Fotografia korporacyjna
Fotografia korporacyjna to usługa, którą coraz częściej oferują fotografowie oraz profesjonalne zakłady fotograficzne. Czym różni się ona od zwykłej fotografii, kto powinien zdecydować się na takie zdjęcia i jak powinny one wyglądać? Na te pytania odpowiada pan Jakub Żak, właściciel krakowskiej agencji Pixagency.pl
Fotografia korporacyjna to jeden z rodzajów zdjęć, na jakie mogą zdecydować się Pana klienci. Czym jest fotografia korporacyjna?
Fotografia korporacyjna to profesjonalne zdjęcia, jakie wykonujemy dla większych i mniejszych firm. Są to zdjęcia biznesowe, na których ukazujemy naszych klientów, ich pracowników oraz całe zespoły od jak najbardziej profesjonalnej strony. Fotografie mają wzbudzać zaufanie potencjalnych odbiorców oraz budować wizerunek firmy, na jakim zależy naszym klientom.
Czy zatem są to standardowe zdjęcia portretowe? Jaka jest różnica między portretem a zdjęciem biznesowym?
Zdjęcia, jakie wykonujemy w ramach usługi fotografii korporacyjnej, mają za zadanie ukazać profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie osoby fotografowanej. Przedstawiamy ją w taki sposób, żeby podkreślić cechy charakteru i jej zdolności. Zdjęcia portretowe, takie jakie widzimy choćby w dokumentach tożsamości, są jedynie naszym odbiciem, rzadko wyrażają coś więcej poza zwykłym obrazem. W fotografii biznesowej chodzi o to, żeby oprócz samego obrazu, przedstawić człowieka i jak najwięcej o nim opowiedzieć.
Po co wykonuje się takie fotografie?
Żyjemy w dobie kultury obrazkowej, zewsząd otaczają nas zdjęcia, filmy, grafiki i plakaty. Firmy i przedsiębiorstwa potrzebują profesjonalnych zdjęć do materiałów promocyjnych, na strony internetowe, do folderów czy ulotek. Fotografia korporacyjna daje możliwość stworzenia takich zdjęć w najwyższej jakości. Wówczas dysponujemy gotowymi obrazami, które pomogą nam w promocji marki, w kontaktach z klientami oraz współpracownikami czy w komunikacji wewnątrz firmy. Możliwości wykorzystania dobrych zdjęć biznesowych jest naprawdę sporo.
Z pewnością fotografie korporacyjne dają szerokie perspektywy rozwoju firmy. Czym powinno się cechować dobre zdjęcie biznesowe, aby pomagało, a nie szkodziło?
Dobra fotografia biznesowa to taka, która przedstawia fotografowaną osobę: pokazuje kim ona jest, jaka jest, czym się zajmuje. Ważne jest dobre światło, odpowiednie tło i właściwie dobrane rekwizyty, a także stylizacja, fryzura i makijaż. Jednak to wszystko ma jedynie podkreślać osobowość i charakter osoby, która będzie na zdjęciu. Dobrze wykonane zdjęcia biznesowe sprawią, że zobaczymy człowieka, który wzbudzi w nas zaufanie, sympatię i chęć współpracy.
Kim są klienci tego typu usług?
Na fotografię biznesową decydują się najczęściej firmy z branży finansowej: banki, firmy inwestycyjne i doradcze, ale także kancelarie prawnicze czy przedsiębiorstwa konsultingowe. Przeważają większe podmioty gospodarcze, ale to nie należy się tym sugerować. Większość osób prowadzących własny biznes potrzebuje dobrze wykonanych fotografii, dlatego polecamy tę usługę każdemu, komu zależy na profesjonalnym wizerunku.
Może to Ci się spodoba
Polska jest liderem w legislacji dotyczącej dronów. Przepisy pobudzą rynek wart ok. 150 mln zł
Ostatnie zmiany w prawie, które określają m.in. zasady lotów dronów poza zasięgiem wzroku, zdecydowanie uproszczą zasady ich użytkowania i będą impulsem do rozwoju branży – podkreśla Michał Wojas, prezes FlyTech UAV. Jak ocenia,
Polska jednym z największych eksporterów mebli na świecie
Polska jest światową potęgą w produkcji i eksporcie mebli. W ubiegłym roku wartość wytworzonych w kraju wyrobów wyniosła 42,45 mld zł, z czego zdecydowana większość została sprzedana za granicę. W ciągu ostatnich dwudziestu lat
Internetowy sklep na platformie WordPress
W dzisiejszych niepewnych czasach wielu ludzi straciło pracę, a firmy z wielu branż mają ogromne kłopoty finansowe. Część osób, które nie chciały się poddać bezrobociu zaczęli poszukiwać alternatywnych sposobów zarobku.
Czy sprzedaż telefoniczna umiera?
Dzwoniący do nas – czasami w najmniej odpowiednim momencie – pracownicy call center często bombardują wyuczonymi lub nachalnymi zdaniami, które od razu zniechęcają do nich potencjalnego klienta. Ta branża jednak
Pozytywna historia płatnicza poprawia zdolność kredytową
Polacy coraz częściej dbają o swoją pozytywną historię płatniczą. Na koniec I kwartału br. liczba informacji pozytywnych w Rejestrze Dłużników ERIF Biurze Informacji Gospodarczej przekroczyła 2 mln. Świadomość konsumencka w zakresie wiarygodności płatniczej
Finanse państwa w dobrej kondycji. To zasługa korzystnej koniunktury i lepszej ściągalności podatków
Po pięciu miesiącach roku deficyt budżetowy Polski wyniósł zaledwie 203 mln zł. To ułamek założonej w harmonogramie kwoty 13 mld zł i znacznie mniejszy deficyt niż w maju ubiegłego roku. Mocniej od oczekiwań


0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post