Skorzystaj ze szkoleń dla laboratoriów – zainwestuj w podniesienie jakości pracy Twojej załogi
Laboratorium chemiczne tworzą nie tylko zaawansowane urządzenia – kluczem do sukcesu jest to, aby to miejsce tworzyli wysoko wykwalifikowani specjaliści. Aby to osiągnąć – kluczowe jest nieustanne podnoszenie swoich kwalifikacji w ramach dostępnych szkoleń. Które z nich są szczególnie godne zainteresowania? O tym poniżej!
Szkolenia dla laboratoriów to szansa na podniesienie efektywności pracy
Szacowanie niepewności pomiaru – to szkolenia laboratoryjne, które warto przejść!
Walidacja metod badawczych – zainwestuj w poszerzenie wiedzy pracowników laboratoriów
Szkolenia dla laboratoriów to szansa na podniesienie efektywności pracy
Poza takimi szkoleniami stacjonarnymi na uwagę zasługują także szkolenia online. Ich atutem jest to, że można przez nie przejść w dowolnym miejscu i czasie! Ich atutem jest to, że wszystkie zainteresowane osoby mogą z nich korzystać – bez względu na to, gdzie się znajdują. To z kolei ułatwia popularyzację wiedzy. Jeżeli zatem zależy Ci na tym, aby poszerzyć wiedzę Twojego zespołu na temat spójności pomiarowej czy metod badawczych – warto zainwestować w takie szkolenie online czy też stacjonarne. W trakcie szkolenia Twoja załoga będzie miała możliwość zaktualizowania swojej wiedzy. Inwestycja w szkolenia dla laboratoriów z pewnością się opłaci!
Szacowanie niepewności pomiaru – to szkolenia laboratoryjne, które warto przejść!
Warte uwagi jest szkolenie z szacowania niepewności pomiaru. Podczas takiego spotkania – online czy też w formie stacjonarnej uczestnicy będą mogli poznać wzory oraz przykłady obliczeń w kontekście szacowania niepewności pomiaru w ramach pomiarów chemicznych oraz fizycznych. Kolejne przykładowe zagadnienie to choćby metodyka szacowania niepewności związanej z etapem pobierania próbki oraz przykładowe błędy pomiaru.
Walidacja metod badawczych – zainwestuj w poszerzenie wiedzy pracowników laboratoriów
Szkolenie z walidacji metod badawczych cechuje się precyzyjnie określonym planem. Otwarcie stanowi wprowadzenie do kryteriów oraz wyboru poszczególnych metod. W trakcie takiego spotkania Twoja załoga będzie miała także możliwóść poszerzenia wiedzy w zakresie parametrów walidacyjnych czy wzorów służących do wyznaczania charakterystycznych cech danej metody. Podczas takiego szkolenia przedstawione także zostaną ilości badanych prób oraz poziomów, a także matryc. Program jest na tyle rozbudowany, że każdy będzie w stanie znaleźć coś dla siebie. Zwieńczenie szkolenia stanowi przytoczenie technik, które uzupełniają walidację.
Jak widać na rynku znajdziesz naprawdę wiele ciekawych szkoleń dla laboratoriów, które odbywają się zarówno w formie online jak i stacjonarnej. Skorzystaj z nich i podnieś jakość pracy Twojego zespołu!
Może to Ci się spodoba
Porady dotyczące oszczędzania pieniędzy
Oszczędzanie pieniędzy jest nie tylko zdrowym nawykiem, ale również kluczowym elementem budowania stabilności finansowej i realizacji długoterminowych celów. Niemniej jednak, wielu ludzi boryka się z wyzwaniem oszczędzania, ponieważ często brakuje
Karta – dla klienta, dla pracownika, dla członka
Płacimy nią za zakupy, przy jej użyciu wypłacamy pieniądze, nagrywamy na nią bilet komunikacji miejskiej, a nawet umieszczamy w telefonie, by móc skontaktować się z bliskimi. Elektroniczna karta może mieć
Diamenty wciąż są pożądanym przez kobiety prezentem. Ich dostępność w ostatnich latach mocno spada
Kobiety kochają diamenty, co czyni je idealnym prezentem dla żony, matki lub partnerki. Naturalny, prawdziwy kamień szlachetny można kupić już za ok. 200 zł, ale najdroższe okazy kosztują nawet kilka milionów
Polski e-handel będzie w 2020 roku wart 60 mld zł
Wartość e-handlu w Polsce, która obecnie sięga 36 mld zł, w ciągu kolejnych czterech lat wzrośnie aż do 60 mld zł. Wraz z dynamicznym wzrostem zakupów w sieci prężnie rozwija się także segment płatności. W
W lipcu bankructwo ogłosiło 69 przedsiębiorstw
Liczba upadłości firm w lipcu wzrosła do 69 (w czerwcu upadło 61), jednak w skali roku spadła (w lipcu 2014 roku zbankrutowało 79 przedsiębiorstw). Krajowy rynek ubezpieczeń należności obserwuje te procesy i szybko
Reklama w internecie wzmacnia świadomość marki
Jak wynika z danych opublikowanych przez Dom Mediowy Mecglobal, równoczesne prowadzenie kampanii reklamowej w telewizji i internecie jest o 13% skuteczniejsze, jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, w porównaniu z
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post