Nowe trendy na sposoby gry na Forex
Jeżeli jeszcze nie wiesz czym jest brzytwa Ockhama, oznacza to, że nie jesteś na topie w nowinkach z rynku walutowego Forex. Zadbaj o swój zysk i sprawdzaj, jakie trendy rządzą Forex i twoimi przyszłymi inwestycjami.
Szybkie i duże zmiany
Rynek walutowy Forex to najszybciej rozwijający się rynek finansowy na świecie. Jest ogromny i zmienia się błyskawicznie. Aby być na bieżąco, należy śledzić wszelkie trendy i zmiany, gdyż wystarczy chwila nieuwagi, a już nie jesteśmy w centrum wydarzeń. Takim właśnie hitem Forex stała się brzytwa Ockhama. Nadal nie wiesz co to? Przeczytaj nasze wyjaśnienie.
Brzytwa Ockhama
To, mówiąc potocznie najprostsza wersja rozwiązania. Brzytwę można stosować w różnych sferach życia. Niektórzy korzystają z niej nawet w rozważaniach filozoficznych. Użyteczna jest także podczas tradingu.
Zbędne komplikacje
Jeżeli zanadto skomplikujesz sprawy – będziesz korzystać z tysięcy wskaźników, analiz, komentarzy itd., to wreszcie otrzymywać zaczniesz sprzeczne komunikaty i sam nie będziesz wiedział, co zrobić i czy twoje wcześniejsze obserwacje były poprawne. Inną rzeczą jest fakt, że takie myślenie trwa długo, a jak wiemy, czas na rynku Forex to pieniądz i czasem nie można zbyt długo dywagować nad jednym ruchem.
Uprość swój system myślenia
Brzytwa Ockhama czyli zasada wyboru prostego rozwiązania nad tym skomplikowanym i zawiłym to najlepsze rozwiązanie na Forex. Oczywiście każdy inwestor musi znaleźć swoje własne praktyki, sposoby spekulacji i dokonywania wyborów pod umiejętności i charakter, jednak warto zacząć ćwiczyć strategię pomagającą nie utonąć w oceanie informacji i danych. Warto spróbować czytać dane w prosty, najbardziej oczywisty sposób oraz wchodzić w transakcje proste, bez wielu założeń itp. Takie strategie często okazują się skuteczne i na pewno dają więcej luzu i spokoju inwestorowi, który wie, ze zrobił wszystko, co należało, a jednocześnie nie popadł w paranoję liczb i cyferek…
Zawsze rób analizy
Oczywiście ważne jest także wykonywanie analiz Forex. Zarówno techniczna, jak i fundamentalna (bez względu na to, którą stosujesz lub umiesz wykonać) to fundamenty, na których opierają się wszelkie spekulacje i strategie. Oczywiście twoje obserwacje, wynikające z analiz staraj się robić „na czysto”, bez komplikowania. Zobaczysz, że wszelkie dane są dostępne w sieci i wcale nie musisz korzystać z miliona wskaźników. Zdecyduj się także na tę analizę, którą umiesz robić lepiej. Techniczna jest trochę łatwiejsza od fundamentalnej. Zacznij od niej. Fundamentalna wymaga już niejakiego doświadczenia na Forex i w zbieraniu informacji ze świata i z kraju.
Może to Ci się spodoba
PKO BP chce pomagać małym i średnim firmom w wychodzeniu na zagraniczne rynki
Małe i średnie firmy coraz śmielej wychodzą na zagraniczne rynki, ale liczą przy tym na pomoc banków. Temu służyć ma Platforma Wsparcia Eksportu, nad którą PKO Bank Polski kończy prace. Przedsiębiorcy
Mieszkanie z rynku wtórnego – jak nie dać się zwieść
Rynek mieszkań rozwija się bardzo prężnie. Deweloperzy pracują pełną parą, a na rynku wtórnym wciąż pojawia się coś nowego. Mieszkanie z rynku pierwotnego i mieszkanie z rynku wtórnego Wiele osób
Czy warto inwestować w waluty?
Inwestowanie mimo, że wiąże się z pewnym ryzykiem to stale zyskuje na popularności. Już nawet dość młode osoby chcąc zabezpieczyć swoją przyszłość, zastanawiają się nad tym w co najlepiej zainwestować.
Polskie firmy wchodzą do krajów arktycznych. Największy potencjał mają Dania i Grenlandia
Szacuje się, że kraje skandynawskie odpowiadają za ponad 7 proc. polskiego eksportu. Potencjał regionu – dodatkowo z krajami takimi jak Islandia, Kanada, a także z Grenlandią i Wyspami Owczymi – jest jednak większy.
Firmy MSP mają duży problem z raportowaniem
98 proc. mikro i małych firm źle ocenia moduły do raportowania, udostępniane w ramach posiadanych systemów informatycznych – wynika z badania przeprowadzonego przez platformę MobilneRaporty.pl. Co determinuje aż tak słabe
Millenialsi zmieniają rynek handlu
Millenialsi kształtują rynek handlu i promują nowe postawy klientów – wynika z badania firmy Nielsen. Współczesny konsument jest coraz bardziej wymagający. Jego potrzeby to szybkie i łatwe zakupy z ofertą dopasowaną do indywidualnych potrzeb.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post