Jak prawnie wyznaczyć powierzchnię mieszkalną pod biuro?
Często zdarza się, że biznesmen prowadzi działalność gospodarczą we własnym domu. Zaprasza kontrahentów lub prowadzi biuro na wyznaczonej przestrzeni mieszkalnej. W związku z tym ma prawo on zaliczyć do wydatków podatkowych firmy część wydatków na dom. Dla każdego jest ważne obniżenie wydatków. Jak do tego doprowadzić?
Początkowo trzeba wymierzyć powierzchnię potrzebną do prowadzenia firmy. Może to być konkretny metraż, ale też może być przedstawione procentowo. Kolejnym krokiem jest zredagowanie oświadczenia z wiadomością, że przeznaczamy fragment domu na powierzchnię biurową. Ostatnimi czynnościami jest poinformowanie Urzędu Skarbowego i Urzędu Miasta celem wprowadzenia modyfikacji podatkowych w dokumentach.
Niezależnie od sytuacji należy złożyć uzasadnienie organom, z jakiego powodu taka powierzchnia jest konieczna. A wtedy istotne jest pamiętać o właściwym odprowadzaniu podatków.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Kiedy pracodawca musi przesunąć urlop?
Każdy podwładny przyjęty na podstawie umowy o pracę ma prawo do odbycia urlopu wypoczynkowego. Jego długość zależy od liczby przepracowanych miesięcy lub lat. Czy istnieje opcja przesunięcia urlopu? Kto ma
Czy faktury elektroniczne mają przyszłość w Polsce?
Podany do wiadomości publicznej jakiś czas temu projekt resortu finansów dotyczy dostarczania faktur elektronicznych, zasad ich katalogowania oraz dostępu do nich przez podmioty kontroli skarbowej i organy podatkowe. Celem tego
US pomaga małym firmom
Większość przedsiębiorców traktuje Urząd Skarbowy jako niechciana konieczność. Okazuje się, że instytucja ta stara się ocieplać swój wizerunek i proponuje małym firmom kredyty na korzystnych warunkach. Kto może ubiegać się
Korekta w zeznaniach podatkowych
Rezygnacja zatrudnionego może wiązać się z ponadplanowymi rozrachunkami przewyższającymi obowiązki wynikające z prawa pracy. Wielokrotnie zdarza się tak, że pracodawca obiecuje finansowanie nauki zatrudnionego, a zatrudniony wypowiada porozumienie przed daną
Czy klimatyzacja jest potrzebna pracownikom biura?
Okres letni to piękny czas, ponieważ dzieci odpoczywają od obowiązków szkolnych, a na dworze jest idealna pogoda. Niestety temperatura nie odpowiada urzędnikom biurowym, którzy dzień pracy spędzają w dusznych pomieszczeniach.
Woda i wilgoć – największy wróg dokumentów
Zarządzanie dokumentami zwykle kojarzy się pracą biurową, jednak gdy są zagrożone zniszczeniem i trzeba je ratować, niezbędna jest wiedza i umiejętności związane z wieloma innymi dziedzinami. Głównym zagrożeniem dla dokumentów
 
	         
	       		 
						         
						         
						         
						         
						         
						        
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post