Gdzie kupować materiały biurowe?
Wyposażenie każdego biura wymaga zakupu szerokiej gamy artykułów papierniczych i piśmienniczych, akcesoriów do drukowania czy kserowania, wysyłania korespondencji oraz codziennej organizacji biura. Zwykle jest to wiele drobiazgów, które wprawdzie nie są zbyt drogie, ale każda firma potrzebuje większych ilości, które składają się na całkiem pokaźny wydatek. Gdzie kupować materiały do biura, aby zapewnić ich dobrą jakość, a zarazem niepotrzebnie nie przepłacać?
Jakie materiały biurowe są niezbędne?
W sekretariatach, recepcjach, działach obsługi klienta, działach księgowych i personalnych oraz innych działach firm czy instytucji potrzebne są podstawowe materiały biurowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o artykuły piśmiennicze i papiernicze oraz drobne akcesoria potrzebne do wygodnej pracy. W każdym biurze potrzebne są długopisy, ołówki i zakreślacze, notatniki, kalendarze, papiery do drukarki, tusze, spinacze. Nie powinno zabraknąć również segregatorów i koszulek na dokumenty, kopert do wysyłania korespondencji, papieru firmowego z logo marki i drobnych narzędzi (dziurkacze, nożyczki, spinacze biurowe, kalkulatory itp.).
Obecnie coraz częściej firmy prowadzą również prezentacje multimedialne (np. na spotkaniach z klientami czy wewnętrznych szkoleniach), dlatego potrzebują tablic i flipchartów o regulowanej wysokości. Bardzo wygodne są tablice na kółkach, które można swobodnie przesuwać. Do pisania na tablicach należy kupić specjalne markery zmywalne. Magnesy pozwalają zaś wygodnie zawieszać na tablicach ważne informacje.
Gdzie kupować materiały do biura?
Artykuły biurowe dostępne są w wielu sklepach papierniczych i księgarniach. Bardzo często oferowane są one także w supermarketach (zwłaszcza przed rozpoczęciem roku szkolnego), gdzie można zrobić większy zapas długopisów, kolorowych karteczek, notatników, ołówków, gumek do ścierania i innych drobiazgów przydatnych w każdym biurze.
Większy firmy materiały do biura zwykle zamawiają w hurtowych ilościach. W takim przypadku dobrym rozwiązaniem jest wybór hurtowni z artykułami biurowymi i szkolnymi, która ma niższe ceny niż sklepy detaliczne. Z powodzeniem można korzystać z ofert hurtowni stacjonarnych lub internetowych. Zakupy w hurtowniach dla firm są nie tylko tańsze, ale i wygodniejsze. W ten sposób można całe potrzebne wyposażenie zakupić w jednym miejscu i otrzymać na wszystkie materiały jedną fakturę zbiorczą.
Zamówienie za jednym razem większej ilości materiałów pozwala obniżyć koszty zakupu, ale jednocześnie jest wygodne z logistycznego punktu widzenia. Pracownik firmy robi wtedy listę, czego dokładnie potrzebują poszczególne działy i zamawia większe zapasy. W ten sposób można zaoszczędzić czas i mieć gwarancję, że nie zabraknie papieru do drukarki i ksero czy tuszu w najmniej oczekiwanym dla firmy momencie.
Dowiedz się także jak nie popełnić podstawowych błędów przy wyborze drukarki do biura. Więcej na swormedia.pl >>
Stała obsługa
Obecnie działają także sklepy i hurtownie internetowe, które specjalizują się w kompleksowym dostarczaniu materiałów biurowych do firm. Mają one zwykle bardzo rozbudowany asortyment, co pozwala w jednym miejscu kupować zarówno artykuły papiernicze, jak i akcesoria multimedialne czy sprzęt biurowy (np. drukarki, klawiatury, myszki, pendrivy, przenośne dyski itp.). Przy podpisaniu stałych umów z taką firmą można liczyć na atrakcyjne rabaty.
Może to Ci się spodoba
Postrzeganie Coca-Coli na świecie
Przez wiele lat Coca Cola opinie miała jak najlepsze i tak pozostaje do chwili obecnej, pomimo czarnego PR-u, którym marka była atakowana przez konkurencję. Najpopularniejszy napój świata Wymyślona w 1886
Od 2017 roku wszystkie jednostki publiczne z obowiązkiem sporządzania planu postępowań o udzielenie zamówień
Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, każdy zamawiający podmiot ma obowiązek przygotować całoroczny plan postępowań przetargowych. Plan taki musi zostać przedstawiony najpóźniej po 30 dniach od dnia przyjęcia budżetu. Rok
Event marketing, czyli sposób na utrzymanie pozytywnych relacji z klientem
Event dawno już przestał być jedynie wydarzeniem służącym rozrywce zaproszonych na niego gości. Coraz częściej używa się go jako niezwykle skutecznego narzędzia marketingowego przydatnego w budowaniu pozytywnych relacji z klientem.
Księgi wieczyste sprawdzisz online
Sprawdzenie ksiąg wieczystych nie wymaga już wychodzenia z domu. Można je sprawdzić online! Potrzebna księga wieczysta budynku na warszawskich Alejach Jerozolimskich? Poszukujesz informacji o nieruchomości przy ulicy Bohaterów Monte Cassino
Sprzedaż ubezpieczeń smartfonów rośnie o 10 proc. rocznie
Według CBOS ponad Polaków korzysta obecnie ze smartfona. Coraz większa popularność tych urządzeń przekłada się na dynamiczne wzrosty sprzedaży ubezpieczeń na wypadek zniszczenia. Około 80 proc. przypadków uszkodzenia smartfonów dotyczy
Nowe technologie z coraz większym wpływem na rynek pracy. Doprowadzą do zaniku i powstania wielu zawodów
Nawet 65 proc. dzieci urodzonych po 2007 roku będzie pracować w zawodach, które jeszcze nie istnieją. Eksperci zauważają, że nowe technologie, nawet jeśli nie zastąpią człowieka, to całkowicie zmienią rynek pracy. Już teraz
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post