Czy klimatyzacja jest potrzebna pracownikom biura?
Okres letni to piękny czas, ponieważ dzieci odpoczywają od obowiązków szkolnych, a na dworze jest idealna pogoda. Niestety temperatura nie odpowiada urzędnikom biurowym, którzy dzień pracy spędzają w dusznych pomieszczeniach. Czy w związku z tym właściciel musi załatwić klimatyzację, żeby poprawić warunki pracy?
Okazuje się, że w zgodzie z przepisami Kodeksu pracy najważniejszym obowiązkiem przełożonego jest zapewnienie ludzkich warunków zatrudnienia. Dlatego też powinien zadbać o wyposażenie oraz systematyczne wentylowanie pomieszczeń.
Obowiązują jednak ograniczenia, które dokładnie mówią, że temperatura w biurze nie powinna być mniejsza niż 18 st. i większa niż 30. Za idealną i wygodną wskazuje się taką do 21 st. Niestety w miesiącach letnich jest zazwyczaj wyższa i utrudnia funkcjonowanie zatrudnionym. W związku z tym dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie klimatyzacji, która zapewni właściwą cyrkulację powietrza i świeżość bez uchylania okien.
Czasami powodem za wysokiej temperatury są sprzęty znajdujące się w pomieszczeniu, które generują dodatkowe ciepło i źle wpływają na personel. Trzeba zatem zagwarantować niezależne chłodzenie dla komputerów i innych maszyn} biurowych.
Artykuł przygotowany przez http://klimatyzacjewroclaw.pl/
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Jak przygotować niedrogą reklamę dla przedsiębiorstwa?
Prawie każdy młody lub początkujący przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że reklama i marketing to bardzo ważna część biznesu. Niestety to kosztowna usługa, ale zwykle daje pożądane rezultaty. Nie można jednak
Ile zarabia fotograf ślubny?
W ostatnich latach wiele Par Młodych decyduje się na fotografa ślubnego i kamerzystę. Chcą, aby profesjonalista uwiecznić najważniejszy moment w ich życiu. Ile są w stanie zarobić na każdym weselu?
Czym jest kontrakt menedżerski?
Kontrakt menedżerski to umowa tak zwanego rzetelnego działania, funkcjonująca na podobnych regułach co standardowa umowa zlecenie. W obszarze kontraktu menedżerskiego istotne jest to, że jego przestrzegania nie reguluje Kodeks Cywilny.
Czym jest mobbing?
Mobbingiem jest notoryczne traktowanie pracowników w sposób zły i szkodliwy. Zastraszanie pracownika czy wszelkiego rodzaju groźby są popularne w firmach. Aktualnie dużo osób przyjmuje pracę w oparciu o umowę zlecenie.
Czym jest controlling?
Duże firmy i korporacje wybierają ambitne plany, które muszą zostać zrealizowane w określonym okresie. Aby ocena na koniec roku została wydana sprawiedliwie i obiektywnie wykorzystuje się tzw. controlling. Czym się
Jakie opłaty bankowe są kosztem prowadzonej działalności gospodarczej?
Biznesmeni niejednokrotnie korzystają z usług bankowych w sektorze prowadzenia rachunku firmowego. Owe konto bankowe jest przydatne do prowadzenia rozliczeń w związku z funkcjonującą spółką. Niestety, porozumienia partnerskie z bankami oraz
3 komentarze
Dawidek
29 sierpnia, 21:11Deto
03 września, 20:57Tetris
11 września, 20:01