Czy przedsiębiorcy powinni stosować multisourcing?
Kłopoty ekonomiczne sprawiają, że przedsiębiorcy poszukują nowych sposobów na generowanie zysków. Okazuje się bowiem, że utrzymywanie nieprzerwanych kontaktów tylko z jednym kontrahentem przestaje być opłacalne. Czy w związku z tym pomocny okaże się multisourcing? Kiedy trzeba skorzystać z takiego rozwiązania?
Na wstępie należy powiedzieć, że właściciele firm Zwykle trzymają się klasycznej metody nawiązywania współpracy. Odnajdują rzetelnego klienta, hurtownię czy wspólnika i zamykają się na nowe znajomości. Prowadzą interesy w bardzo ograniczonym środowisku. Niestety praktyka ta nie przynosi planowanych rezultatów.
Przydatny może być tak zwany multisourcing. Innymi słowy przedsiębiorca znajduje wielu kontrahentów, poznaje nowych dostawców i odbiorców. Jest to świetne wyjście, które w czasach załamania może pomóc w trudniejszym okresie.
Biorąc pod uwagę czarny scenariusz, jeśli jedyny współpracownik zlikwiduje interes, wtedy i sam przedsiębiorca może stracić wszystko. Warto zatem zabezpieczyć działalność i współpracować z profesjonalnymi, kreatywnymi korporacjami lub klientami.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Zagraniczna podróż służbowa – jak ją rozliczyć?
Delegacje zagraniczne, podobnie jak te krajowe, rządzą się własnymi prawami. Pracownikowi oddelegowanemu w podróż służbową należy się zwrot kosztów poniesionych w związku z jej odbyciem oraz diety za każdy dzień,
Właściwa treść e-maila dla systemu antyspamowego
Jeśli masowa wysyłka e-maili kończy się sporą liczbą zwrotów, zdecydowanie coś robisz nie tak. Co zrobić, żeby odbiorcy chętnie czytali maile? Czym zachęcić? Czym nie zrazić? Jak nie trafić do
Aktualizacja przepisów podatkowych
Coraz częściej można dostrzec działania Trybunału Konstytucyjnego w rozpatrywaniu zażaleń. Pośród nich występują także reklamacje na normy podatkowe. Efektem tego powiększa się ilość werdyktów, w jakich orzeka się rozbieżność danych
Jak działać kiedy istotne są terminy?
Typowe wśród Polaków jest anegdota : „Co masz zrobić dziś, zrób jutro”. W większości przypadków wynika to z przekonania, iż lepiej przedyskutować problem ściśle, zanim zacznie się działać. Czy na
Efektywne wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności
Zindywidualizowanie produktu czy usługi to tylko pierwszy krok do zbudowania relacji z klientem. Jak ją podtrzymać, aby klient nie szukał alternatywy? Przyjrzyjmy się programom lojalnościowym i wsparcia sprzedaży B2B2C. Jak
Reklama – efektywnie i efektownie
Reklama to element, który towarzyszy nam na każdym kroku. Mijamy ją idąc do pracy, widzimy w telewizji, doświadczamy jej korzystając z Internetu. Specjaliści od marketingu wiedzą, że przekaz reklamowy powinien
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post