Czy przedsiębiorcy powinni stosować multisourcing?

Czy przedsiębiorcy powinni stosować multisourcing?

Kłopoty ekonomiczne sprawiają, że przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów na generowanie zysków. Okazuje się bowiem, że utrzymywanie nieprzerwanych kontaktów tylko z jednym kontrahentem przestaje być opłacalne. Czy w związku z tym pomocny okaże się multisourcing? Kiedy trzeba skorzystać z takiego rozwiązania?

Na wstępie należy powiedzieć, że właściciele firm Zwykle trzymają się klasycznej metody nawiązywania współpracy. Odnajdują rzetelnego klienta, hurtownię czy wspólnika i zamykają się na nowe znajomości. Prowadzą interesy w bardzo ograniczonym środowisku. Niestety praktyka ta nie przynosi planowanych rezultatów.

Przydatny może być tak zwany multisourcing. Innymi słowy przedsiębiorca znajduje wielu kontrahentów, poznaje nowych dostawców i odbiorców. Jest to świetne wyjście, które w czasach załamania może pomóc w trudniejszym okresie.

Biorąc pod uwagę czarny scenariusz, jeśli jedyny współpracownik zlikwiduje interes, wtedy i sam przedsiębiorca może stracić wszystko. Warto zatem zabezpieczyć działalność i współpracować z profesjonalnymi, kreatywnymi korporacjami lub klientami.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Wszystko o ugodzie administracyjnej
Next Na ile dni wolnego mogą liczyć pracownicy w 2014?

Może to Ci się spodoba

Mała firma 4 komentarze

Zagraniczna podróż służbowa – jak ją rozliczyć?

Delegacje zagraniczne, podobnie jak te krajowe, rządzą się własnymi prawami. Pracownikowi oddelegowanemu w podróż służbową należy się zwrot kosztów poniesionych w związku z jej odbyciem oraz diety za każdy dzień,

Mała firma 0 Comments

Właściwa treść e-maila dla systemu antyspamowego

Jeśli masowa wysyłka e-maili kończy się sporą liczbą zwrotów, zdecydowanie coś robisz nie tak. Co zrobić, żeby odbiorcy chętnie czytali maile? Czym zachęcić? Czym nie zrazić? Jak nie trafić do

Mała firma 0 Comments

Aktualizacja przepisów podatkowych

Coraz częściej można dostrzec działania Trybunału Konstytucyjnego w rozpatrywaniu zażaleń. Pośród nich występują także reklamacje na normy podatkowe. Efektem tego powiększa się ilość werdyktów, w jakich orzeka się rozbieżność danych

Mała firma 0 Comments

Jak działać kiedy istotne są terminy?

Typowe wśród Polaków jest anegdota : „Co masz zrobić dziś, zrób jutro”. W większości przypadków wynika to z przekonania, iż lepiej przedyskutować problem ściśle, zanim zacznie się działać. Czy na

Efektywne wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności

Zindywidualizowanie produktu czy usługi to tylko pierwszy krok do zbudowania relacji z klientem. Jak ją podtrzymać, aby klient nie szukał alternatywy? Przyjrzyjmy się programom lojalnościowym i wsparcia sprzedaży B2B2C. Jak

Firma 1Comments

Reklama – efektywnie i efektownie

Reklama to element, który towarzyszy nam na każdym kroku. Mijamy ją idąc do pracy, widzimy w telewizji, doświadczamy jej korzystając z Internetu. Specjaliści od marketingu wiedzą, że przekaz reklamowy powinien

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź