Jakie zmiany w sprzedaży internetowej?

Jakie zmiany w sprzedaży internetowej?

Kolejnym pomysłem wspólnoty europejskiej będzie ustabilizowanie kwestii związanych z handlem online. Modernizacja przepisów ma potrwać do 2014 roku i przynosić rewolucyjne zmiany dla wszystkich państw członkowskich. Jak zatem będzie odbywała się sprzedaż? Czy ktoś na tym zyska?

Punktem wyjścia do przeanalizowania problemu e-handlu była ogromna różnorodność prawna państw Europy. Każde bowiem posiadało swoje reguły i zasady dotyczące sprzedaży przez internet. Nie było to korzystne przede wszystkim dla kupujących, ponieważ musieli być cały czas na bieżąco i nieustannie śledzić regulaminy zakupów wysyłkowych.

Celem działania Unii Europejskiej jest ujednolicenie procedur reklamacji, zwrotu oraz wymiany towaru. Innymi słowy w każdy kraju Europy klient będzie miał tyle samo czasu na rezygnację z zakupionego produktu, wymianę na inny model oraz reklamowanie. Oprócz tego przesyłki kurierskie, kontakt ze sprzedawcą oraz prawa i obowiązki obu stron zostaną ponownie udoskonalone, żeby poprawić funkcjonowanie transakcji oraz podnieść zadowolenie.

Podsumowując, trzeba powiedzieć, że UE dąży do zadbania o każdy aspekt życia obywatela Europy. To świetna wiadomość przede wszystkim dla miłośników zakupów online, ponieważ posiądą nowe prawa oraz zostaną objęci lepszą ochroną.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jaka pensja dla grafika komputerowego?
Next Kiedy zastosować pozew zbiorowy?

Może to Ci się spodoba

Prowadzisz sklep online? Nawiąż współpracę z kurierem!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i sprzedajesz fizyczne produkty, to potrzebujesz wysyłać  klientom zakupione przez nich przedmioty. Niezależnie od tego, czy wystawiasz asortyment na serwisach aukcyjnych, czy też rozbudowujesz własna e-sklep

e-Firma i Startup 1Comments

Jak ująć konkurencję w działaniach content marketingowych?

Tworzenie dobrych treści wkomponowanych w strategię content marketingu nie polega na zachwalaniu swojej firmy i podkreślaniu zalet promowanych produktów. Co istotne, nie może też być jawnym dyskryminowaniem konkurencji. W odróżnieniu

e-Firma i Startup 1Comments

Czy e-firma się opłaca?

Rozwój multimediów i internetu stawia przed początkującymi przedsiębiorcami nieznane wyzwania. Przede wszystkim, jaką formę działalności wybrać, żeby mnożyć zyski oraz czerpać satysfakcję z podjętej decyzji. Przedsiębiorstwa internetowe stały się bardzo

e-Firma i Startup 1Comments

Kiedy strona internetowa jest atrakcyjna?

Biznesmeni dbają o wygląd biura, szczególnie jeśli odwiedzają je klienci. Podobnie jest z portalami internetowymi, które oglądają internauci. Możliwości w sieci jest mnóstwo. Warto więc odróżnić swoją ofertę w tłumie

e-Firma i Startup 0 Comments

Marketing treści w prowadzeniu firmy

Właściciele firm, którzy chcą przenieść swoje działania sprzedażowe do Internetu, zastanawiają się zazwyczaj w jaki sposób prowadzić marketing on-line. Wyjść jest wiele, a każde wymaga różnego stopnia zaangażowania oraz różnego

e-Firma i Startup 1Comments

Doradztwo prawne dla e-biznesu

E-biznes obejmuje swoim zakresem wiele rodzajów i form działalności gospodarczej, które mogą być wykonywane drogą elektroniczną. Jedną z najbardziej popularnych jest prowadzenie e-sklepów – jako akcesoryjny kanał sprzedażowy, obok sklepów

1 Comment

  1. Piotr
    01 września, 16:03 Reply
    Przecież tak na prawdę każdy sklep internetowy ma inny regulamin wysyłkowy, więc wystarczy tylko pobrać i przeczytać. Ponadto na allegro zmiany są bardzo rzadko, więc tam warto kupować.

Zostaw odpowiedź