Czy firmowa strona internetowa to podstawa?

Czy firmowa strona internetowa to podstawa?

Internet w ostatnim czasie stał się ogromną potęgą. Jest źródłem wielu wiadomości, ułatwia komunikację z najbliższymi lub wspólnikami, pozwala poszerzać wiedzę i odkrywać nieznane fakty. Czy dobrze przygotowana strona internetowa może być początkiem osiągnięć firmowych? Jak prowadzić swój biznes w sieci?

Każda nowa firma musi otworzyć swoją stronę internetową. Głównie po to, żeby przedstawiać zakres swoich usług, cennik oraz szczegóły prowadzonego przedsiębiorstwa, np. kontakt, lokalizacja, regulaminy, zasady współpracy.

Jeśli przedsiębiorstwo jest większe i proponuje swoje usługi na większą skalę powinno bardziej zainwestować w wirtualną wizytówkę. Cykliczne odświeżanie, odpowiadanie na wiadomości, wprowadzanie zmian czy nowości to podstawa. To wzmacnia kontakt z zainteresowanymi i buduje więź na poziomie sprzedawca-kupujący.

Oprócz treści liczy się szata graficzna, innowacyjne rozwiązania, wykorzystanie multimediów (zdjęcia, linki i inne), układ typograficzny oraz systematyczna aktualizacja i modernizacja.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Kiedy można mówić o kosztach uzyskania przychodu?
Next Skąd pieniądze na start dla firmy?

Może to Ci się spodoba

Firma 1Comments

Jak poprawić wizerunek firmy szkoleniowej?

Założenie własnej firmy szkoleniowej to z pozoru łatwa sprawa. Nie trzeba inwestować dużych pieniędzy na początek. Wystarczy wynajęcie pomieszczenia biurowego oraz zatrudnienie wykwalifikowanych trenerów i można osiągać duże przychody już

e-Firma i Startup 0 Comments

Korzyści i zagrożenia związane z międzynarodową ekspansją e-sklepu

Częstym i jakże racjonalnym powodem, dla których przedsiębiorcy decydują się na penetrację zagranicznych rynków zbytu jest chęć zwiększenia sprzedaży i tym samym maksymalizacji zysków. Ostatnie wydarzenia związane z handlem ukierunkowanym

Lojalność się opłaca

Duża konkurencja na rynku towarów i usług sprawia, że przedsiębiorcy zmuszeni są do szukania sposobów zwrócenia na siebie uwagi potencjalnych konsumentów i zbudowania bazy stałych kontrahentów. Pomagają im w tym

Interaktywne tagi zamieniają wideo w bezpośredni kanał sprzedażowy

Klikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www, obrazy albo pliki .pdf, dzięki czemu

Start-up CARE-ER

Co oferuje Państwa firma? CARE-ER powstał dla osób, które poważnie myślą o karierze i rozwoju. Łączymy ze sobą niezbędne inicjatywy, wydarzenia, ludzi i możliwości. Na rynku brakowało kompleksowej informacji o

e-Firma i Startup 3 komentarze

Czy warto reklamować firmę w internecie?

Każdy właściciel firmy ma świadomość, że reklama to fundament każdego biznesu. Przede wszystkim pełni rolę informacyjną, ponieważ duża część zainteresowanych klientów dowie się o firmie oraz okryje proponowane usługi i

4 komentarze

  1. Michasiek
    01 września, 15:58 Reply
    Teraz rzadko która firma NIE posiada strony internetowej i nie ma się co dziwić, bo mamy dobę internetu. Warto jednak zadbać o to, żeby ta strona internetowa ładnie wyglądała i przyciągała wzrok.
  2. Tetris
    09 września, 22:24 Reply
    Warto też zlecić profesjonalnej firmie wypozycjonowanie kilku najważniejszych fraz związanych z naszą stroną aby klienci poprzez wyszukiwarki częściej trafiali właśnie do nas
  3. Grześ
    21 września, 20:35 Reply
    Firma bez strony internetowej automatycznie ma mniejszą popularność. Tym bardziej jeżeli mowa o e-firmach. Strona teraz to podstawa. Ludzie bardzo zwracają na to teraz uwagę.
  4. pablo
    11 sierpnia, 15:21 Reply
    Każda nowa firma musi otworzyć swoją stronę internetową. Głównie po to, żeby przedstawiać zakres swoich usług i cennik.

Zostaw odpowiedź