Przeprowadzka – to nie takie proste jak ci się wydaje!
Wydawać by się mogło, że przeprowadzka z jedno miejsca na drugie jest dość prosta, przyjemna, że rozpoczyna coś nowego i przyjemnego w naszym życiu. Niestety są to tylko chwilowe i złudne postrzeganie rzeczywistości, która nie jest tak kolorowa i fajna, jakby nam się mogło wydawać. Przeprowadzka to naprawdę poważna sprawa, dlatego wymaga też rozważnego planowania i strategicznego podejście do sprawy.
Nie każdy się do tego nadaje, dlatego później nie ma się co dziwić, że jest tak źle, że większość rzeczy jest uszkodzona lub nie została przetransportowana we właściwe miejsce. Z drugiej strony ciężko się dziwić osobom, które faktycznie mają problem z optymalnym zaplanowaniem przeprowadzki. Dlaczego? Ponieważ trzeba zacząć od tego, że nie przeprowadzamy się na co dzień. Czasami więc przeprowadzka jest jednorazowa, więc nie ma skąd czerpać doświadczenia. Dlatego też między innymi powstają tego rodzaju tematy, których zadaniem jest pomóc poszczególnym osobom na dokładne zaplanowanie przeprowadzki.
Zmiana miejsca zamieszkania jest dość bolesna, bo często nieoczekiwana. Zazwyczaj podjęcie decyzji o przeprowadzce nie jest łatwe, bo większość z nas nie lubi aż tak dużych zmian, zaczynania wszystkiego od nowa. Ta ciężka decyzja jest czasem spowodowana zmianą miejsca pracy, korzyściami finansowymi – lepsze zarobki – czy bycia po prostu „na swoim” – oj tak, rodzice są z nas pewnie dumni. Co jednak jest trudnego w przewiezieniu rzeczy z jednego miejsca na drugie? To tylko pozory, tak naprawdę jest to ogromne przedsięwzięcie organizacyjne, które bez odpowiedniego planowania po prostu nie może okazać się powodzeniem. Osoby, które mają to już za sobą, zapewne wiedza o co chodzi. W dodatku większość osób planujących przeprowadzkę mają już skompletowane multum rzeczy – meble, garderoba, gadżety i inne drobiazgi, których wychodzi zwykle naprawdę sporo. Jeżeli więc myślałeś, że przeprowadzka to proste i w miarę szybkie – w organizacji – zajęcie, to możesz swoje poglądy zweryfikować – właśnie teraz nadszedł na to czas.
Przede wszystkim powinieneś wszystko dokładnie zaplanować. Oczywiście nie jest to trudne, jeżeli posiadasz cechy dobrej i rozważnej gospodyni – panowie niech wierzą, że lepiej niech tym zadaniem zajmie się kobieta. „Nie każdy ma odpowiednie predyspozycje czy doświadczenie, ale rozważne zaplanowanie wszystkie przed zbliżającym się terminem przeprowadzki może zdziałać prawdziwe cuda” – tak mówi właściciel firmy przeprowadzkowej ze Szczecina. Jeżeli dokładnie przemyślisz każdy swój krok to niewątpliwie masz szansę na zaoszczędzenie sporych pieniędzy, a także czasu czy nerwów – nerwówka jest naprawdę olbrzymia. Co więc zrobić, by nasza przeprowadzka obyła się bez nerwów i spięć? Przede wszystkim planuj z dużo większym wyprzedzeniem – nawet miesiąc przed planowanym wyjazdem. Poza tym powinniśmy pamiętać o rozwiązaniu umów z dostawcami mediów – np. za prąd, gaz, telefon czy internet. Jeżeli będziesz działać zgodnie z ustalonym harmonogramem, to masz szansę odnieść wielki sukces.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Pożyczkowa rewolucja, czym jest Fin-tech?
Chociaż trend, aby łączyć finanse i nowoczesne technologie, obserwujemy od dawna, dopiero teraz te działania nabierają rozpędu. Sektor Fin-tech to w Polsce jeszcze nowość, ale już niebawem może się przyczynić
Rośnie liczba ofert pracy dla PR-owców. Przede wszystkim w branżach IT i nowych technologii
Pod względem liczby ofert pracy dla PR-owców 2016 rok był najlepszy od ośmiu lat – wynika z raportu PRoto.pl. Osób do obsługi public relations szukają przede wszystkim firmy z sektora technologicznego. W ubiegłym
Polska potęgą drobiarską. Dynamicznie rośnie produkcja i eksport mięsa
Polska jest europejskim liderem w produkcji mięsa drobiowego. W ubiegłym roku wyniosła ona ponad 2,3 mln ton, w tym może być o 300 tys. ton większa – szacują eksperci Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki
Reklama w internecie wzmacnia świadomość marki
Jak wynika z danych opublikowanych przez Dom Mediowy Mecglobal, równoczesne prowadzenie kampanii reklamowej w telewizji i internecie jest o 13% skuteczniejsze, jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, w porównaniu z
Polska rodzina wyda w tym roku na szkolną wyprawkę średnio 520 zł
Na wyprawkę szkolną polska rodzina przeznaczy w tym roku średnio 520 zł na jedno dziecko – wynika z najnowszego Barometru Providenta. Co piąty rodzic będzie mógł pozwolić sobie na większe wydatki rzędu
Coraz częściej to pracownicy wybierają pracodawcę
Najniższe od niemal 27 lat bezrobocie w Polsce powoduje, że punkt ciężkości w relacjach między pracodawcami a zatrudnionymi przesuwa się w stronę pracowników. Ich oczekiwania rosną. Chcą nie tylko wyższych pensji i korzyści pozapłacowych. Oczekują
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post