Logo FSC to przykład jak zyskać większe zaufanie klientów
Coraz więcej klientów wybierając firmę do współpracy albo sklep, szczególnie internetowy, zwraca uwagę nie tylko na cenę danej usług czy produktu, ale również inne elementy. W przypadku sklepu ważna jest opinia jaką cieszy się on wśród użytkowników oraz czas dostawy. W przypadku wyboru firmy usługowej klienci zwracają uwagę na listę oraz referencje klientów.
Pytanie brzmi, jakie kroki powinna podjąć firma, która chce budować dobry wizerunek przedsiębiorstwa i zbierać pozytywne opinie od klientów?
Przede wszystkim oferować wysoką jakość usług oraz produktów.
Inne praktyki wykorzystywane przez firmy
Firmy do celów marketingowych i budowy marki oraz zaufania klientów wykorzystują również inne metody. Jedną z nich jest wdrażanie systemów, a tym samym zdobywanie certyfikatów, które stanowią dowód wysokiej jakości oferowanych usług czy produktów.
Dobrym przykładem jest standard FSC, którego wdrożenie rozpoznawalne jest poprzez umieszczone w widocznym miejscu logo.
Logo FSC jest znakiem rozpoznawalnym na całym świecie i stanowi gwarancję, że do produkcji mebli, książki, a nawet ulotki informacyjnej zostało wykorzystane drewno pochodzące z certyfikowanych obszarów leśnych. Czyli pochodzące z legalnych wyrębów.
O certyfikat FSC powinny się zatem ubiegać wszystkie firmy, które wytwarzają swoje produkty na bazie drewna. Certyfikat FSC to przykład charakterystyczny dla branży pracującej z drewnem lub jego pochodnymi (np. papier). Lecz z pewnością każda firma znajdzie certyfikat warty wdrożenia lub przynajmniej stowarzyszenie branżowe, do którego warto należeć, by budować markę.
Oczywiście posiadanie certyfikatu, to nie wszystko. Firmy, muszą dbać o każdy aspekt działania swojej firmy, zaczynając od oprawy wizualnej – strony www, ulotek, broszur informacyjnych– kończąc na pracownikach – ważne, aby nie tylko znali się na swojej pracy, ale również lubili swoje zajęcie. Dzięki temu ich zaangażowanie będzie o wiele wyższe, co na pewno zostanie zauważone przez klientów.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Jakie możliwości dają reklamy na Facebooku?
Nie ulega wątpliwości, że kilka lat temu wkroczyliśmy w erę social media i choć początki adaptowania się mediów społecznościowych nie należały w Polsce to najłatwiejszych, to teraz z pewnością możemy
Kupino.pl – sprytny sposób na oszczędzanie!
Nie lubisz przepłacać? Chcesz kupować pełnowartościowe produkty w obniżonych cenach? Jeśli tak, to znaczy, że serwis Kupino.pl powstał z myślą o twoich potrzebach! Mówi się, że towar jest warty tyle,
Ubezpieczenia coraz ważniejsze dla gospodarki
Branża ubezpieczeniowa odpowiada za 2 proc. polskiego PKB i 225 tys. miejsc pracy – wynika z raportu Polskiej Izby Ubezpieczeń, przygotowanego we współpracy z Deloitte. Sektor ma jednak znaczenie nie tylko dla gospodarki, lecz także
Małe i średnie firmy gotowe na innowacje
Dla większości przedsiębiorstw internet jest czynnikiem, który uwalniania potencjał innowacyjności – wynika z raportu UPC Biznes i SW Research. W oparciu o nowoczesne platformy możliwy jest nie tylko szybki rozwój w kraju, lecz także ekspansja
Etui pancerne. Pancerne etui na telefon
Smartfony nie należą do najtańszych urządzeń. Kiedy więc kupujemy nowy, chcemy jak najlepiej chronić go przed zarysowaniami czy uszkodzeniami, gdy przypadkiem wypadnie nam z ręki. Najlepszą ochroną jest oczywiście etui.
Reklamowe oklejanie samochodów
Dobra widoczność marki w przestrzeni społecznej to jeden z kluczowych czynników decydujących obecnie o skuteczności komunikacji marketingowej. Najtańszym i najprostszym sposobem na zaistnienie na tej płaszczyźnie jest reklama na aucie.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post