Archicom usprawnia obsługę zleceń z pomocą nowego Panelu Klienta
Nowe rozwiązanie pomoże deweloperowi w obsłudze klientów od momentu zakupu nowego mieszkania, przez odbiór kluczy, aż po obsługę gwarancyjną. Za realizację nowego narzędzia odpowiada wrocławski software house Intratic (Grupa Unity).
– Wdrożenie Panelu Klienta miało na celu usprawnienie komunikacji z klientami od momentu sprzedaży, przez odbiór kluczy, po obsługę gwarancyjną. Jesteśmy przekonani, że wdrożenie Panelu Klienta wpłynie na wzrost satysfakcji klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem w codziennej pracy naszych specjalistów – komentuje Tomasz Sujak, Członek Zarządu Archicom S.A. – Stworzenie platformy, dzięki której będziemy z klientami w ciągłym kontakcie pozwoli nam jeszcze lepiej wsłuchiwać się w potrzeby mieszkańców, a zgłaszane przez użytkowników zagadnienia wykorzystywać do budowania coraz lepszej oferty – dodaje.
Panel Klienta wspiera użytkowników poprzez szereg rozwiązań systemowych. Narzędzie daje im dostęp do najważniejszych danych i dokumentów dotyczących zakupionej nieruchomości, podgląd postępów w realizacji inwestycji, możliwość umówienia się na wizytę na budowie czy obsługę gwarancyjną. Wdrożone rozwiązania pozwolą deweloperowi przyspieszyć obsługę klienta i zoptymalizować jej koszty. Deweloper planuje poszerzenie zakresu funkcjonalności Panelu Klienta o kolejne opcje.
– Chcąc zrealizować te założenia zdecydowaliśmy się na pracę w technologiach Kentico i .NET MVC. Zapewniają one optymalne warunki pod kątem dalszego rozwoju platformy, także w kontekście nadchodzących zmian w zakresie ochrony danych osobowych, czyli RODO. – tłumaczy Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor sprzedaży w Grupie Unity, dodając, że CMS Kentico uwzględnia już nowe wymogi prawne w swoich rozwiązaniach.
Panel Klienta integruje dane z istniejących rozwiązań informatycznych firmy Archicom S.A., zapewniając nie tylko sprawny przepływ informacji o nabywcach, produktach i umowach z CRM-u, ale też wykorzystując treści i media z systemu klasy PIM (Product Information Management).
Projekt został zrealizowany w metodyce Agile PM, a sama faza wytwarzania oprogramowania – w SCRUM-ie. Taki sposób pracy został przyjęty za zgodą obu stron, zaś kolejne funkcje były dostarczane w krótkich sprintach.
– Dzięki temu zespół Archicomu mógł na bieżąco kontrolować budżet, reagować na zmieniające się wymagania i odpowiednio modyfikować zakres oraz plan prac. – podsumowuje Sebastian Błaszkiewicz z Grupy Unity.
Panel Klienta Intratic można zaadaptować do indywidualnych potrzeb organizacji z wszystkich branż, w których sprawna obsługa po sprzedażowa jest koniecznością. Dowiedz się więcej na intratic.eu.
Może to Ci się spodoba
Polski rynek fintech wart 856 mln euro
Wartość polskiego rynku fintechów to około 856 mln euro – szacuje Deloitte. Polska jest liderem w Europie Środkowo-Wschodniej w tym zakresie, ale mimo to wartość inwestycji venture capital w innowacyjne firmy z sektora finansowego
Zmienne oprocentowanie obligacji ciągle w modzie
Jedna z podstawowych kwestii, poza wysokością oprocentowania, jaką przemyśleć powinna spółka emitująca obligacje, dotyczy tego, czy ma to być wielkość stała w całym okresie do wykupu, czy zmienna. Choć na
Czy warto kupić realme GT 5G Racing Yellow? Recenzja
Zastanawiasz się nad kupnem realme GT 5G Racing Yellow? To jedna z najciekawszych propozycji, które w ostatnim czasie pojawiły się na polskim rynku. Jest to telefon, który łączy dobre parametry,
Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników
Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław
Analityka danych wciąż mało popularna. Firmy tracą w ten sposób narzędzie do zarabiania
Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do potrzeb klientów, co przekłada się na zyski przedsiębiorców – przekonuje Wojciech Kryński z Ground Frost. Dostęp do wielu z tych
Gdzie kupować materiały biurowe?
Wyposażenie każdego biura wymaga zakupu szerokiej gamy artykułów papierniczych i piśmienniczych, akcesoriów do drukowania czy kserowania, wysyłania korespondencji oraz codziennej organizacji biura. Zwykle jest to wiele drobiazgów, które wprawdzie nie
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post