakończenia robót,

– okres trwania asekuracji po wykonaniu zadań.

Na mocy wyżej wymienionych kryteriów, urząd wydający przetarg wybiera najlepszą propozycję i zawiązuje współpracę wykonania planowanych działań.

W rzeczywistości ukrywanie niektórych faktów z życia przedsiębiorstwa ma na celu zagwarantowanie ochrony przed nieuczciwymi krokami konkurencji. Ponadto w ten sposób nowi wykonawcy chronią swoje metody funkcjonowania, by oferować indywidualne rozwiązania.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jakie są fakty dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej?
Next Jakie obowiązki ma wirtualny asystent?

Może to Ci się spodoba

Mała firma 1Comments

Czy kobieta może pracować na wysokim stanowisku?

Od wielu lat krąży opinia, że najbardziej na pozycjach kierowniczych sprawdzają się mężczyźni. To oni popisują się asertywnością, powagą, odpowiednim wykształceniem i całą listą dodatkowych umiejętności. W ostatnim czasie pogląd

Mała firma 0 Comments

Na jakie dodatki urlopowe od pracodawcy możemy liczyć?

Firmowy Fundusz Świadczeń Socjalnych to pewnego rodzaju majątek w oparciu o który są organizowane wycieczki i urlopy pracowników. Czy wydatki poniesione z tytułu gwarancji godnego urlopu podwładnym są opodatkowane? Zgodnie

Mała firma 0 Comments

Jakie są korzyści zawodu wirtualnego asystenta?

Wirtualny asystent to forma zatrudnienia polegająca na pracy chałupniczej. Dla kogo praca wirtualnego asystenta może być idealnym zajęciem? Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należą: sprawna przesyłka dokumentów pomiędzy

Mała firma 0 Comments

Czym jest mobbing?

Mobbingiem jest notoryczne traktowanie pracowników w sposób zły i szkodliwy. Zastraszanie pracownika czy wszelkiego rodzaju groźby są popularne w firmach. Aktualnie dużo osób przyjmuje pracę w oparciu o umowę zlecenie.

Mała firma 3 komentarze

Czy klimatyzacja jest potrzebna pracownikom biura?

Okres letni to piękny czas, ponieważ dzieci odpoczywają od obowiązków szkolnych, a na dworze jest idealna pogoda. Niestety temperatura nie odpowiada urzędnikom biurowym, którzy dzień pracy spędzają w dusznych pomieszczeniach.

Mała firma 0 Comments

Jakie są sposoby motywowania pracownika?

Oprócz zapewniania wysokiego wynagrodzenia istnieje wiele innych metod na skuteczną motywację osoby zatrudnionej. Podstawowym z nich jest pochwała. Dobry szef powinien umieć pochwalić pracownika za przejawianie inicjatywy w pracy, wzorowe

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź