Jakie zmiany w sprzedaży internetowej?
Kolejnym pomysłem wspólnoty europejskiej będzie ustabilizowanie kwestii związanych z handlem online. Modernizacja przepisów ma potrwać do 2014 roku i przynosić rewolucyjne zmiany dla wszystkich państw członkowskich. Jak zatem będzie odbywała się sprzedaż? Czy ktoś na tym zyska?
Punktem wyjścia do przeanalizowania problemu e-handlu była ogromna różnorodność prawna państw Europy. Każde bowiem posiadało swoje reguły i zasady dotyczące sprzedaży przez internet. Nie było to korzystne przede wszystkim dla kupujących, ponieważ musieli być cały czas na bieżąco i nieustannie śledzić regulaminy zakupów wysyłkowych.
Celem działania Unii Europejskiej jest ujednolicenie procedur reklamacji, zwrotu oraz wymiany towaru. Innymi słowy w każdy kraju Europy klient będzie miał tyle samo czasu na rezygnację z zakupionego produktu, wymianę na inny model oraz reklamowanie. Oprócz tego przesyłki kurierskie, kontakt ze sprzedawcą oraz prawa i obowiązki obu stron zostaną ponownie udoskonalone, żeby poprawić funkcjonowanie transakcji oraz podnieść zadowolenie.
Podsumowując, trzeba powiedzieć, że UE dąży do zadbania o każdy aspekt życia obywatela Europy. To świetna wiadomość przede wszystkim dla miłośników zakupów online, ponieważ posiądą nowe prawa oraz zostaną objęci lepszą ochroną.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Start-up CARE-ER
Co oferuje Państwa firma? CARE-ER powstał dla osób, które poważnie myślą o karierze i rozwoju. Łączymy ze sobą niezbędne inicjatywy, wydarzenia, ludzi i możliwości. Na rynku brakowało kompleksowej informacji o
Biura na wynajem, czyli sale na godziny
Co łączy wolnych strzelców i mikroprzedsiębiorców z trenerami biznesu? Ci ostatni szkolą swoich podopiecznych, by w jak najefektywniejszy sposób angażowali się w swoją pracę i jej otoczenie. Łączy ich także
Sprzedaż wielokanałowa potrzebą czasów
Omnichannel (sprzedaż wielokanałowa) to ukłon w kierunku konsumentów, którzy z jednej strony cenią sobie szybkość i wygodę realizacji zakupów w sieci, a z drugiej strony zdradzają przywiązanie do sklepów stacjonarnych
8 nowych projektów za 5 mln zł w portfelu IQ Partners
W kwietniu fundusz IQ Partners zainwestował ok. 5 mln zł w 8 nowych projektów technologicznych: Prowly, GetLaunch, Zumobile, InGIS, Langzee, L-Profit, Noclegiada i Pol-Cash Technologie, poszerzając swój portfel inwestycyjny z
Start-upy muszą prowadzić inną politykę motywacyjną niż korporacje
Właściciele start-upów, aby przyciągnąć pożądanych pracowników, powinni przedstawiać ofertę całkowicie różną od korporacyjnej. Taką jest Motywacja 3.0 polegająca na pobudzaniu wewnętrznej motywacji pracownika. To przeciwieństwo Motywacji 2.0 polegającej na tradycyjnym
Prowadzisz sklep online? Nawiąż współpracę z kurierem!
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i sprzedajesz fizyczne produkty, to potrzebujesz wysyłać klientom zakupione przez nich przedmioty. Niezależnie od tego, czy wystawiasz asortyment na serwisach aukcyjnych, czy też rozbudowujesz własna e-sklep
1 Comment
Piotr
01 września, 16:03