Jak zarabiać na pustej przestrzeni magazynowej?

Jak zarabiać na pustej przestrzeni magazynowej?

Magazyn jest dla właściciela zakładu produkcyjnego bądź hurtowni podstawowym miejscem składowania ładunków. Zdarza się, iż nakład produkcji towarów w określonym czasie jest mniejszy, co w konsekwencji prowadzi do pojawienia się pustostanów. Choć hala pełni wtedy teoretycznie tę samą funkcję, to nie jest w stanie całkowicie zrealizować swojego potencjału biznesowego. W takiej sytuacji przedsiębiorcom zaleca się pewne rozwiązanie, dzięki któremu uda się wykorzystać całą przestrzeń magazynową, a przy tym regularnie zarabiać pieniądze przydatne w rozwoju działalności. Mowa tu o wynajmie powierzchni składowania, którą w łatwy sposób i bez wysiłku można zrealizować za pośrednictwem platformy 4SHELF.

Kto decyduje się na wynajem powierzchni składowania towarów?

Dysponując wolną przestrzenią magazynową, która każdego miesiąca marnuje swój pożądany na rynku potencjał, warto zdać sobie sprawę z obecności przedsiębiorców poszukujących właśnie miejsca do składowania towarów. Niejednokrotnie zdarza się, iż właściciele firm produkcyjnych starają się rozszerzyć swoją działalność o nowe regiony. Budowa własnego obiektu na tym etapie jest dla nich mało opłacalna, z uwagi na niepewność dotyczącą przyjęcia się produktu u odbiorców.

Wynajem takim osobom określonej ilości miejsca jest bardzo komfortowy dla wszystkich stron porozumienia. Najemca może rozpocząć dystrybucję towaru na nowym obszarze, natomiast wynajmujący nie musi martwić się o koszty utrzymania tej przestrzeni, zyskując tym samym dodatkowe źródło dochodu. Do tego wszystkiego może w znaczący sposób przyczynić się platforma 4SHELF, z pomocą której obie strony oszczędzą masę czasu i wysiłku, jaki poświęciliby na indywidualne szukanie firm dysponujących wolną powierzchnią składowania.

Na jakiej zasadzie działają platformy pośredniczące przy wynajmie magazynów?

Platformy pomocne przy wynajmie powierzchni składowania towarów bazują na bardzo popularnym już modelu shareingowym. Dla przykładu możemy zwrócić uwagę na serwisy zajmujące się rezerwacją zakwaterowania przez internet. Osoby lubiące podróżować doskonale zdają sobie sprawę z zasady działania tego typu portali. To swego rodzaju miejsca, w których spotykają się dwie grupy osób – właściciele hoteli/pokojów oraz turyści.

Nie inaczej działa to przy usłudze, jaką jest wynajem magazynu. Serwis 4SHELF umożliwia przedsiębiorcom wstawienie ogłoszenia dotyczącego wynajmu określonej powierzchni składowania, przy jednoczesnym wymogu jej szczegółowego opisu. W ten sposób właściciel firmy produkcyjnej szukający magazynu w dobrej lokalizacji, będzie miał mocno ułatwione zadanie. To ograniczenie wszystkich formalności oraz ważnego dla każdej osoby zarządzającej biznesem czasu.

Poruszanie się po stronie jest w pełni intuicyjne i pozwala dokładnie sprecyzować m.in powierzchnię i klasę szukanego magazynu. To z pewnością spora wygoda dla wszystkich przedsiębiorców, którzy do tej pory w ramach poszerzenia swojej działalności o nowe regiony musieli szukać magazynów na własną rękę.

4SHELF jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.

Previous Tares - Stalowe Centrum Serwisowe
Next Odszkodowania związane z pracą

Może to Ci się spodoba

Fotowoltaika dla rolnika

Atuty korzystania z własnej instalacji fotowoltaicznej każdego dnia poznaje coraz więcej osób. Spora grupa z nich to rolnicy, którzy mogą skorzystać z różnorodnych form wsparcia na realizację takiej inwestycji. Rozmawiamy

Komisja Europejska chce uprościć procedury ubiegania się o środki unijne

Komisja Europejska powinna rozważyć możliwości wprowadzenia ułatwień w dostępie do funduszy unijnych zaplanowanych w budżecie od 2020 roku – tak brzmi konkluzja grupy wysokiego szczebla ds. uproszczenia przepisów. Chodzi głównie o uproszczenie procedur

Firma 1Comments

Jak zadbać o stronę firmową? Lista rzeczy, na które warto zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu firmowej strony

Posiadanie firmowej strony jest już podstawowym elementem prowadzenia biznesu. Należy jednak pamiętać, że firmowa strona www nie jest tylko dodatkiem i czymś co trzeba mieć, żeby nie zostać w tyle

Nowy obowiązek dla dużych firm. Do 30 września muszą przeprowadzić audyt energetyczny

Zgodnie z nowymi przepisami duże firmy muszą do końca września przeprowadzić audyt energetyczny. Wbrew pozorom nie zostało dużo czasu – przestrzegają eksperci, gdyż przy średniej komplikacji taki audyt może trwać ok. 3–4

Firmy coraz częściej szukają wsparcia finansowego

Zapotrzebowanie na pożyczki dla przedsiębiorstw rośnie. Alternatywą dla kredytów bankowych stało się finansowanie udzielane przez Agencję Rozwoju Przemysłu. Wsparcie udzielone rodzimym firmom w ciągu sześciu ostatnich lat sięgnęło 3,7 mld zł. Z pożyczek udzielonych

Mała firma 0 Comments

Ile zarabia samodzielny fryzjer?

Własny salon fryzjerski to bardzo kosztowny biznes. Na początek trzeba wydać minimum 100 tys. zł, aby zaopatrzyć salon w podstawowy sprzęt. Nie można zapominać o wykwalifikowanym personelu, który dla wielu

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź