Wzrost popytu na usługi hotelowe i gastronomiczne

Wzrost popytu na usługi hotelowe i gastronomiczne

Otwarte granice, brak barier formalnych, a przede wszystkim mnóstwo biur podróży zachęca nas do podróżowania. Nic więc nowego, iż obecnie rynek pensjonatów ma się dobrze, a będzie znacznie lepiej.

HoReCa to Ogólnoeuropejski Związek Krajowych Organizacji Hotelarskich, Restauracyjnych i Kawiarnianych. W Polsce określa on około 4% całego rynku działalności gospodarczych. Dodatkowo szacuje się wzrost transakcji w ramach opisywanego rynku o 3, 2% w ciągu obecnego roku. Co za tym idzie mnóstwo pracy mają także architekci układający plan rozbudowy funkcjonujących hoteli bądź utworzenie nowych miejsc, by w pełni spełniać wymagania turystów.

Nie zawsze obszar budowlany funkcjonował tak prężnie jak obecnie. W 2009 roku spadły inwestycje owego sektora oraz zainteresowanie budową nowych miejsc noclegowych. Na szczęście pod koniec niekorzystnego okresu zaczęto notować wzrost zainteresowania i sytuacja ta nie zmienia się do dziś.

Członkowie HoReCy najczęściej współpracują z producentami, rzadziej z dystrybutorami. Poziom importu w zakresie owej aktywności gospodarczej określa się na poziomie 21%. Informacje owe dotyczą także zbytu na usługi biur projektowych.

W następnym roku także przewiduje się wzrost popytu na dobra hotelarskie oraz zainteresowanie obszarem architektonicznym. W związku z tym młodzi Polacy mogą swobodnie brać pod uwagę dalszą edukację w tym kierunku.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jak opisywać dobra na kasach fiskalnych?
Next Czym charakteryzują się organizacje związkowe?

Może to Ci się spodoba

Zakładam firmę 0 Comments

Firmy chętnie badają doświadczenia konsumentów dotyczące produktów lub usług. Lekceważą jednak ich negatywne opinie

Mimo że firmy chętnie inwestują w monitorowanie i analizowanie doświadczeń nabywców swoich produktów i usług, to większość z nich nie podejmuje żadnych działań w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości – wynika z globalnego badania firmy IFS. Przedsiębiorcy tracą w ten

Zakładam firmę 1Comments

Jak promować usługi pogrzebowe?

Otwarcie firmy pogrzebowej to duże przedsięwzięcie, które wymaga wkładu finansowego oraz mnóstwa czasu i orientacji w tematyce. Warto zastanowić się nad skuteczną i ciekawą reklamą dla swojego biznesu. Jak trafnie

Zakładam firmę 0 Comments

Gotówka na rozpoczęcie działalności

Przed rozpoczęciem działalności gospodarczej dobrze jest dysponować gotówką na start. Chodzi przede wszystkim o zakup sprzętu, wyposażenie dla nowej firmy oraz pensje dla pracowników przez pierwsze miesiące. Młodzi przedsiębiorcy zwykle

Zakładam firmę 1Comments

Jak zorganizować fundusze na rozwój firmy?

Praktycznie każdy przedsiębiorca, który planuje otwarcie i rozwój własnej działalności gospodarczej walczy z problemami finansowymi. Bardzo trudno pozyskać gotówkę na start i zakupić potrzebne sprzęty oraz opłacić pierwsze wydatki. Funkcjonuje

Zakładam firmę 0 Comments

Ryzyko działania franczyzy

Franczyza, czyli pewien rodzaj dzielenia się na ściśle określonych zasadach swoją firmą, obarczona jest ogromnym ryzykiem. Najczęstszym powodem zniknięcia z rynku franczyzodawców jest zły dobór partnerów lub brak funduszy na

Wiadomości 0 Comments

Reklama dźwignią handlu

Od kilku lat każdy z nas może cieszyć się dostępem do cudownego wynalazku jakim jest internet.Dzięki niemu możemy codziennie sprawdzić wiadomości z całego świata i dostać się do informacji których

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź