Lavito otrzymało 8 milionów – nadchodzi rewolucja na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych!
Koniec z kłopotliwym umawianiem się na wizytę do fryzjera i kosmetyczki – teraz nie musisz dzwonić i pytać, czy jest wolne miejsce, bo jest to możliwe za pośrednictwem sieci. A wszystko to, dzięki serwisowi lavito, który wciąż się rozwija!
Czym dokładnie jest lavito?
To platforma, dzięki której możesz dokonać rezerwacji online do salonów piękności. Znajdują się tam fryzjerzy, kosmetyczki, usługi z zakresu medycyny estetycznej. Możliwe jest na niej porównywanie ofert salonów i cen oraz szybka rezerwacja – wystarczy wypełnić krótki formularz. „W lavito klient wybiera najlepszy salon w swojej okolicy, umawia się online, a po drugiej stronie wszystko dzieje się automatycznie. Wizyta zapisywana jest do elektronicznego kalendarza, a nie zeszytu” – mówi Marcin Niewitecki, współzałożyciel lavito.pl.
8 milionowa inwestycja
W obecnej rundzie firma otrzymała aż 8 milionów od czeskiego funduszu Enern oraz Protos VC, które już wcześniej inwestowało w lavito (dawniej LadyTime). To duża transakcja w branży e-business, która ma pomóc zrewolucjonizować rynek usług kosmetycznych i fryzjerskich w Polsce. „Chcemy w krótkim czasie zmienić sposób umawiania się na wizytę do kosmetyczki i fryzjera. Rezerwacja online jest bardziej efektywna i zajmuje mniej czasu niż wykonywanie jej w tradycyjny sposób” – wypowiada się Przemek Jurek, współzałożyciel firmy.
Takie rozwiązanie sprawdziło się już m.in. w Wielkiej Brytanii i w Niemczech. Rezerwacji online można dokonać na portalach takich jak wahanda.com czy salonmeister.de. Korzysta się z niego również przy usługach innego rodzaju. „Podjęliśmy decyzję o inwestycji w lavito.pl, gdyż Przemek i Marcin przekonali nas , że są w stanie zrewolucjonizować rynek w Polsce. Po tym jak Internet zmienił sposób rezerwacji hotelu, zamawiania jedzenia z dostawą lub taksówki, nadszedł czas na zmianę przy umawianiu wizyty u fryzjera” – mówi Pavel Mucha z funduszu Enern. Serwis wpisuje się w ogólnoświatowy trend, zmieniający branżę fryzjersko-kosmetyczną.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
W 2019 roku ruszy internetowy system weryfikacji leków
Od 2019 roku farmaceuta lub osoba, która wydaje pacjentowi lek, będzie musiała sprawdzić jego autentyczność w ogólnopolskiej bazie. To odpowiedź na coraz poważniejszy problem, którym jest fałszowanie leków i wprowadzanie ich do
Ogrodzenia betonowe ciągle w modzie. Jakie są ich zalety?
Ogrodzenia betonowe od wielu dziesięcioleci cieszą się w naszym kraju niesłabością popularnością z powodu znakomitych parametrów użytkowych. Są stosowane do zabezpieczania zarówno posesji prywatnych (na których znajdują się domy jednorodzinne), jak
Czym jest Krajowy Rejestr Długów i jak uniknąć trafienia do niego?
Czym zajmuje się Krajowy Rejestr Długów? Rynek kredytów i pożyczek konsumenckich jest mocno rozwinięty w Polsce. Praktycznie każda pełnoletnia osoba może mieć dostęp do gotówki, której pożyczanie oferują banki i
Wyposażenie dla fryzjerów – profesjonalna oferta
Usługi fryzjerskie cieszą się nieustanną popularnością i chyba nikogo nie powinno to zaskakiwać. W końcu korzystamy z usług fryzjerów regularnie i praktycznie nie ma możliwości, by tego uniknąć. Samodzielna stylizacja
Sektor ubezpieczeniowy wdraża coraz więcej innowacji. Branża goni bankowość
Polski sektor bankowy należy do najbardziej zaawansowanych technologicznie na świecie. Banki w Polsce błyskawicznie adaptują nowinki technologiczne, a towarzystwa ubezpieczeniowe próbują dotrzymać im kroku. Oczekiwania klientów i rozwój branży insurtech wymuszają wdrażanie innowacji. Ubezpieczyciele stawiają na
CPI – co to za wskaźnik i jak wpływa na rynki finansowe?
CPI to jeden z najważniejszych wskaźników makroekonomicznych. Ma on znaczący wpływ zarówno na gospodarkę, jak i rynki finansowe, dlatego jeśli inwestujesz np. na forex, powinieneś regularnie sprawdzać jego aktualną wysokość.

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post