Nietypowe metody znakowania gadżetów firmowych

Nietypowe metody znakowania gadżetów firmowych

Od tego, jaką metodą zostaną oznakowane gadżety firmowe, zależy ostateczny efekt estetyczny oraz jego trwałość. Dobór odpowiedniej techniki jest warunkowany wieloma czynnikami – m.in. finansowymi. Przede wszystkim liczy się jednak skuteczność wykonania pożądanego znaku graficznego. Jak działają profesjonaliści? Poznaj nietypowe metody znakowania gadżetów firmowych.

Metod stosowanych przez nowoczesnych producentów gadżetów reklamowych jest dziś wiele – łącznie można by wymienić ich co najmniej kilkanaście. Wśród nich znajdują się oczywiście te standardowe – a więc np. sitodruk czy druk cyfrowy. Niemniej jednak, te technologie nie zawsze wystarczą. Co bowiem zrobić w przypadku nierównomiernej powierzchni gadżetu czy trudniejszego do zadrukowania tworzywa? Wówczas eksperci sięgają po niestandardowe rozwiązania. Oto kilka z nich.

Tampodruk

Tampodruk staje się coraz powszechniej stosowaną technologią z uwagi na swoją uniwersalność, a także niezwykłą precyzję. Tą metodą można na powierzchnię tworzywa sztucznego, drewna czy metalu – poprzez dociśnięcie do niej tzw. tamponu, a więc specjalnego stempla nasączonego farbą. Efekt pracy jest trwały i estetyczny.

Grawerowanie laserowe

Niezwykle trwałe, a zarazem efektowne. Pozwala uzyskać elegancki efekt na powierzchni różnego rodzaju materiałów – np. drewna czy metalu, a także akcesoriów skórzanych. Grawerunek wykonany tą metodą doskonale prezentuje się np. na eleganckich drewnianych skrzyneczkach czy metalowych pudełkach.

Naklejki epoksydowe

Idealne na niewielkie powierzchnie o trudne kształty. Są stosowane m.in. przy produkowaniu żetonów do wózków oraz breloczków. Sama technika jest dość prosta. Pierwszym krokiem jest zaprojektowanie i wydrukowanie na folii logotypu, który ma trafić na gadżet. Później folia ta jest docinana do odpowiedniego kształtu i pokrywana żywicą epoksydową. W takiej formie jest naklejana we właściwe miejsce, np. na awers żetonu reklamowego.

Grawerunek na szkle

Szkło to delikatny materiał, który jednak coraz częściej jest wykorzystywany również do produkcji rozmaitych gadżetów reklamowych – choćby szklanek czy kieliszków z logo. Jednak wykonanie na nim zadruku nie należy do zadań łatwych. Podejmują się go tylko doświadczeni producenci, np. www.opengift.pl.  – Jako nieliczni w Polsce wykorzystujemy unikalne technologie znakowania gadżetów reklamowych pozwalające na umiejscowienie logotypu klienta np. na szkle lub wewnątrz kubka ceramicznego. – mówi Paweł Frieske.

Tłoczenie

Ta metoda jest wykorzystywana podczas pracy z produktami wykonanymi ze skóry bądź materiałów skóropodobnych – np. na okładkach eleganckich notesów czy na etui. Na początku tworzona jest specjalna, wypukła matryca, która pełni rolę stempla – jest on „odbijany” na skórze pod odpowiednim naciskiem, aby powstał wyraźny i estetyczny wzór.

To oczywiście tylko kilka technik, które są stosowane przez producentów gadżetów reklamowych. To, jakie zostaną wykorzystane do wytworzenia konkretnych akcesoriów, zależy od specyfiki konkretnego zlecenia. Dlatego ich wybór warto skonsultować ze specjalistami przed złożeniem zamówienia.

Previous Urządzenia wielofunkcyjne LOBOS
Next Ochrona firmowego logo. Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Może to Ci się spodoba

Polska ma za mało globalnych marek. Ekspansję zagraniczną firm ożywić ma pomoc rządu

Polski Fundusz Rozwoju realizuje zakrojony na szeroką skalę program wsparcia eksportu, który ma ośmielić rodzime firmy do podbijania zagranicznych rynków. Po ubiegłorocznym nieznacznym wzroście teraz ma nastąpić odbicie. Mają się

Leasing 1Comments

Czym jest wynajem długoterminowy samochodu? Sprawdź warunki

Rośnie zainteresowanie wynajmem długoterminowym pojazdów. Elastyczne warunki umowy oraz brak problemów z odsprzedażą auta sprawiają, że coraz więcej przedsiębiorców rozważa tę formę finansowania jako alternatywę leasingu. Dowiedz się, co to

Co po księgowości?

Dziś to trzeba przyznać rynek pracy jest niezwykle skomplikowany – dlatego aktualnie nawet przeciętny 30-latek zadaje sobie można powiedzieć paradoksalne pytanie – ,,kim chce zostać w przyszłości”? Statystycy na całym

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte

Większość polskich firm nie mierzy efektywności pracy. W Europie to już standard

Tylko 45 proc. przedsiębiorców deklaruje, że ich firma jest dojrzała procesowo – wynika z badania Macrologic. To oznacza, że mają one rozpisane poszczególne procesy, potrafią je kontrolować i mierzyć efektywność. Brak takiego

Operatorzy – czy tylko komórkowi?

Od niedawna bardzo popularne stało się zjawisko podejmowania współpracy przez banki i operatorów komórkowych. W ten sposób powstaje bankowość internetowa, która umożliwia zarządzanie finansami i robienie przelewów za pomocą specjalnej

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź