Ulotki składane – tani sposób na reklamę

Ulotki składane – tani sposób na reklamę

Ulotka składana to wciąż jeden z najpopularniejszych i najbardziej efektywnych środków reklamowych. Składana ulotka jest bardzo prosta w zaprojektowaniu i wydruku, a jednocześnie tania w produkcji. Dobrze dobrany i wykonany projekt ulotki bardzo często ma duży wpływ na wzrost sprzedaży reklamowanych produktów i usług. Szybki druk ulotek i ekspresowy dostawa do klienta powodują, iż bardzo szybko trafiają one do zainteresowanych osób. Dlaczego warto wykorzystywać w reklamie składane ulotki?

Ulotki składane – jaki format ulotki?

Ulotki składane to po prostu arkusz papieru, który poddano odpowiedniemu falcowaniu. Możemy zaprojektować i wykonać ulotki złożone w pół, równolegle, może to być również popularna ulotka DL. Bardzo ważne są odpowiednie parametry produktu, gdyż ulotki produkowane są w różnych formatach. Możemy zdecydować się na standardowy format, czyli najpopularniejszy A3 i A4, ale także do wyboru mamy format średni (A5) i mały (A6-A7). O tym, który format będzie najodpowiedniejszy decyduje ilość treści i grafik, jakie chcemy w nich umieścić a także cel ich produkcji. Najpopularniejsze, podwójnie składane ulotki DL mają najczęściej niestandardowe wymiary 99×210 mm.

Ulotka składana – jak wybrać najlepszą?

Projektując ulotki składane powinniśmy zwrócić uwagę na kilka elementów, dzięki którym nasz projekt będzie jedyny w swoim rodzaju i atrakcyjny dla klienta. Jednym z takich parametrów jest orientacja tekstu – może on mieć ułożenie poziome lub pionowe. W zależności od tego, jaką ilość stron posiada ulotka, warto dobrać odpowiedni sposób składania – możemy złożyć papier na pół, w literę C czy Z, a także w bardziej interesujący sposób, czyli w okienko czy harmonijkę. Istotny będzie także rodzaj papieru, z którego wykonana jest ulotka – często wykorzystywane są papiery kredowe, ale niektórzy preferują papier błyszczący. Lepsza gramatura użytego papieru wywoła lepsze wrażenie u konkretnego odbiorcy.

Składane ulotki – zastosowanie

W zależności od tego, jak format, wzór i papier wykorzystamy, ulotki mogą mieć różne zastosowanie. W najmniejszych formatach typu standard nakład może być niewielki, gdyż znajda one zastosowanie jako składane metki czy karteczki dodawane do prezentów. Średni format wykorzystywany jest do produkcji gazetek reklamowych, wykorzystywanych przez sklepy czy punkty usługowe. Standardowy nakład pozwala na wydruk w takim formacie zaproszeń na imprezy firmowe czy bankiety. Z dużego formatu bardzo chętnie korzystają właściciele zakładów gastronomicznych, wykorzystując je jako karty dań. Składane ulotki mają mnóstwo zastosowań, dlatego warto skorzystać z usług firmy: https://www.drukomat.pl/ by wykorzystać je do własnych potrzeb.

Previous Sprzedaż fotobudek - czy to biznes dla Ciebie?
Next Co to jest CFD

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Mikroprzedsiębiorcy chętnie wynajmują wspólną przestrzeń biurową. W Polsce jest 145 takich miejsc

W Polsce działa 145 biur coworkingowych. Ze wspólnych nowoczesnych przestrzeni biurowych, które oferują nie tylko dostęp do biurek, lecz także m.in. do sal konferencyjnych czy internetu, coraz chętniej korzystają start-upy i freelancerzy.

Nowe ulgi dla innowacyjnych firm w Krakowie i okolicznych gminach w 2022 roku.

Podstawą rozwoju jakiegokolwiek przedsiębiorstwa są jego zasoby. A najważniejszymi zasobami każdej firmy są jej pracownicy oraz innowacyjne produkty i usługi. Z początkiem roku 2022 zmieniły się w Polsce sposoby kalkulacji

Restrukturyzacja prawna firmy a ochrona przed wierzycielami – Co warto wiedzieć?

W momencie, gdy firma napotyka trudności finansowe, a jej zadłużenie zaczyna być problemem, restrukturyzacja prawna staje się kluczowym narzędziem, które pozwala na zachowanie kontroli nad sytuacją finansową. Jednym z głównych

e-Firma i Startup 0 Comments

Start-upy muszą prowadzić inną politykę motywacyjną niż korporacje

Właściciele start-upów, aby przyciągnąć pożądanych pracowników, powinni przedstawiać ofertę całkowicie różną od korporacyjnej. Taką jest Motywacja 3.0 polegająca na pobudzaniu wewnętrznej motywacji pracownika. To przeciwieństwo Motywacji 2.0 polegającej na tradycyjnym

40 proc. menadżerów angażuje się w proces wyboru kandydatów do pracy

Jednym z najczęstszych powodów nieudanego procesu rekrutacji jest brak komunikacji między menadżerem a rekruterem. Z badania Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji wynika, że tylko 40 proc. menadżerów angażuje się w selekcję życiorysów

Huawei chce być liderem polskiego rynku smartfonów

W ciągu najbliższych kilku lat Huawei chce zostać liderem polskiego rynku smartfonów. W tej chwili, po trzech latach ekspansji na polskim rynku, ma w nim blisko 25-proc. udział i szybko nadrabia dystans

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź