Dlaczego warto wykorzystywać taśmy z nadrukiem w biznesie?

Dlaczego warto wykorzystywać taśmy z nadrukiem w biznesie?

Prowadzenie biznesowego nastawionego na produkcję oraz wysyłkę towarów lub półproduktów wiąże się z ich pakowaniem. Niezbędne w tym wypadku są nie tylko kartony czy wypełniacze pustej przestrzeni, które chronią produkty, ale także taśmy klejące. Dlaczego warto je stosować? Jak mogą wyglądać taśmy z nadrukiem? 

Rola taśm z nadrukiem

Podstawowym zastosowaniem taśm z nadrukiem jest zabezpieczanie paczek, kartonów i innych pojemników, do których trafiają nasze produkty. Efektywne wykorzystanie taśm pozwala tak zamknąć paczkę, że w czasie transportu nie dojdzie do przypadkowego otwarcia pojemnika i wysypania się zawartości. Ponadto taśmy mogą informować o wrażliwych produktach, których pod żadnym pozorem nie wolno rzucać czy np. przygniatać innymi. Pozwala to zaoszczędzić czasu i środków, które wiążą się z ewentualną reklamacją towaru, ponowną wysyłką i niezadowoleniem klienta. 

W związku z tym firmy powinny zwracać uwagę na to, jakich taśm używają, gdyż mogą być one po pierwsze, nośnikiem informacji o zawartości, a po drugie, elementem marketingu organizacji. W jaki sposób? Taśmy z nadrukiem mogą być odpowiednio obrandingowane, czyli zawierać kluczowe informacje na temat firmy, która produkuje lub wysyła dany towar. W dobie setek podmiotów, które walczą o uwagę konsumenta, żaden biznes nie może pozostać w tyle i musi walczyć o rozpoznawalność, nawet w kontekście czegoś wydawałoby się tak błahego, jak pakowanie produktu. Taśmy z nadrukiem (logo firmy, jej hasło lub inny komunikat) są więc dopełnieniem obsługi klienta. Nie może ich zabraknąć, gdy biznes ma rozbudowaną i specyficzną komunikację, która musi być obecna w każdym elemencie sprzedaży. 

Rodzaje taśm

Taśmy do pakowania produktów są oparte na 3 podstawowych rodzajach klejów: wodnym akrylowym lub wykonanym z kauczuku naturalnego i kauczuku syntetycznego. Na czym polega różnica między nimi? Kleje wodne akrylowe są najbardziej ekologiczne, gdyż ich bazą jest woda, a nie rozpuszczalniki, co nie wpływa na ich jakość. Ponadto kleje akrylowe są “ciche”, co zmniejsza hałas podczas ich używania. Kauczuk naturalny doskonale natomiast sprawdza się w wypadku ciężkich paczek, a jego syntetyczny odpowiednik będzie idealnym rozwiązaniem, gdy chcemy pakować produkty w kartonowe pudła, gdyż klej tego typu będzie wystarczająco mocny. Ponadto taśmy wykonuje się z folii PP (polipropylen), PVC (polichlorek winylu) lub z papieru. Każdy z materiałów ma swoje właściwości, np. folia PP jest bardziej rozciągliwa i odporna na promieniowanie UV, PVC jest bardzo wytrzymała, nierozciągliwa i można ją dodatkowo opisywać, papier natomiast jest “cichy”, ekologiczny i możemy go przedrzeć w dłoniach, ale nadal gwarantuje odpowiednią szczelność podczas pakowania. Można go również podpisać czy opieczętować. 

W TCM Service taśmy robimy na okrągło. Produkujemy nie tylko taśmy ze standardowymi nadrukami (np. ostrzegawczymi), ale również proponujemy taśmy z nadrukiem, który sam zaprojektujesz dzięki kreatorowi, który jest dostępny na naszej stronie internetowej. To niezwykle łatwe w użyciu narzędzie, pozwalające stworzyć wstępny projekt taśmy, którą następnie wyprodukujemy w ilości zgodnej z zamówieniem. 

Previous Na polski rynek pracy może trafić ok. 600 tys. uchodźców, głównie kobiet. Pracodawcy dostosowują ofertę
Next Duże sieci handlowe znaczącymi płatnikami podatku CIT w Polsce

Może to Ci się spodoba

Czy do Urzędu Skarbowego można wysłać mail?

Nowelizacja prawa w kraju skierowała uwagę na problem komunikowania się w instytucjach państwowych osób niepełnosprawnych. Dotyczy to przede wszystkim Polaków niedosłyszących i niemych. Na pomoc ze strony państwowych urzędników mogą

Jak nie tylko oszczędzać, ale i zarabiać na przelewach zagranicznych? Promocja TransferGo

Ponad połowa Polaków mieszkających w Niemczech wykonuje przelewy pieniężne do Polski regularnie, najczęściej raz w miesiącu (17% z nich), a ich kwota wynosi od 101-300 EUR[1]. Ponad 58% decyduje się na

Firmy szukają sposobów na ograniczenie wydatków i zwiększenie mobilności swoich pracowników

Tylko około 30 proc. pracowników w firmach ma do dyspozycji samochód służbowy. Pozostali muszą używać aut prywatnych lub transportu publicznego. Dlatego firma może zdecydować się na car-sharing, czyli usługę współdzielenia samochodu.

Agencje PR nie są obecne w spółkach Skarbu Państwa

Automatyzacja treści i schyłek mediów opiniotwórczych to jedne z ważniejszych wyzwań, z którymi będzie się mierzyć branża public relations w przyszłym roku. Agencje PR liczą także na nowe zlecenia od spółek Skarbu Państwa. To

Polskie firmy coraz częściej wymieniają służbowe samochody

Firmy wymieniają flotę co 3-5 lat, więc stanowią bardzo ważny segment dla branży motoryzacyjnej. Tylko w I półroczu 2017 roku przedsiębiorstwa kupiły w Polsce ponad 167 tys. nowych samochodów osobowych, czyli 67 proc.

Polskie start-upy na celowniku inwestorów

Dzięki współpracy z inwestorem start-up dostaje zwykle nie tylko kapitał na rozwój, lecz także wsparcie merytoryczne i know-how, do którego na co dzień nie ma dostępu. Korzyścią po stronie inwestora jest z kolei stopa zwrotu

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź