Jak wybrać dobry rollup?

Jak wybrać dobry rollup?

Reklama to obecnie rzecz tak oczywista, że w zasadzie już jej nie zauważamy. Z jednej strony nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ ludzki mózg przyzwyczaja się do bodźców, na które napotyka regularnie, lecz z drugiej to niedobrze dla firm, które za wszelką cenę próbują zdobyć uwagę potencjalnego klienta. Z tego powodu, aby nasza reklama była widoczna, musimy się obecnie o wiele bardziej napracować, niż jeszcze dekadę temu. Dobry projekt i kampania marketingowa to podstawa, ale duże znaczenie ma również sama forma zaprezentowania reklamy. W przypadku, gdy chcemy połączyć stosunkowo dużą powierzchnię do zadrukowania z mobilnością i wygodą przenoszenia standu z miejsca na miejsce, warto rozważyć zakup rollupu.

1. Kiedy rollup się przyda?

2. Jak zrobić dobrą reklamę na ten środek wyrazu?

3. Po czym poznać dobrej jakości stelaż?

4. Czym kierować się przy zakupie rollupu?

Kiedy rollup się przyda?

Reklama jest niepodważalnie jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie możemy wykorzystać do przyciągnięcia klientów do naszego produktu czy usługi. Z drugiej strony musimy być jednak na tyle ostrożni, żeby z nią nie przesadzić, ponieważ odbiorcy mogą taki zabieg uznać za negatywny. W przypadku, gdy planujemy zastosować reklamę wewnątrz budynku lub w miejscu, które jest chociaż trochę osłonięte od wiatru, rollup dobrze się sprawdzi jako mobilny nośnik informacji. Złożony zajmuje bardzo mało miejsca, a po włożeniu w futerał możemy wygodnie przenieść go na dowolną odległość. Dodatkowo jest również łatwy w rozstawieniu, jak i złożeniu, w przeciwieństwie do banerów w formie płachty, a także zapewnia stosunkowo dużą powierzchnię do umieszczenia naszego przekazu. Takie rozwiązanie świetnie sprawdzi się na różnego rodzaju eventach, jak targi, konferencje, spotkania organizacyjne i inne, a także może stanowić zachętę do wejścia do naszej firmy – i informację, co potencjalny klient znajdzie w środku – jeżeli postawimy go przed wejściem.

Jak zrobić dobrą reklamę na ten środek wyrazu?

Choć rollup zapewnia dużą przestrzeń, musimy nadal pamiętać o kilku podstawowych warunkach, jakie musi spełnić reklama, aby była dobra. Przede wszystkim musimy zadbać o czytelność grafiki – litery nie mogą być za małe ani w kolorze zbliżonym do tła, ale nie powinniśmy także drukować zbyt wielu informacji. Także przeznaczenie rollupu będzie miało wpływ na to, co na nim umieścimy: inaczej będzie wyglądało tło stoiska czy prelegenta podczas konferencji, a inaczej typowa reklama zachęcająca do odwiedzenia sklepu lub biura.

Jeżeli sami nie mamy zbyt dużych zdolności graficznych, najlepiej jest zlecić wykonanie projektu doświadczonemu specjaliście. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że rollupy, roll up będzie czytelny i zgodny z najnowszymi trendami w reklamie, a z drugiej ktoś przypilnuje również jakości samego wydruku.

Po czym poznać dobrej jakości stelaż?

Rodzaj materiału, na jaki się zdecydujemy, będzie miał bezpośredni wpływ na to, jak długo rollup nam posłuży. W przypadku, gdy chcemy aby reklama stała cały czas na zewnątrz lub była używana w pomieszczeniu, ale za to bez przerwy, powinniśmy wybrać bardziej solidną konstrukcję, a także tzw. konstrukcję premium. Różni się ona szerokością, a także innym rozstawieniem nóżek, co sprawia że rollup jest bardziej stabilny i mniej podatny np. na podmuchy wiatru. Z kolei gdy nie zamierzamy używać standu przez cały czas, a jedynie wystawiać go np. podczas eventów branżowych, często wystarczy nam tzw. wariant podstawowy – lekka, aluminiowa konstrukcja, prosta w złożeniu i rozłożeniu, którą można w prosty sposób przetransportować z miejsca na miejsce, a schowana w futerał nie zajmie wiele przestrzeni w bagażniku samochodu.

Czym kierować się przy zakupie rollupu?

W momencie, gdy decydujemy się na zakup rollupu, dobrze jest kierować się kilkoma istotnymi kwestiami, a nie tylko ceną standu. Zaliczamy do nich kolejno:

  • rodzaj materiału, z jakiego jest wykonany stelaż: dopasowany do warunków, w jakich trzymamy reklamę;
  • rodzaj materiału, z jakiego jest wykonana płachta na reklamę;
  • wielkość rollupu: jeżeli chcemy ustawić reklamę w środku pomieszczenia, dobrze jest wymierzyć, czy się nam ona zmieści;
  • możliwość zmiany grafik: bardzo ważne i przydatne, jeżeli chcemy umieścić więcej niż jedną reklamę na standzie;
  • producent: czasem lepiej wydać kilkadziesiąt złotych więcej, ale dostać produkt na lata, niż pozornie zaoszczędzić, a po roku wymieniać rollup na nowy.

Oczywiście, jeżeli kupujemy stelaż dla firmy, cena jak najbardziej ma duże znaczenie. Nie warto jednak kierować się tylko najniższą ofertą – często materiał, z jakiego wykonany jest taki rollup pozostawia wiele do życzenia, a reklama nadrukowana na kiepskiej jakości płachcie również nie będzie wyglądała dobrze. W skrajnym przypadku może wręcz się okazać, że zamiast pomagać nam zdobywać nowych klientów, taki stand dosłownie ich odstrasza. Dlatego jeżeli nie mamy pewności, jaki dokładnie produkt dobrać do naszych potrzeb, zawsze warto zapytać agencji kreatywnej lub firmy, od której chcemy zakupić rollup. Po przedstawieniu naszych kryteriów z całą pewnością wyjdziemy z porządnym i przydatnym standem w ręku.

Previous Salon samochodowy, warsztat, tor quadowy – szerokie zastosowanie hal stalowych
Next Producenci wołowiny w trudnej sytuacji

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Do końca roku surowce pozostaną tanie. Cena ropy może wzrosnąć najwyżej do 50 dolarów za baryłkę

W najbliższych tygodniach ceny ropy naftowej będą na podobnym poziomie – przewiduje Janusz Galas z DM Deutsche Bank. Do końca roku ropa typu Brent może podrożeć najwyżej do 50 dolarów za

Wiadomości 0 Comments

Rekordowe inwestycje w Porcie Gdańskim. Ma szansę stać się największym portem przeładunkowym na Bałtyku

W ciągu kilku lat Gdańsk może się stać największym głębokomorskim portem Bałtyku. Tylko w tym roku na inwestycje trafi 170 mln zł na pogłębienie toru wodnego, rozbudowę nabrzeży, modernizację układów drogowych

Wiadomości 0 Comments

Średnio siedmiu na dziesięciu Polaków zadowolonych ze swojej pracy

Zaangażowanie i satysfakcja pracowników wpływa na ich efektywność i bezpośrednio przekłada się na przychody firmy. Dlatego coraz więcej pracodawców buduje politykę personalną ukierunkowaną na zadowolenie zatrudnionych osób. Kluczowa w tym procesie jest dobra,

Wiadomości 0 Comments

Rynek spotkań to dla gospodarki dodatkowe 1,5 mld zł i ponad 30 tys. miejsc pracy

Prawie 34 tys. spotkań i wydarzeń oraz blisko 7 mln uczestników – tak można w liczbach pokazać rynek spotkań w Polsce. To branża, która dynamicznie się rozwija i wciąż ma duży potencjał. Jej wkład w gospodarkę

Wiadomości 3 komentarze

„Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży” – książka Roberta Grzybka już w księgarniach

Na rynku wydawniczym ukazała się inspirowana biblią marketingu Kotlera książka „Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży”. Jej autorem jest Robert Grzybek – uznany trener, konsultant i coach. Publikacja koncentruje się

Wiadomości 0 Comments

Artyści i fotografowie coraz częściej wchodzą na drogę sądową

Korzystanie z twórczości innej osoby może naruszać jej prawa majątkowe i osobiste. Plagiat jest zjawiskiem stosunkowo częstym w szkolnictwie, zwłaszcza wyższym. Coraz większa jest jednak świadomość konieczności walki z tym zjawiskiem na uczelniach. Rośnie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź