Prezenty dla pracowników na święta
Święta kojarzą się głównie z obdarowywaniem upominkami najbliższych, ale zwyczaj ten staje się coraz bardziej popularny w biurach. Nie bez przyczyny praca bywa nazywana drugim domem. Prezenty firmowe dla pracowników to świetny sposób na zadbanie o relacje w firmie. Zobacz, czym ich zaskoczyć!
Co kupić pracownikowi na święta? Prezenty firmowe z pomysłem!
Prezenty dla pracowników na święta to miły gest, który wcale nie musi wymagać wysiłku. Wystarczy zastanowić się, co najbardziej pasuje do specyfiki firmy i pracujących w niej osób. Można postawić na upominki nawiązujące do branży lub nieco bardziej uniwersalne zestawy. Na ePrezenty.pl znajdziesz masę ciekawych podarunków, które z pewnością pozytywnie wpłyną na Twoje relacje z pracownikami. Popularne jest ozdabianie prezentów lub ich opakowań logiem firmy, co bez wątpienia nadaje im wyjątkowego charakteru.
Prezent na święta dla pracownika – sama słodycz
Czasem trudno trafić w gust pracowników. Szczególnie gdy zespół stanowią osoby z różnymi zainteresowaniami i charakterami. Wówczas dobrze sprawdzają się uniwersalne prezenty firmowe z grawerem loga. Pudełeczko może skrywać czekoladowe serce z kawałkami truskawek, które pomoże wyrazić wdzięczność za sumienną pracę, a smaczne miody osłodzą nawet najtrudniejsze poniedziałki. Do tego tradycyjny, żurawinowy syrop nada zimowej herbacie jeszcze więcej smaku. Słodkie prezenty dla pracowników na święta będą strzałem w dziesiątkę!
Prezent dla pracownicy na święta – elegancki zestaw
Wciąż zastanawiasz się, co podarować pracownikom na święta? Ceniącym sobie elegancję i szyk przypadnie do gustu prezent firmowy w formie porcelanowej filiżanki z delikatnym złoceniem oraz czekolady z migdałami i żurawiną. Całość zapakowana zostanie w solidną, drewnianą skrzynię z nadrukiem świątecznej grafiki oraz loga marki. Zestaw idealnie pasuje do okazji i bez wątpienia zrobi na obdarowanej osobie duże wrażenie.
Najlepsze prezenty dla pracowników na święta – zdrowe smakołyki
Aromatyczna, zimowa herbata to jeden z najlepszych umilaczy czasu w pracy. Zaskocz pracowników i postaw na świąteczne prezenty firmowe w słodkiej odsłonie. Zestawy miodów w różnych, ciekawych smakach to miła i uniwersalna niespodzianka. Obdarowani zwrócą szczególną uwagę na ich rodzaje. Miód z kakao lub aronią to nietypowe połączenia, które skradną serca pracowników. Urocze pudełko przystroi ozdoba z jutowego sznurka oraz bilecik z życzeniami i logiem firmy. Tak przygotowane prezenty dla pracowników na święta zawsze zostają w pamięci.
Świąteczny prezent dla pracownika – kawosza
Wielu osobom trudno sobie wyobrazić dzień w pracy bez pachnącej i dodającej energii kawy. Właśnie dlatego prezenty firmowe zawierające pyszną kawę i specjalną puszkę są bardzo popularnym wyborem. Arabicę uważa się za najszlachetniejszy i najstarszy jej rodzaj, co czyni upominek naprawdę jakościowym. Już sam widok kolorowej i wesołej etykiety zdobiącej puszkę sprawia, że od razu czuje się ducha świąt!
Może to Ci się spodoba
Firmom brakuje rąk do pracy
Ochotnicze Hufce Pracy – które zajmują się aktywizacją zawodową i pośredniczeniem w znalezieniu zatrudnienia dla młodych pracowników – będą mieć w tym roku nawet 70 tys. ofert pracy z całego kraju. Zapotrzebowanie jest dwukrotnie większe
Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce
Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest aktywna w mediach społecznościowych. Szacuje się, że 200 tys. firm jest w stanie płacić za pozyskanie zleceń z internetu. Firma Fachowcy.pl,
Reklama w prasie a content marketing – która formę promocji wybrać?
Wielu wydawców i właścicieli sklepów często zastanawia się, czy skupić się na reklamie w internecie czy też promować swoja markę w prasie. Zarówno marketing internetowy jak i prasowy ma swoje
Czym charakteryzuje się technologia cięcia laserem?
Oferuje nam szereg unikatowych możliwości pozwalając między innymi na łatwą edycję kształtu, jaki ma element docelowy, wpływanie na jego wymiary, a nawet na strukturę. Co ważne, znajduje ona zastosowanie bez
Marketing XXI wieku — jak pracują agencje?
Rynek reklamowy to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się segmentów polskiej gospodarki. Według raportu SMG w samym 2015 roku zanotowano w tej branży wzrost o 4,5%, czyli aż 326,1 milionów
Zaledwie 3,5 proc. specjalistów i menadżerów jest bez pracy
Bezrobocie w Polsce na koniec roku wyniosło 8,3 proc. – wynika z szacunków resortu pracy. Wśród specjalistów i menadżerów poziom ten jest znacznie niższy – ok. 3,5 proc. Najlepsi kandydaci w tej grupie otrzymują
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post