Archicom usprawnia obsługę zleceń z pomocą nowego Panelu Klienta

Archicom usprawnia obsługę zleceń z pomocą nowego Panelu Klienta

Nowe rozwiązanie pomoże deweloperowi w obsłudze klientów od momentu zakupu nowego mieszkania, przez odbiór kluczy, aż po obsługę gwarancyjną. Za realizację nowego narzędzia odpowiada wrocławski software house Intratic (Grupa Unity).

Wdrożenie Panelu Klienta miało na celu usprawnienie komunikacji z klientami od momentu sprzedaży, przez odbiór kluczy, po obsługę gwarancyjną. Jesteśmy przekonani, że wdrożenie Panelu Klienta wpłynie na wzrost satysfakcji klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem w codziennej pracy naszych specjalistów – komentuje Tomasz Sujak, Członek Zarządu Archicom S.A.Stworzenie platformy, dzięki której będziemy z klientami w ciągłym kontakcie pozwoli nam jeszcze lepiej wsłuchiwać się w potrzeby mieszkańców, a zgłaszane przez użytkowników zagadnienia wykorzystywać do budowania coraz lepszej oferty – dodaje.

Panel Klienta wspiera użytkowników poprzez szereg rozwiązań systemowych. Narzędzie daje im dostęp do najważniejszych danych i dokumentów dotyczących zakupionej nieruchomości, podgląd postępów w realizacji inwestycji, możliwość umówienia się na wizytę na budowie czy obsługę gwarancyjną. Wdrożone rozwiązania pozwolą deweloperowi przyspieszyć obsługę klienta i zoptymalizować jej koszty. Deweloper planuje poszerzenie zakresu funkcjonalności Panelu Klienta o kolejne opcje.

Chcąc zrealizować te założenia zdecydowaliśmy się na pracę w technologiach Kentico i .NET MVC. Zapewniają one optymalne warunki pod kątem dalszego rozwoju platformy, także w kontekście nadchodzących zmian w zakresie ochrony danych osobowych, czyli RODO. – tłumaczy Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor sprzedaży w Grupie Unity, dodając, że CMS Kentico uwzględnia już nowe wymogi prawne w swoich rozwiązaniach.

Panel Klienta integruje dane z istniejących rozwiązań informatycznych firmy Archicom S.A., zapewniając nie tylko sprawny przepływ informacji o nabywcach, produktach i umowach z CRM-u, ale też wykorzystując treści i media z systemu klasy PIM (Product Information Management).

Projekt został zrealizowany w metodyce Agile PM, a sama faza wytwarzania oprogramowania – w SCRUM-ie. Taki sposób pracy został przyjęty za zgodą obu stron, zaś kolejne funkcje były dostarczane w krótkich sprintach.

Dzięki temu zespół Archicomu móna bieżąco kontrolować budżet, reagować na zmieniające się wymagania i odpowiednio modyfikować zakres oraz plan prac. – podsumowuje Sebastian Błaszkiewicz z Grupy Unity.

Panel Klienta Intratic można zaadaptować do indywidualnych potrzeb organizacji z wszystkich branż, w których sprawna obsługa po sprzedażowa jest koniecznością. Dowiedz się więcej na intratic.eu.

Previous Największe problemy firm logistycznych w Polsce
Next Polskie firmy będą się rozwijać dzięki innowacjom

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 3 komentarze

Zawieranie transakcji na rynku Forex

Forex, czyli rynek wymiany walut, to giełda która prawie nigdy nie zasypia. Jest to rynek niezwykle płynny, funkcjonujący przez 5 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Możliwość uzyskania znaczących

Wiadomości 0 Comments

Skandynawskie firmy coraz częściej inwestują w Polsce

Szwecja jest drugim po Szwajcarii najbardziej innowacyjnym państwem na świecie. Dania i Finlandia także znalazły się w pierwszej dziesiątce rankingu, a Norwegia na 22. miejscu. O wysokiej pozycji Skandynawów decydują wysokie nakłady

Wiadomości 0 Comments

Niska inflacja to dobra wiadomość dla gospodarki i konsumentów

W marcu inflacja wyniosła jedynie 1,3 proc. w ujęciu rocznym i było to najwolniejsze tempo od grudnia 2016 roku – pierwszego miesiąca ze wzrostem cen po 2,5 roku deflacji. Według Piotra Kuczyńskiego,

Wiadomości 0 Comments

Jak wybrać dobrego developera

Z pewnością każdy widział kiedyś jakiś reportaż lub czytał w gazetach na temat nieuczciwych developerów, którzy wzięli zaliczki i znikali w niewyjaśnionych okolicznościach, a ludzie tracili oszczędności całego swojego życia.

Wiadomości 0 Comments

Karta menu — wizytówka Twojej restauracji

Karta menu. Czym jest i dlaczego jej wykonanie jest ważne? Z prowadzeniem własnego lokalu wiąże się wiele wyzwań. Jest to ogromna odpowiedzialność złożona z większych i drobniejszych spraw, których trzeba

Wiadomości 0 Comments

W jakim przypadku informacja z KRK może uniemożliwić zatrudnienie pracownika

Pracownik, który ma zostać zatrudniony do nauczania przedmiotów zawodowych otrzymał następującą informację z Krajowego Rejestru karnego: Sąd Rejonowy w Poznaniu wydał orzeczenie z art. 35 ust. 1a Ust. z 21.08.1997r.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź