Jakie meble biurowe wybrać do małego biura?

Jakie meble biurowe wybrać do małego biura?

Współcześni producenci oferują bogaty asortyment mebli biurowych, co upraszcza procedurę aranżacji miejsc pracy. Jednak wielu z nas ma trudności z wyborem właściwych mebli, ale ich przyczyną nie jest brak krzeseł, szaf czy półek, ale niewielka powierzchnia biurowa.

Małe biuro: cechy wyboru mebli

Nie każdego stać na wynajęcie dużego biura, więc wiele firm – zwłaszcza w miastach – musi zadowolić się małymi pokojami. W tym przypadku pozostaje pogodzić się z nieuniknionym i spróbować w jakiś sposób uczynić pomieszczenie funkcjonalnym, wygodnym i estetycznym. Zadanie nie jest oczywiście łatwe, ale wykonalne. W przypadku małych biur liczy się każdy detal. Ważna jest mobilność, kolorystyka, jakość oświetlenia – jest wiele punktów, na które warto zwrócić uwagę. Konieczne jest nie tylko dobranie odpowiednich mebli do małego biura, ale także zamontowanie ich w taki sposób, aby miejsce pracy było funkcjonalne

Kilka wskazówek

meble modułowe pozwalają ustawić je w dowolny – wygodny dla nas sposób. Odpowiednie są stoły narożne, a także modele z kwadratowym lub prostokątnym blatem. Meble do małego biura nie powinny być duże, nie tylko zajmą dużo miejsca, ale będą też wyglądać nieporęcznie. Podział na strefy można wykonać za pomocą ruchomych przegród szklanych (oszczędność miejsca + wizualne powiększenie przestrzeni dzięki przeszkleniu). Zamiast cokołów i szafek – wybierz wiszące półki i kompaktowe regały. Jasne kolory optycznie powiększają przestrzeń, dlatego nie należy wybierać ciemnych mebli.

Organizujemy przestrzeń w biurze

Znalezienie odpowiedniego mebla do małego biura to połowa zadania, gdyż te nadal wymagają odpowiedniego ustawienia. Aby zaoszczędzić miejsce, stoły i półki najlepiej ustawiać w pobliżu ścian. Jeśli konieczne jest zorganizowanie kilku miejsc pracy na małym obszarze, warto umieścić je w jednym rzędzie. Każdy z pracowników biura powinien mieć swobodny dostęp do szaf, regałów i sprzętu komputerowego, co zmniejszy napięcie w zespole i maksymalnie ułatwi pracę personelu. To, co wybierzesz, powinno być funkcjonalne. Na przykład wybór biurka bez szuflad nie jest dobrym pomysłem, jeśli chcesz wygodnie przechowywać dokumenty. Wkrótce przekonasz się, że miejsce na biurku nie jest wystarczająco duże, aby pozostawić wszystko na jego powierzchni. Pamiętając o funkcjonalności, wybieraj meble, które odzwierciedlają rodzaj prowadzonej przez ciebie działalności lub firmy, w której pracujesz. Wybierz krzesło, które jest idealne do twojego biura, wzrostu i wagi. Kolejną rzeczą, o której należy pamiętać, jest wysokość krzesła w stosunku do biurka. Twoje krzesło powinno być wygodne i umożliwiać dostosowanie go do twoich potrzeb. Również kolor krzesła powinien pasować do wybranych mebli biurowych.

Zmierz swoją przestrzeń biurową

Niestety, wiele osób zapomina o pomiarze przestrzeni, a potem okazuje się, że wybrane przez nich meble przytłaczają w przestrzeni biurowej. Wykonanie pomiarów i upewnienie się, że są one prawidłowe, jest ważne i niezbędne. Oprócz biurka będziesz potrzebować więcej miejsca do przechowywania. Twoje miejsce do przechowywania może mieć postać regałów na książki, szafek na akta, stolików bocznych i nie tylko. Zanim zdecydujesz się na dodatkowe opcje przechowywania, zastanów się, ile dodatkowego miejsca ci zostało. Łatwo jest usiąść i pomyśleć o potrzebach, które zauważasz w danej chwili, ale powinieneś także rozważyć swoje przyszłe potrzeby. Jeśli uważasz, że będziesz potrzebować więcej miejsca, niż potrzebujesz dziś, rozważ zakup większych szafek.

Previous Czy można wziąć pożyczkę nie mając stabilnego dochodu?
Next Tani skuteczny sposób na rozkręcenie swojego małego biznesu

Może to Ci się spodoba

Dlaczego warto wykorzystywać taśmy z nadrukiem w biznesie?

Prowadzenie biznesowego nastawionego na produkcję oraz wysyłkę towarów lub półproduktów wiąże się z ich pakowaniem. Niezbędne w tym wypadku są nie tylko kartony czy wypełniacze pustej przestrzeni, które chronią produkty,

Firma 1Comments

Prowadzenie biznesu w Polsce wciąż skomplikowane

Polska wciąż uważana jest przez przedsiębiorców za trudne miejsce do prowadzenia biznesu. Pod względem zawiłości procedur i kosztów zajmujemy 21. miejsce wśród 76 państw świata – wynika z raportu TMF Group. W Europie

Średni czas oczekiwania na zapłatę faktury spada

Średnio 3 miesiące wynosi okres przeterminowania należności. To 17 dni krócej niż w I kwartale – wynika z badania „Portfel należności polskich przedsiębiorstw”. Odsetek przeterminowanych faktur spadł do 20,8 proc., wciąż jednak

Według jakich kryteriów ocenia się ofertę przetargową?

Prawo dotyczące zamówień publicznych często jest modyfikowane i dopasowywane do polskich realiów. Przede wszystkim dlatego, że przedsiębiorcy szukają sposobu na wyróżnienie i wygraną w przetargu bez większego wysiłku. Zazwyczaj przekonująca

Start-up DlaWas.Info

Co oferuje Państwa firma? Platforma Dlawas.info to grupa regionalnych portali informacyjno-rozrywkowych w każdym mieście powiatowym w kraju. Docelowo cała sieć liczyć będzie około 320 współpracujących ze sobą portali informacyjnych, po

Kim jest rekruter?

Rekrutacja to proces, który większość osób przeżyła minimum raz w życiu. Stres przed tym wydarzeniem często jest potęgowany przez obawy przed spotkaniem z rekruterem. Ale czy zastanowiło Cię kiedyś, jak

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź