Logo FSC to przykład jak zyskać większe zaufanie klientów

Logo FSC to przykład jak zyskać większe zaufanie klientów

Coraz więcej klientów wybierając firmę do współpracy albo sklep, szczególnie internetowy, zwraca uwagę nie tylko na cenę danej usług czy produktu, ale również inne elementy. W przypadku sklepu ważna jest opinia jaką cieszy się on wśród użytkowników oraz czas dostawy. W przypadku wyboru firmy usługowej klienci zwracają uwagę na listę oraz referencje klientów.

141700383232223300

Pytanie brzmi, jakie kroki powinna podjąć firma, która chce budować dobry wizerunek przedsiębiorstwa i zbierać pozytywne opinie od klientów?

Przede wszystkim oferować wysoką jakość usług oraz produktów.

Inne praktyki wykorzystywane przez firmy

Firmy do celów marketingowych i budowy marki oraz zaufania klientów wykorzystują również inne metody. Jedną z nich jest wdrażanie systemów, a tym samym zdobywanie certyfikatów, które stanowią dowód wysokiej jakości oferowanych usług czy produktów.

Dobrym przykładem jest standard FSC, którego wdrożenie rozpoznawalne jest poprzez umieszczone w widocznym miejscu logo.

Logo FSC jest znakiem rozpoznawalnym na całym świecie i stanowi gwarancję, że do produkcji mebli, książki, a nawet ulotki informacyjnej zostało wykorzystane drewno pochodzące z certyfikowanych obszarów leśnych. Czyli pochodzące z legalnych wyrębów.

O certyfikat FSC powinny się zatem ubiegać wszystkie firmy, które wytwarzają swoje produkty na bazie drewna. Certyfikat FSC to przykład charakterystyczny dla branży pracującej z drewnem lub jego pochodnymi (np. papier). Lecz z pewnością każda firma  znajdzie certyfikat warty wdrożenia lub przynajmniej stowarzyszenie branżowe, do którego warto należeć, by budować markę.

Oczywiście posiadanie certyfikatu, to nie wszystko. Firmy, muszą dbać o każdy aspekt działania swojej firmy, zaczynając od oprawy wizualnej – strony www, ulotek, broszur informacyjnych– kończąc na pracownikach – ważne, aby nie tylko znali się na swojej pracy, ale również lubili swoje zajęcie. Dzięki temu ich zaangażowanie będzie o wiele wyższe, co na pewno zostanie zauważone przez klientów.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Pomocnik magazyniera
Next Pierwsze mieszkanie – czy warto decydować się na MDM?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Zmiany na rynku chwilówek – klienci stracą czy zyskają?

Od 11 marca 2016 roku weszła w życie nowa wersja ustawy zwanej antylichwiarską. Już w trakcie pierwszego tygodnia po jej wprowadzeniu, na ryku chwilówek widać było pewne zmiany. Założeniem ustawy

Wiadomości 0 Comments

Zakup smartfona – w abonamencie czy w sklepie elektronicznym?

Kupując nowego smartfona mamy do wyboru dwie podstawowe opcje – kupno telefonu w abonamencie u operatora oraz zakup na własną rękę, w sklepie elektronicznym. Jak dokonać właściwego wyboru? Sprawa nie

Wiadomości 0 Comments

Jakie funkcje musi mieć dobry router pod telefonię VoIP?

Podczas gdy analogowe systemy telefonii stacjonarnej odchodzą w zapomnienie, nowoczesne systemy telekomunikacyjne oparte na technologii VoIP mają się świetnie. Doskonała jakość połączeń, wygoda użytkowania i szeroki wachlarz dodatkowych funkcji to

Wiadomości 0 Comments

Ewidencja czasu pracy – jak ją skutecznie prowadzić?

Obowiązek ewidencji czasu pracy przez wielu pracodawców uznawany jest za uciążliwi, sporo przedsiębiorców (niesłusznie) do lekceważy. Trzeba jednak przypomnieć, że wymóg rejestracji czasu pracy każdego pracownika jest bardzo wyraźnie sformułowany

Wiadomości 0 Comments

Zmieniają się oczekiwania użytkowników telefonii komórkowej

W ciągu ostatnich 20 lat telefonia diametralnie się zmieniła. Telefon jest teraz naszym oknem na świat, centrum zarządzania życiem, a samo wykonywanie połączeń tylko dodatkiem – przekonuje Adam Sawicki, prezes

Wiadomości 0 Comments

Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników

Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź