Czy firmowa strona internetowa to podstawa?
Internet w ostatnim czasie stał się ogromną potęgą. Jest źródłem wielu wiadomości, ułatwia komunikację z najbliższymi lub wspólnikami, pozwala poszerzać wiedzę i odkrywać nieznane fakty. Czy dobrze przygotowana strona internetowa może być początkiem osiągnięć firmowych? Jak prowadzić swój biznes w sieci?
Każda nowa firma musi otworzyć swoją stronę internetową. Głównie po to, żeby przedstawiać zakres swoich usług, cennik oraz szczegóły prowadzonego przedsiębiorstwa, np. kontakt, lokalizacja, regulaminy, zasady współpracy.
Jeśli przedsiębiorstwo jest większe i proponuje swoje usługi na większą skalę powinno bardziej zainwestować w wirtualną wizytówkę. Cykliczne odświeżanie, odpowiadanie na wiadomości, wprowadzanie zmian czy nowości to podstawa. To wzmacnia kontakt z zainteresowanymi i buduje więź na poziomie sprzedawca-kupujący.
Oprócz treści liczy się szata graficzna, innowacyjne rozwiązania, wykorzystanie multimediów (zdjęcia, linki i inne), układ typograficzny oraz systematyczna aktualizacja i modernizacja.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP
„Firmer” – to nazwa nowego, bezpłatnego magazynu dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którego wydawcą jest spółka NNV. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny
Czy trzeba odprowadzać podatek od przychodów z reklam internetowych?
Niejednokrotnie spotykamy się z umowami udostępnienia przez właścicieli portali internetowych powierzchni owych stron dla celów marketingowych partnerów biznesowych. Czy przychody uzyskiwane z tego tytułu podlegają odliczeniu od podatku przychodowego? Według
Dlaczego warto prowadzić sklep w sieci?
Wraz z rozwojem internetu wielu przedsiębiorców postanowiło zainwestować w promowanie firmy w sieci. Rozwiązanie okazało się strzałem w dziesiątki i dzisiaj liczą duże zyski. Czy rzeczywiście każdy może osiągnąć sukces
Lojalność się opłaca
Duża konkurencja na rynku towarów i usług sprawia, że przedsiębiorcy zmuszeni są do szukania sposobów zwrócenia na siebie uwagi potencjalnych konsumentów i zbudowania bazy stałych kontrahentów. Pomagają im w tym
Platforma polskiego start-upu ułatwi sprawdzanie partnerów biznesowych
Firmom brakuje wiarygodnych informacji o kondycji finansowej ich kontrahentów. W momencie podpisania długoterminowych umów kluczowa jest wiedza, czy dostawca dostarczy towar, a odbiorca będzie w stanie za niego zapłacić – mówi Anna Gałązka, współtwórca start-upu ZweryfikujFirmę. Spółka
8 nowych projektów za 5 mln zł w portfelu IQ Partners
W kwietniu fundusz IQ Partners zainwestował ok. 5 mln zł w 8 nowych projektów technologicznych: Prowly, GetLaunch, Zumobile, InGIS, Langzee, L-Profit, Noclegiada i Pol-Cash Technologie, poszerzając swój portfel inwestycyjny z
4 komentarze
Michasiek
01 września, 15:58Tetris
09 września, 22:24Grześ
21 września, 20:35pablo
11 sierpnia, 15:21