Na czym polega wolontariat pracowniczy?
Zadaniem każdego wolontariatu jest wykonywanie czynności lub dostarczanie pomocy. Aczkolwiek tym różni się od klasycznego zatrudnienia, że nie przydziela się wypłaty. W ostatnim czasie dużą popularnością zaczyna cieszyć się wolontariat dla pracowników? Na czym polega? W jakim czasie i dla kogo jest organizowany?
Po pierwsze trzeba wyjaśnić, że wolontariat to bezinteresowne działanie na rzecz innych, którzy są w potrzebie lub będą wdzięczni za poświęcony czas. W nawiązaniu do wolontariatu pracowniczego wszystko odbywa się na terenie przedsiębiorstwa.
Chodzi głównie o wykonywanie powinności, które nie zostały wymienione w umowie, a jednocześnie nie będą w żaden sposób premiowane. Najczęściej jest to przyuczanie nowych podwładnych, prowadzenie spotkań dla studentów, oprowadzanie po firmie, charakteryzowanie wszystkich stanowisk, udzielanie odpowiedzi na pytania i przekazywanie przydatnych wskazówek.
Reasumując, wolontariat pracowniczy przeznaczony jest dla zatrudnionych, którzy chcą się sprawdzić w innej roli, ale jednocześnie mogą poświęcić czas na wykonanie niestandardowych zadań. Trzeba wspomnieć, że takie wsparcie pracodawcy ma wielkie znaczenie i może być atutem w CV lub liście motywacyjnym.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Dlaczego warto wybrać się na szkolenie grupowe?
Istnieje wiele form szkolenia, jakie oferują rozmaite firmy i prywatne uczelnie. Jednak najskuteczniejszą metodą z dotąd poznanych jest interaktywne szkolenie w małych grupach. Takie szkolenie przewyższa swoją efektywnością duże seminarium
Nowe zasady podatkowe i pandemia uelastyczniają rynek pracy. Coraz więcej osób staje się GIGerami i pracuje na własny rachunek przy wielu projektach
GIGerzy to osoby, które pracują nad różnymi projektami dla różnych pracodawców, najczęściej z domu lub innego miejsca spoza biura. W 2025 roku będą oni stanowić 15 proc. pracowników w skali całego globu, a
Jaką specjalność wybrać na zarządzaniu?
Chcesz studiować zarządzanie? Pamiętaj, zanim zdecydujesz się na konkretną uczelnię, dokładnie przejrzyj oferowane przez nią specjalności. To w końcu w dużej mierze, dzięki ich wyborowi, ukierunkowujesz swoje przyszłe życie zawodowe.
Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!
Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego
Czy kobiety muszą wykonywać wszystkie obowiązki przełożonego?
Zgodnie z wytycznymi Rady Ministrów sprzed 18 lat istnieje cały katalog czynności, których nie mogą wypełniać kobiety. Dodatkowo unormowano system ograniczeń, o których powinien wiedzieć każdy pracodawca. Jakich obowiązków nie
Sposoby na zwiększenie sprzedaży
Niezależnie od tego, w jakiej branży działa twoja firma, to naturalne, że dążysz do maksymalizacji zysków. W jaki sposób zwiększać sprzedaż? Jest kilka sprawdzonych sposobów, które warto poznać i wdrożyć.

1 Comment
mariusz
08 stycznia, 14:49