NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP

NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP

„Firmer” – to nazwa nowego, bezpłatnego magazynu dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którego wydawcą jest spółka NNV. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny na stronie Firmer.pl. Jego pierwszy numer trafił już do ponad 150 tysięcy firm zarejestrowanych na portalu Firmy.net, także należącym do NNV.

Czytelnicy „Firmera” znajdą w nim bieżące informacje o najciekawszych wydarzeniach na rynku z punktu widzenia przedsiębiorcy, a także wiele praktycznych porad i inspiracji. I tak w debiutanckim numerze magazynu można przeczytać m.in. wywiad z Arturem Kurasińskim – przedsiębiorcą wybranym przez The Next Web inwestorem 2012 roku, a także z Maciejem Oleksym – znanym blogerem i jednocześnie prezesem jednej ze spółek córek NK.pl. Obaj opowiadają o powodach, dla których warto wykorzystać internet w prowadzeniu własnego biznesu i dzielą się swoimi doświadczeniami w tym obszarze.

Redakcję „Firmera” szczególnie interesuje problematyka prowadzenia własnego biznesu, w tym zagadnienia związane z zarządzaniem i promocją, zwłaszcza w sferze online. Ciekawe tematy lifestyle’owe również mają spore szanse na znalezienie w magazynie swojego miejsca.

W naszych zamierzeniach „Firmer” jest pewnego rodzaju inwestycją w integrację środowiska MŚP. Chcemy, aby stał się on dla przedsiębiorców platformą komunikacji, inspiracji, uczenia się od siebie nawzajem. Dobrze rozumiemy potrzeby i problemy firm, jako że na co dzień świadczymy dla nich usługi przez portal Firmy.net. Magazyn nie jest jednak adresowany wyłącznie do naszych klientów, chcemy dotrzeć do jak największej liczby małych i średnich przedsiębiorców. W „Firmerze” znajdą oni podany w bardzo przejrzystej i atrakcyjnej formie materiał, który może być dla nich inspiracją i rozrywką – mówi Marek Dornowski, zarządzający działem komunikacji NNV, który pełni jednocześnie funkcję redaktora naczelnego „Firmera”.

Na stronie www.firmer.pl magazyn jest dostępny w wersji PDF, HTML a także w formacie ISSUU. Ponadto znajdą się tam wszystkie artykuły z poszczególnych numerów oraz dodatkowe, nowe treści, publikowane na bieżąco. „Firmera” nie zabraknie oczywiście na Facebooku: Facebook.com/Firmerpl. Dodatkowo, każdy ze 150 tysięcy użytkowników zarejestrowanych na portalu Firmy.net znajdzie go co miesiąc do pobrania w swoim panelu klienta.

 

Źródło: Informacja prasowa

Previous Netcamp o aplikacjach mobilnych już 19 kwietnia
Next 8 nowych projektów za 5 mln zł w portfelu IQ Partners

Może to Ci się spodoba

Polskie start-upy mogą być bardziej innowacyjne

Tylko co czwarty start-up współpracuje z naukowcami, a w co szóstym założycielem jest osoba zaangażowana w pracę naukową – wynika z opracowania „Polskie start-upy. Raport 2015”. Eksperci przekonują, że współpraca nauki i biznesu jest warunkiem

e-Firma i Startup 3 komentarze

Jakie zadania ma agencja interaktywna?

W dzisiejszych czasach fundamentem działania każdej firmy jest obecność w sieci. Aczkolwiek nie każdy przedsiębiorca potrafi we własnym zakresie zbudować i prowadzić stronę internetową. Nie może zatem dziwić fakt, że

e-Firma i Startup 0 Comments

Blogi, własna firma i content marketing – czy to da się połączyć?

Przedsiębiorcy coraz częściej wychodzą naprzeciw internautom i udostępniają im za darmo teksty informacyjne, artykuły i poradniki. To świetny sygnał, który świadczy o tym, że polscy właściciele firm zaczynają doceniać moc

e-Firma i Startup 0 Comments

TransferGo wchodzi do Polski

Dobra wiadomość dla wszystkich osób wysyłających pieniądze z Wielkiej Brytanii do Polski – teraz można skorzystać z nowego, bezpiecznego systemu TransferGo, który jest szybszy i tańszy od tradycyjnych przelewów bankowych.

e-Firma i Startup 0 Comments

Połowa polskich start-upów to eksporterzy. Ekspansja na rynki zagraniczne to dla nich warunek rozwoju

„Polska to blisko 40-milionowy rynek. Wystarczająco duży, by na nim rozpocząć działalność, ale grożący pułapką średniego wzrostu” – wynika z ostatniego raportu fundacji Startup Poland. Dlatego dla polskich start-upów kluczowym warunkiem rozwoju

Lojalność się opłaca

Duża konkurencja na rynku towarów i usług sprawia, że przedsiębiorcy zmuszeni są do szukania sposobów zwrócenia na siebie uwagi potencjalnych konsumentów i zbudowania bazy stałych kontrahentów. Pomagają im w tym

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź