Nietypowe metody znakowania gadżetów firmowych
Od tego, jaką metodą zostaną oznakowane gadżety firmowe, zależy ostateczny efekt estetyczny oraz jego trwałość. Dobór odpowiedniej techniki jest warunkowany wieloma czynnikami – m.in. finansowymi. Przede wszystkim liczy się jednak skuteczność wykonania pożądanego znaku graficznego. Jak działają profesjonaliści? Poznaj nietypowe metody znakowania gadżetów firmowych.
Metod stosowanych przez nowoczesnych producentów gadżetów reklamowych jest dziś wiele – łącznie można by wymienić ich co najmniej kilkanaście. Wśród nich znajdują się oczywiście te standardowe – a więc np. sitodruk czy druk cyfrowy. Niemniej jednak, te technologie nie zawsze wystarczą. Co bowiem zrobić w przypadku nierównomiernej powierzchni gadżetu czy trudniejszego do zadrukowania tworzywa? Wówczas eksperci sięgają po niestandardowe rozwiązania. Oto kilka z nich.
Tampodruk
Tampodruk staje się coraz powszechniej stosowaną technologią z uwagi na swoją uniwersalność, a także niezwykłą precyzję. Tą metodą można na powierzchnię tworzywa sztucznego, drewna czy metalu – poprzez dociśnięcie do niej tzw. tamponu, a więc specjalnego stempla nasączonego farbą. Efekt pracy jest trwały i estetyczny.
Grawerowanie laserowe
Niezwykle trwałe, a zarazem efektowne. Pozwala uzyskać elegancki efekt na powierzchni różnego rodzaju materiałów – np. drewna czy metalu, a także akcesoriów skórzanych. Grawerunek wykonany tą metodą doskonale prezentuje się np. na eleganckich drewnianych skrzyneczkach czy metalowych pudełkach.
Naklejki epoksydowe
Idealne na niewielkie powierzchnie o trudne kształty. Są stosowane m.in. przy produkowaniu żetonów do wózków oraz breloczków. Sama technika jest dość prosta. Pierwszym krokiem jest zaprojektowanie i wydrukowanie na folii logotypu, który ma trafić na gadżet. Później folia ta jest docinana do odpowiedniego kształtu i pokrywana żywicą epoksydową. W takiej formie jest naklejana we właściwe miejsce, np. na awers żetonu reklamowego.
Grawerunek na szkle
Szkło to delikatny materiał, który jednak coraz częściej jest wykorzystywany również do produkcji rozmaitych gadżetów reklamowych – choćby szklanek czy kieliszków z logo. Jednak wykonanie na nim zadruku nie należy do zadań łatwych. Podejmują się go tylko doświadczeni producenci, np. www.opengift.pl. – Jako nieliczni w Polsce wykorzystujemy unikalne technologie znakowania gadżetów reklamowych pozwalające na umiejscowienie logotypu klienta np. na szkle lub wewnątrz kubka ceramicznego. – mówi Paweł Frieske.
Tłoczenie
Ta metoda jest wykorzystywana podczas pracy z produktami wykonanymi ze skóry bądź materiałów skóropodobnych – np. na okładkach eleganckich notesów czy na etui. Na początku tworzona jest specjalna, wypukła matryca, która pełni rolę stempla – jest on „odbijany” na skórze pod odpowiednim naciskiem, aby powstał wyraźny i estetyczny wzór.
To oczywiście tylko kilka technik, które są stosowane przez producentów gadżetów reklamowych. To, jakie zostaną wykorzystane do wytworzenia konkretnych akcesoriów, zależy od specyfiki konkretnego zlecenia. Dlatego ich wybór warto skonsultować ze specjalistami przed złożeniem zamówienia.
Może to Ci się spodoba
„Puste faktury” – co grozi za wystawienie?
Zgodnie z art. 62. § 2 Kodeksu karnego skarbowego „Kto fakturę lub rachunek, określone w § 1 (za wykonanie świadczenia), wystawia w sposób nierzetelny albo takim dokumentem posługuje się, podlega
Polska przyciąga coraz więcej zagranicznych inwestorów
Inwestycje zagraniczne napędzają wzrost gospodarczy Polski. Szacuje się, że w 2016 roku napływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich do Polski przekroczył 50 mld zł. Dużym beneficjentem jest m.in. Dolny Śląsk. Nowe inwestycje budują
Nowe dopłaty unijne – szansa na samochód hybrydowy dla każdego przedsiębiorcy
Właściciele małych i średnich firm mogą już się starać o uzyskanie dopłaty unijnej na samochody firmowe. I choć na Zachodzie jest to standard, w Polsce to dopiero pierwsza taka inicjatywa,
Jak wybrać wideorejestrator?
Jeśli dużo jeździsz samochodem i na wszelki wypadek chcesz rejestrować swoje trasy, zainwestuj w profesjonalny wideorejestrator. Wysokiej jakości nagrania przydadzą się w spornej sytuacji. Nowoczesne urządzenia proponują szereg przydatnych funkcji.
Poradnik dla właścicieli firm: jak obniżyć koszty utrzymania czystości?
Utrzymanie czystości w firmie to zadanie, które ma znaczenie nie tylko dla zachowania podstawowej higieny, ale również dla kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Wizerunek firmy, szczególnie w branżach, gdzie czystość jest postrzegana
Innowacje w firmie warunkiem utrzymania się na rynku
Innowacyjność to dziś dla firm warunek konkurencyjności i utrzymania klientów, którzy oczekują maksymalnej wygody, możliwości korzystania z produktów i usług w sposób prosty i szybki. Najszybciej innowacje wdraża sektor finansowy, który musi błyskawicznie reagować na te
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post