Dotykowa sprzedaż
Coraz częściej, nie tylko w hipermarketach czy w kasach biletowych, zauważamy monitory na których pracownik dotykowo obsługuje sprzedaż. To technika, która na dobre zagościła w sklepach, restauracjach i innych punktach usługowych.
Terminal POS, bo o nim mowa, to urządzenie wyglądem przypominające zwykły monitor. Na ekranie, za pomocą dotyku można obsłużyć sprzedaż. Nie ma konieczności pamiętania kodów towarów, kodów płatności czy ręcznego wpisywania wagi zakupionego towaru. Wystarczy, że pracownik z menu najczęściej obrazkowego bądź z piktogramami wybierze przedmiot, który klient kupuje. Wówczas wszystkie elementy jak właściwa stawka VAT, ilość, kod trafiają na paragon fiskalny.
Ułatwienie pracy
Terminale POS ułatwiają pracę i obsługę klienta, który pojawia się w oczekiwaniu na sprawne zrobienie zakupów czy zamówienie dania w restauracji. Poza tym, przy rotacji personelu zdecydowanie łatwiej jest nauczyć nowego pracownika obsługi terminala niż kasy fiskalnej, gdzie przy zróżnicowanym asortymencie konieczne jest wybieranie kodów przyporządkowanych do konkretnego towaru. Używając terminala możemy zminimalizować ryzyko pomyłki przez pracownika, a także łatwiej skontrolować stan kasy oraz dzienne rozliczenie utargu.
Po co monitor?
Oprogramowanie sprzedażowe może być także zainstalowane na zwykłym komputerze czy laptopie, którego będziemy używać do sprzedaży. Po co więc inwestować w terminal? Monitor dotykowy, który jest przystosowany do ciągłej pracy, jest lepszym rozwiązaniem. Weźmy pod uwagę choćby kwestie żywotności, kiedy monitor komputera po pewnym czasie może nie działać jak należy. Terminal POS jest odporny na takie obciążenie i wszelkiego. Nie ma sensu także mnożyć podzespołów np. klawiatury czy myszki. Na terminalu POS można wszystkie operacje wykonać dotykowo z pozycji samego monitora z funkcją klawiatury ekranowej.
Jaki terminal kupić?
To odwieczne pytanie nurtujące każdego przedsiębiorcę, który chce w swoim biznesie wprowadzić terminal. Na pewno trzeba rozważyć wiele ofert ponieważ urządzenia te są dość szeroko dostępne. Konieczne jest wybranie urządzenia, które będzie dla nas najlepsze. Wystarczy prześledzić kilka stron internetowych, gdzie możemy wstępnie wybrać interesujący nas sprzęt np. https://www.escsa.pl/terminale_pos Oferta ta jest dość szeroka i dobrze jest skonsultować swój pierwotny wybór ze sprzedawcą, który na pewno doradzi bądź nawet wskaże konkretny model terminala idealny dla nas.
Co na tym zyskam?
Z takim pytaniem wielu przedsiębiorców przychodzi do firm oferujących zakup terminala. Przede wszystkim usprawnienie obsługi klienta. Dotykowy wybór towarów będzie znacznym ułatwieniem. Po drugie minimalizujemy ryzyko pomyłek generowanych przez pracowników. Na pewno zmniejszymy ilość stornowanych pozycji czy też anulowanych paragonów. Połączenie terminala z innym sprzętem np. terminalem kart płatniczych przyczyni się bezpośrednio do sprawniejszej obsługi płatności. Będąc właścicielem np. stacji benzynowej, dużo łatwiej zaczytamy dane z dystrybutorów paliwa.
Zakup terminala jest zatem bardzo ważnym krokiem w rozwoju każdej firmy, której zależy na zadowoleniu klientów. Inwestycja ta zwróci się na pewno szybko, a usprawnienie obsługi będzie widoczne od momentu kiedy terminal włączymy w firmie po raz pierwszy.
Może to Ci się spodoba
Fizjoterapia w medycynie estetycznej
Fizjoterapia jest coraz bardziej rozwijającą się dziedziną medycyny. Często mówi się, że rehabilitacja jest jedyną drogą do kompleksowego leczenia. Większości korzyści płynących z fizjoterapii nie da się zastąpić farmakologią, chirurgią,
Absencje chorobowe pracowników kosztują gospodarkę miliardy złotych
Polscy pracownicy oczekują od swoich pracodawców benefitów pozapłacowych. Za najbardziej atrakcyjny uważany jest nadal pakiet opieki medycznej, który stał się już standardem w firmach. Na tego rodzaju inwestycję decyduje się coraz
Branża ubezpieczeniowa inwestuje w nowe technologie
Aplikacje mobilne w ubezpieczeniach powoli stają się standardem w zachodniej Europie. Polski rynek ma wiele do nadrobienia. Wciąż tylko niewielki odsetek ubezpieczycieli udostępnia swoim klientom takie narzędzia. A przykłady z krajowego rynku pokazują,
Twitter to istotne źródło informacji dla 90 proc. polskich dziennikarzy
Dziennikarze w Polsce chętnie wykorzystują Twittera jako źródło informacji – wynika z badania „Komunikacja w 140 znakach”. Obserwują w tym medium społecznościowym również firmy i osoby odpowiedzialne za ich komunikację. Jednak zdaniem ponad 70 proc.
Rynek leasingu w Polsce rozwija się w szybkim tempie
W I półroczu 2017 roku polska branża leasingowa urosła o niemal 12 proc., głównie dzięki finansowaniu zakupu samochodów lekkich, ale też maszyn i urządzeń. Dobra koniunktura – zdaniem ekspertów – pozwala mieć nadzieję
Sztuczna inteligencja i cleantech w centrum zainteresowania funduszy VC. Polskie start-upy nieźle sobie radzą w obu tych branżach
– Sztuczna inteligencja i cleantech to w tej chwili dwie kluczowe branże, które są w centrum zainteresowania funduszy venture capital i do nich będą płynąć w nadchodzącym czasie największe środki – ocenia prezes zarządu Orlen VC Marek Garniewski. Statystyki
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post