Ulotki składane – tani sposób na reklamę

Ulotki składane – tani sposób na reklamę

Ulotka składana to wciąż jeden z najpopularniejszych i najbardziej efektywnych środków reklamowych. Składana ulotka jest bardzo prosta w zaprojektowaniu i wydruku, a jednocześnie tania w produkcji. Dobrze dobrany i wykonany projekt ulotki bardzo często ma duży wpływ na wzrost sprzedaży reklamowanych produktów i usług. Szybki druk ulotek i ekspresowy dostawa do klienta powodują, iż bardzo szybko trafiają one do zainteresowanych osób. Dlaczego warto wykorzystywać w reklamie składane ulotki?

Ulotki składane – jaki format ulotki?

Ulotki składane to po prostu arkusz papieru, który poddano odpowiedniemu falcowaniu. Możemy zaprojektować i wykonać ulotki złożone w pół, równolegle, może to być również popularna ulotka DL. Bardzo ważne są odpowiednie parametry produktu, gdyż ulotki produkowane są w różnych formatach. Możemy zdecydować się na standardowy format, czyli najpopularniejszy A3 i A4, ale także do wyboru mamy format średni (A5) i mały (A6-A7). O tym, który format będzie najodpowiedniejszy decyduje ilość treści i grafik, jakie chcemy w nich umieścić a także cel ich produkcji. Najpopularniejsze, podwójnie składane ulotki DL mają najczęściej niestandardowe wymiary 99×210 mm.

Ulotka składana – jak wybrać najlepszą?

Projektując ulotki składane powinniśmy zwrócić uwagę na kilka elementów, dzięki którym nasz projekt będzie jedyny w swoim rodzaju i atrakcyjny dla klienta. Jednym z takich parametrów jest orientacja tekstu – może on mieć ułożenie poziome lub pionowe. W zależności od tego, jaką ilość stron posiada ulotka, warto dobrać odpowiedni sposób składania – możemy złożyć papier na pół, w literę C czy Z, a także w bardziej interesujący sposób, czyli w okienko czy harmonijkę. Istotny będzie także rodzaj papieru, z którego wykonana jest ulotka – często wykorzystywane są papiery kredowe, ale niektórzy preferują papier błyszczący. Lepsza gramatura użytego papieru wywoła lepsze wrażenie u konkretnego odbiorcy.

Składane ulotki – zastosowanie

W zależności od tego, jak format, wzór i papier wykorzystamy, ulotki mogą mieć różne zastosowanie. W najmniejszych formatach typu standard nakład może być niewielki, gdyż znajda one zastosowanie jako składane metki czy karteczki dodawane do prezentów. Średni format wykorzystywany jest do produkcji gazetek reklamowych, wykorzystywanych przez sklepy czy punkty usługowe. Standardowy nakład pozwala na wydruk w takim formacie zaproszeń na imprezy firmowe czy bankiety. Z dużego formatu bardzo chętnie korzystają właściciele zakładów gastronomicznych, wykorzystując je jako karty dań. Składane ulotki mają mnóstwo zastosowań, dlatego warto skorzystać z usług firmy: https://www.drukomat.pl/ by wykorzystać je do własnych potrzeb.

Previous Sprzedaż fotobudek - czy to biznes dla Ciebie?
Next Co to jest CFD

Może to Ci się spodoba

Polski Ład – zmiany w wynagrodzeniach od 1 lipca 2022

W ramach programu Polski Ład wprowadzonych zostało wiele zmian podatkowych. Dotyczą one m.in. sposobu naliczania wynagrodzeń pracowników. Sprawdź, co warto wiedzieć na ten temat! Od 1 lipca 2022 r. obowiązują

Zmiany organizacyjne jako szansa na rozwój pracowników

Decyzja o wdrożeniu zmian organizacyjnych nierzadko jest poparta szeroko zakrojonymi badaniami rynkowymi. Czy obrany nowy kierunek przyniesie spodziewane wyniki? Jak rynek zareaguje na transformację, którą przejdzie firma? To tylko niektóre

Trwa hossa na rynku magazynów. W niektórych regionach Polski brakuje wolnych powierzchni do wynajęcia

Pierwsze półrocze tego roku było rekordowe dla rynku powierzchni magazynowych. Aktywni byli zarówno deweloperzy, którzy oddali do użytku ponad 740 tys. mkw. nowych magazynów, jak i najemcy – tradycyjnie z sektora logistycznego oraz e-commerce.

Zakładam firmę 11 komentarzy

Ile kosztuje otwarcie własnej pizzerii?

Jeszcze kilka lat temu pizzerie były uważane za bardzo łatwy i dochodowy biznes. Powstawały w szybkim tempie i przyciągały klientów zainteresowanych jedzeniem typu fast food. Z czasem jednak realia się

Polska przyciąga coraz więcej włoskich przedsiębiorców

Łączna wymiana handlowa między Polską a Włochami przekroczyła w ubiegłym roku 20 mld euro. Polski eksport wzrósł o ponad 13 proc., a import do kraju – o 6 proc. w skali roku. Coraz lepiej

Dlaczego warto zainwestować w usługi programistyczne prowadząc firmę?

O usługach informatycznych mówi się w dwóch kontekstach: mając na myśli albo bieżące utrzymanie sprawności oprogramowania, sieci i sprzętu, albo reagowanie na zagrożenie bezpieczeństwa czy znaczące błędy w oprogramowaniu. W

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź