Fotografia korporacyjna

Fotografia korporacyjna

Fotografia korporacyjna to usługa, którą coraz częściej oferują fotografowie oraz profesjonalne zakłady fotograficzne. Czym różni się ona od zwykłej fotografii, kto powinien zdecydować się na takie zdjęcia i jak powinny one wyglądać? Na te pytania odpowiada pan Jakub Żak, właściciel krakowskiej agencji Pixagency.pl

Fotografia korporacyjna to jeden z rodzajów zdjęć, na jakie mogą zdecydować się Pana klienci. Czym jest fotografia korporacyjna?

Fotografia korporacyjna to profesjonalne zdjęcia, jakie wykonujemy dla większych i mniejszych firm. Są to zdjęcia biznesowe, na których ukazujemy naszych klientów, ich pracowników oraz całe zespoły od jak najbardziej profesjonalnej strony. Fotografie mają wzbudzać zaufanie potencjalnych odbiorców oraz budować wizerunek firmy, na jakim zależy naszym klientom.

Czy zatem są to standardowe zdjęcia portretowe? Jaka jest różnica między portretem a zdjęciem biznesowym?

Zdjęcia, jakie wykonujemy w ramach usługi fotografii korporacyjnej, mają za zadanie ukazać profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie osoby fotografowanej. Przedstawiamy ją w taki sposób, żeby podkreślić cechy charakteru i jej zdolności. Zdjęcia portretowe, takie jakie widzimy choćby w dokumentach tożsamości, są jedynie naszym odbiciem, rzadko wyrażają coś więcej poza zwykłym obrazem. W fotografii biznesowej chodzi o to, żeby oprócz samego obrazu, przedstawić człowieka i jak najwięcej o nim opowiedzieć.

Po co wykonuje się takie fotografie?

Żyjemy w dobie kultury obrazkowej, zewsząd otaczają nas zdjęcia, filmy, grafiki i plakaty. Firmy i przedsiębiorstwa potrzebują profesjonalnych zdjęć do materiałów promocyjnych, na strony internetowe, do folderów czy ulotek. Fotografia korporacyjna daje możliwość stworzenia takich zdjęć w najwyższej jakości. Wówczas dysponujemy gotowymi obrazami, które pomogą nam w promocji marki, w kontaktach z klientami oraz współpracownikami czy w komunikacji wewnątrz firmy. Możliwości wykorzystania dobrych zdjęć biznesowych jest naprawdę sporo.

Z pewnością fotografie korporacyjne dają szerokie perspektywy rozwoju firmy. Czym powinno się cechować dobre zdjęcie biznesowe, aby pomagało, a nie szkodziło?

Dobra fotografia biznesowa to taka, która przedstawia fotografowaną osobę: pokazuje kim ona jest, jaka jest, czym się zajmuje. Ważne jest dobre światło, odpowiednie tło i właściwie dobrane rekwizyty, a także stylizacja, fryzura i makijaż. Jednak to wszystko ma jedynie podkreślać osobowość i charakter osoby, która będzie na zdjęciu. Dobrze wykonane zdjęcia biznesowe sprawią, że zobaczymy człowieka, który wzbudzi w nas zaufanie, sympatię i chęć współpracy.

Kim są klienci tego typu usług?

Na fotografię biznesową decydują się najczęściej firmy z branży finansowej: banki, firmy inwestycyjne i doradcze, ale także kancelarie prawnicze czy przedsiębiorstwa konsultingowe. Przeważają większe podmioty gospodarcze, ale to nie należy się tym sugerować. Większość osób prowadzących własny biznes potrzebuje dobrze wykonanych fotografii, dlatego polecamy tę usługę każdemu, komu zależy na profesjonalnym wizerunku.

http://pixagency.pl/fotografia-biznesowa/

Previous Rekordowy rok dla branży leasingowej
Next Założyłeś start-up? Opisz swój projekt, a my to opublikujemy!

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Zmiany Prawa farmaceutycznego

Postulowane przez środowisko izb aptekarskich zmiany na rynku farmaceutycznym przybrały formę projektu nowelizacji ustawy przygotowanego przez Ministerstwo Zdrowia. Zakłada on usunięcie de facto z krajowego rynku sieci aptecznych i wprowadzenie modelu zbliżonego do obowiązującego

Wiadomości 0 Comments

Większe zapotrzebowanie na specjalistów w handlu detalicznym

W styczniu 2016 odwiedzalność centrów handlowych była nieznacznie wyższa niż rok wcześniej, choć przybyło nowej powierzchni handlowej. Jeśli nie nastąpią radykalne zmiany prawne, to sytuacja pracowników sektora nie powinna ulec zmianie. Ze

Wiadomości 0 Comments

Na co zwrócić uwagę przy wyborze biura podróży?

Planując urlop czy wakacje stajemy przed wyborem – zorganizować wyjazd samemu, czy skorzystać z oferty biura podróży. W Polsce touroperatorzy cieszą się niestety ograniczonym zaufaniem w związku z nagłaśnianymi w

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post