E-commerce w praktyce
Czym jest e-commerce? Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w Internecie? Jak zarządzać płatnościami on-line?Jak wykorzystywać w sprzedaży e-mail marketing oraz maketing automation? Na te pytania i wiele innych znajdziemy odpowiedź już 16 kwietnia podczas kolejnego spotkania 3camp. Czeka Waś minimum teorii i wiele ciekawych case studies!
Czym jest 3camp? 3camp to nieformalne spotkania branży IT w Trójmieście. Pierwsze spotkanie odbyło się we wrześniu 2007 r. i odtąd na stale zagościło w kalendarzu trójmiejskich spotkań. Konferencje 3camp są zazwyczaj podzielone na 2 części: pierwsza z nich to cykl 4 prezentacji poruszających temat główny spotkania; część druga to spotkania przy poczęstunku, gdzie można porozmawiać z prelegentami, wymienić się doświadczeniami i nawiązać nowe kontakty.
Agenda kwietniowego spotkania 3camp przedstawia się następująco:
– Karol Zieliński – PayLane – 7 grzechów głównych sprzedaży online, czyli jak nie robić płatności w e-commerce;
– Aleksander Heba – Polskapresse – Internet – Procesy konwersji a zarządzanie produktem na przykładzie Alegratka.pl;
– Paweł Wróbel – Fast White Cat – Dlaczego Commerce staje się coraz bardziej „Smarter”?;
– Tomasz Kryk – Sendigo – Jak to dobrze robić? E-mail marketing i marketing automation krok po kroku – case study – bdsklep.pl, willsoor-shop.pl, zwierzakowo.pl.
Kiedy: 16 kwietnia, godz. 18.00
Gdzie: Inkubator STARTER, ul. Lęborska 3B Gdańsk-Przymorze
Wstęp wolny, wymagana rejestracja uczestników: https://3camp-16kwietnia.konfeo.com/
Źródło: Informacja prasowa
Może to Ci się spodoba
Founders agreement, co to jest i kiedy podpisywać
Founders agreement, czyli umowa założycielska to nic innego jak pierwsze, oficjalne sformalizowanie powstającego startupu i jego założeń. Choć istnieje wiele typów i rodzajów umów bardziej rozbudowanych i o wiele bardziej
Czy można uniknąć spamu?
Każdy, kto korzysta z poczty elektronicznej wie, że jak wiele wiadomości spamowych można otrzymać jednego tylko dnia. Zwykły użytkownik praktycznie nie ma szans na walkę z tego typu agresją reklamodawców.
Start-upy muszą prowadzić inną politykę motywacyjną niż korporacje
Właściciele start-upów, aby przyciągnąć pożądanych pracowników, powinni przedstawiać ofertę całkowicie różną od korporacyjnej. Taką jest Motywacja 3.0 polegająca na pobudzaniu wewnętrznej motywacji pracownika. To przeciwieństwo Motywacji 2.0 polegającej na tradycyjnym
Start-up DlaWas.Info
Co oferuje Państwa firma? Platforma Dlawas.info to grupa regionalnych portali informacyjno-rozrywkowych w każdym mieście powiatowym w kraju. Docelowo cała sieć liczyć będzie około 320 współpracujących ze sobą portali informacyjnych, po
Sklepy internetowe – to wciąż eldorado dla młodych przedsiębiorców
Prowadzenie własnej firmy to dziś marzenie wielu młodych ludzi. Według badań, co czwarty absolwent wyższej uczelni myśli o założeniu jakiegoś biznesu. Szereg z nich już podczas nauki szuka pomysłu na
Obowiązki agencji interaktywnych
Agencje interaktywne to skutek rozwoju technologii i multimediów. Ich zadaniem jest różnorodne promowanie przedsiębiorstw za pośrednictwem internetu. Kto powinien korzystać w pomocy takich agencji? Czy to się w ogóle opłaca?

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post