Gdzie warto wynająć w Polsce biuro?

Gdzie warto wynająć w Polsce biuro?

Zakładasz firmę, a może zastanawiasz się nad otwarciem nowego oddziału? Z pewnością szukasz zatem dogodnej lokalizacji. Warszawa wydaje się zbyt oklepana i jednocześnie przesadnie droga? A co powiesz na Katowice? Jak się okazuje, to coraz prężniej rozwijające się miasto, które przestaje kojarzyć się wyłącznie z przemysłem. W ostatnich latach powstaje tu mnóstwo inwestycji, a także przestrzeni biurowych na wynajem. 

Biuro w zabytkowej kamienicy? Dlaczego nie!

Śląsk słynie zarówno z przemysłu, jak i zabytkowych kamienic, które cechują się niepowtarzalnym klimatem. O ile z wizytówką miasta wyłącznie przemysłowego Katowice próbują zerwać od wielu lat, o tyle chętnie inwestuje się tu w odnawianie kamienic. Dzięki temu stolica województwa śląskiego prezentuje się coraz lepiej, a przy tym ma wiele do zaoferowania przedsiębiorcom. Część kamienic zostaje bowiem przeznaczona na biurowce. Każdy, kto marze o biurze w nietypowej lokalizacji, może skorzystać z tej oferty. To nie lada gratka dla miłośników historii, architektury, jak również nietypowej atmosfery. 

Dlaczego warto prowadzić firmę w Katowicach?

Mimo że to Warszawa stanowi prawdziwe zagłębie centrum biznesowego w Polsce, to inwestorzy często decydują się na inną lokalizację dla swoich biur. Odstraszają m.in. ceny. Wynajem biura w centrum Warszawy jest niesamowicie drogi i na takie rozwiązanie pozwolić mogą sobie nieliczni. Co więcej, zakorkowana stolica dla wielu osób spędza sen z powiek, a powrót z pracy w  godzinach szczytu stanowi udrękę. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszy się wynajem biur Katowice. Odpocząć można tu bowiem od zgiełku, a mimo to nie brakuje ciekawych wydarzeń kulturalnych czy ważnych ośrodków. Stolica Śląska to jednocześnie rozbudowana oferta edukacyjna oraz szkoleniowa. Co roku prowadzone są tu liczne eventy biznesowe dla różnorodnych branż. Biura Katowice to także dobra komunikacja z każdą częścią miasta i aglomeracji śląskiej. Prowadzenie biznesu w tej części Polski wiąże się przy tym z niższymi kosztami, co z pewnością zachęca inwestorów.

Jak się okazuje, nie tylko Katowice próbują swoich sił w biznesie. Inna, równie rozchwytywana lokalizacja to Trójmiasto. Biuro z widokiem na morze staje się marzeniem, która coraz łatwiej zrealizować. Wiele więc wskazuje na to, że firmy powstawać będą już nie tyko w Warszawie i w Krakowie, ale także w innych, niedocenianych dotąd pod względem biznesowym, częściach Polski. 

Previous Składki na pracownicze plany kapitałowe to nie tylko koszt dla firm
Next Salon samochodowy, warsztat, tor quadowy – szerokie zastosowanie hal stalowych

Może to Ci się spodoba

Branża leasingowa z rekordowymi wynikami za ubiegły rok

Ubiegły rok był rekordowy dla branży leasingowej, która zanotowała blisko 22-proc. wzrost i sfinansowała aktywa o wartości 82,6 mld zł. Motorem napędowym rynku pozostaje segment lekkich pojazdów, który odnotował wzrost o 31 proc. Przyczyniły

CRM w call center

Dziś chcemy się komunikować szybko, prosto i efektywnie i to w dodatku w każdej dziedzinie życia. Pod największa ,,presją” w tej kwestii stoją takie działy jak marketing, sprzedaż i wszystkie

Niemal połowa oprogramowania w firmach jest nielegalna

Z badań wynika, że 48 proc. używanego w Polsce oprogramowania jest wykorzystywane nielegalnie, bez odpowiednich licencji. W przypadku audytu firma może zostać obciążona karami finansowymi, które mogą być liczone w milionach złotych.

Europejskie i polskie firmy rzadko pozyskują finansowanie z rynków kapitałowych

Utworzenie jednolitego rynku kapitałowego ma pobudzić inwestycje firm poprzez większy dostęp do finansowania. Dziś w Europie 20 proc. finansowania pochodzi z rynku kapitałowego, a pozostała część z banków. W USA proporcje są odwrotne.

Czy warto wyposażyć firmę w auto klasy premium?

Samochody osobowe z segmentu premium, pomimo wysokiej ceny ich zakupu, cieszą się sporym zainteresowaniem firm, a zwłaszcza dużych korporacji. Na ich zakup decydują się także najlepiej zarabiające osoby prywatne. Nabycie

Mała firma 0 Comments

Jak zorganizować sprawny obieg dokumentów w firmie?

Odpowiednia organizacja obiegu dokumentów usprawnia funkcjonowanie firmy i pozwala zaoszczędzić sporo cennego czasu. Wpływ na to ma wiele różnych czynników, dlatego też najważniejsze jest to, aby system dostosować do potrzeb

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź