Netcamp o aplikacjach mobilnych już 19 kwietnia
Fundacja Netcamp zaprasza już w piątek 19 kwietnia o godz. 18 na kolejne inspirujące spotkanie IT w Szczecinie. Najpierw Edukoala opowie jak na bazie doświadczeń z Doliny Krzemowej rozwija mobilny startup bez modelu biznesowego.
Następnie Stopango pokaże jak zbudować i wypromować globalną aplikację na iOS. Appchance wyjaśni czym jest mobile growth hacking, a na koniec Taxi5 przedstawi case study jak w pół roku stworzyć mobilną aplikację i pozyskać dużego inwestora.
1. Jak stworzyć aplikację mobilną która nie zarabia i zdobyć inwestora, lekcje z Doliny Krzemowej – Michał Karmiński, Edukoala
2. Projektowanie, wdrożenie i promocja aplikacji dla iPhone – Michał Górski, Stopango.com
3. Jak zdobyć 2 mln na rozwój mobile taxi w Polsce? – Tomasz Popów, Taxi5
4. Growth Hacking. Jak pozyskać i zatrzymać użytkowników aplikacji mobilnej – Miłosz Wójcik, Appchance
Spotkanie Netcamp odbędzie się w klubie The Liquid (Al. Bohaterów Warszawy 34/35). Organizatorzy planują też transmisję online z wydarzenia. W sobotę odbędzie się też szkolenie dla osób zajmujących się tworzeniem aplikacji mobilnych.
Po prezentacjach będzie czas na branżowe rozmowy przy piwie i afterparty. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa warto dołączyć do wydarzenia na Facebooku i zaprosić swoich znajomych. Aby wziąć udział w spotkaniu wymagana jest rejestracja na stronie www.netcamp.pl.
Źródło: Informacja prasowa
Może to Ci się spodoba
Polskie start-upy mogą być bardziej innowacyjne
Tylko co czwarty start-up współpracuje z naukowcami, a w co szóstym założycielem jest osoba zaangażowana w pracę naukową – wynika z opracowania „Polskie start-upy. Raport 2015”. Eksperci przekonują, że współpraca nauki i biznesu jest warunkiem
Korzyści i zagrożenia związane z międzynarodową ekspansją e-sklepu
Częstym i jakże racjonalnym powodem, dla których przedsiębiorcy decydują się na penetrację zagranicznych rynków zbytu jest chęć zwiększenia sprzedaży i tym samym maksymalizacji zysków. Ostatnie wydarzenia związane z handlem ukierunkowanym
Rusza nabór do projektu „Akcja Inkubacja”
Innowacje społeczne, o których dużo już mówi się w naszym kraju, to świeże, skuteczne metody rozwiązywania społecznych problemów – sama innowacyjność może w ich przypadku dotyczyć wytwarzanych produktów, sposobu pracy
Jak ująć konkurencję w działaniach content marketingowych?
Tworzenie dobrych treści wkomponowanych w strategię content marketingu nie polega na zachwalaniu swojej firmy i podkreślaniu zalet promowanych produktów. Co istotne, nie może też być jawnym dyskryminowaniem konkurencji. W odróżnieniu
Dlaczego warto prowadzić sklep w sieci?
Wraz z rozwojem internetu wielu przedsiębiorców postanowiło zainwestować w promowanie firmy w sieci. Rozwiązanie okazało się strzałem w dziesiątki i dzisiaj liczą duże zyski. Czy rzeczywiście każdy może osiągnąć sukces
Founders agreement, co to jest i kiedy podpisywać
Founders agreement, czyli umowa założycielska to nic innego jak pierwsze, oficjalne sformalizowanie powstającego startupu i jego założeń. Choć istnieje wiele typów i rodzajów umów bardziej rozbudowanych i o wiele bardziej
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post