Dlaczego warto prowadzić sklep w sieci?
Wraz z rozwojem internetu wielu przedsiębiorców postanowiło zainwestować w promowanie firmy w sieci. Rozwiązanie okazało się strzałem w dziesiątki i dzisiaj liczą duże zyski. Czy rzeczywiście każdy może osiągnąć sukces w prowadzeniu działalności elektronicznie? Jaka jest recepta na efektowny start e-biznesu?
Na wstępie warto powiedzieć, że internet stał się źródłem wielu informacji i miejscem promocji dla miliona firm. Warto wykorzystać potencjał i pomyśleć o otwarciu strony internetowej z opcją zakupów w sieci. Jest to ciekawe i bardzo wygodne rozwiązanie. Dodatkowo umożliwia dostęp zainteresowanym z całej Polski (lub świata). W przypadku stacjonarnego przedsiębiorstwa klientami są zwykle osoby mieszkające w najbliższej okolicy.
Oczywiście konkurencja jest ogromna, jednak można zdobyć zaufanie dzięki jakości oraz rozsądnym cenom. Sprzedaż na odległość to również konieczność wysłania zamówionego produktu. Zatem należy rozpocząć rozmowy z firmami kurierskimi i wynegocjować korzystne ceny, które także przyciągną klientów. Często usługa przewozowa jest znacznie droższa niż zamawiany towar.
Otwarcie sklepu internetowego może okazać się promocją dla działalności świadczonej normalnie. Zainteresowani z tego samego miasta mogą nabyć produkt bez uiszczania opłaty za wysyłkę. Oznacza to podwójną korzyść. Nie tylko na popularności zyskuje sklep w sieci, ale również stacjonarna firma, która działała wcześniej.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Start-upy muszą prowadzić inną politykę motywacyjną niż korporacje
Właściciele start-upów, aby przyciągnąć pożądanych pracowników, powinni przedstawiać ofertę całkowicie różną od korporacyjnej. Taką jest Motywacja 3.0 polegająca na pobudzaniu wewnętrznej motywacji pracownika. To przeciwieństwo Motywacji 2.0 polegającej na tradycyjnym
Sprzedaż wielokanałowa potrzebą czasów
Omnichannel (sprzedaż wielokanałowa) to ukłon w kierunku konsumentów, którzy z jednej strony cenią sobie szybkość i wygodę realizacji zakupów w sieci, a z drugiej strony zdradzają przywiązanie do sklepów stacjonarnych
E-commerce w praktyce
Czym jest e-commerce? Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w Internecie? Jak zarządzać płatnościami on-line?Jak wykorzystywać w sprzedaży e-mail marketing oraz maketing automation? Na te pytania i wiele innych znajdziemy odpowiedź już
Jakie są błędne przekonania na temat SEO?
W okresie istnienia branży SEO na jej temat ukształtowało się wiele mitów. Ich podtrzymanie jest pozytywne dla agencji interaktywnych, ponieważ mogą one rozpoczynać działania, które w rezultacie są nieefektywne. Poniżej
Jakie jest zastosowanie ma Landing Page?
W politykę komunikacyjną wielu marek wpisuje się Landing Page. Bardziej konkretniej rozchodzi się tu o mikrostrony, które są instrumentami wchodzącymi w skład content marketingu. Content marketing jest to rodzaj komunikacji
Jakie zmiany w sprzedaży internetowej?
Kolejnym pomysłem wspólnoty europejskiej będzie ustabilizowanie kwestii związanych z handlem online. Modernizacja przepisów ma potrwać do 2014 roku i przynosić rewolucyjne zmiany dla wszystkich państw członkowskich. Jak zatem będzie odbywała

1 Comment
Maciej
01 września, 16:11