Jakie jest zastosowanie ma Landing Page?
W politykę komunikacyjną wielu marek wpisuje się Landing Page. Bardziej konkretniej rozchodzi się tu o mikrostrony, które są instrumentami wchodzącymi w skład content marketingu.
Content marketing jest to rodzaj komunikacji marketingowej, której celem jest przekazanie marki firmy za pomocą treści w formie tekstu, muzyki, animacji czy video. Na potrzeby krótkoterminowej kampanii te komponenty są ze sobą zintegrowane lub używane w ramach długotrwałych działań marketingowych.
Mikrostrona dotyczy przede wszystkim historii związanej z marką. {Zazwyczaj dotyczy ona szczytnego celu, jaki popiera podmiot gospodarczy lub dzięki niej przekonuje klientów o właściwości swoich działań w sferze CSR oraz swojego produktu.
Landing page innymi słowy jest to powiązanie korzyści, jakie przynosi produkt ze sposobnością jego wypróbowania. Mikrostrona ma za zadanie wzbudzić w kliencie takie emocje, aby spowodowały one zakup produktu danej marki lub skorzystaniu z usługi.
Dobrze stworzona mikrostrona powinna zwierać:
– klarowny przekaz stworzony zgodnie z upodobaniami grupy klientów docelowych,
– angażujące treści w postaci filmików, animacji czy ruchomych zdjęć,
– przykuwający uwagę i dobrze widoczny link przekierowujący na stronę produktu,
– oryginalny tekst będący częścią opowiadanej historii i przedstawiający korzyści produktu,
– opowieść, która wzbudza szczere i prawdziwe emocje.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
PZU inwestuje w start-upy. Chce wykorzystywać nowe technologie w swojej działalności
Polskie start-upy technologiczne mogą liczyć finansowe wsparcie – początkowo 0,5 mld zł. Dzięki środkom z PZU i innych krajowych firm powstanie największy w Europie Środkowo-Wschodniej Fundusz Funduszy, który będzie wspierać innowacyjne projekty i pomoże
Rusza nabór do projektu „Akcja Inkubacja”
Innowacje społeczne, o których dużo już mówi się w naszym kraju, to świeże, skuteczne metody rozwiązywania społecznych problemów – sama innowacyjność może w ich przypadku dotyczyć wytwarzanych produktów, sposobu pracy
Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki
Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu
Połowa polskich start-upów to eksporterzy. Ekspansja na rynki zagraniczne to dla nich warunek rozwoju
„Polska to blisko 40-milionowy rynek. Wystarczająco duży, by na nim rozpocząć działalność, ale grożący pułapką średniego wzrostu” – wynika z ostatniego raportu fundacji Startup Poland. Dlatego dla polskich start-upów kluczowym warunkiem rozwoju
Zagraniczne start-upy będą pracować nad rozwiązaniami dla polskiej energetyki i gazownictwa
Inwestowanie w młode spółki technologiczne to dźwignia rozwojowa dla polskiej gospodarki na kolejną dekadę – podkreśla Jadwiga Emilewicz, minister przedsiębiorczości i technologii. Dlatego rząd chce przyciągnąć zagraniczne start-upy na polski rynek, m.in. takimi
Jak zarobić na pustych domenach?
Puste domeny nie muszą generować tylko kosztów związanych z ich utrzymaniem. Przy odrobinie czasu i pracy, na niewykorzystanych domenach można zarabiać. Wystarczy stworzyć proste strony lub wizytówki, zapełnić je wartościowymi
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post