Jak zarabiać na pustej przestrzeni magazynowej?

Jak zarabiać na pustej przestrzeni magazynowej?

Magazyn jest dla właściciela zakładu produkcyjnego bądź hurtowni podstawowym miejscem składowania ładunków. Zdarza się, iż nakład produkcji towarów w określonym czasie jest mniejszy, co w konsekwencji prowadzi do pojawienia się pustostanów. Choć hala pełni wtedy teoretycznie tę samą funkcję, to nie jest w stanie całkowicie zrealizować swojego potencjału biznesowego. W takiej sytuacji przedsiębiorcom zaleca się pewne rozwiązanie, dzięki któremu uda się wykorzystać całą przestrzeń magazynową, a przy tym regularnie zarabiać pieniądze przydatne w rozwoju działalności. Mowa tu o wynajmie powierzchni składowania, którą w łatwy sposób i bez wysiłku można zrealizować za pośrednictwem platformy 4SHELF.

Kto decyduje się na wynajem powierzchni składowania towarów?

Dysponując wolną przestrzenią magazynową, która każdego miesiąca marnuje swój pożądany na rynku potencjał, warto zdać sobie sprawę z obecności przedsiębiorców poszukujących właśnie miejsca do składowania towarów. Niejednokrotnie zdarza się, iż właściciele firm produkcyjnych starają się rozszerzyć swoją działalność o nowe regiony. Budowa własnego obiektu na tym etapie jest dla nich mało opłacalna, z uwagi na niepewność dotyczącą przyjęcia się produktu u odbiorców.

Wynajem takim osobom określonej ilości miejsca jest bardzo komfortowy dla wszystkich stron porozumienia. Najemca może rozpocząć dystrybucję towaru na nowym obszarze, natomiast wynajmujący nie musi martwić się o koszty utrzymania tej przestrzeni, zyskując tym samym dodatkowe źródło dochodu. Do tego wszystkiego może w znaczący sposób przyczynić się platforma 4SHELF, z pomocą której obie strony oszczędzą masę czasu i wysiłku, jaki poświęciliby na indywidualne szukanie firm dysponujących wolną powierzchnią składowania.

Na jakiej zasadzie działają platformy pośredniczące przy wynajmie magazynów?

Platformy pomocne przy wynajmie powierzchni składowania towarów bazują na bardzo popularnym już modelu shareingowym. Dla przykładu możemy zwrócić uwagę na serwisy zajmujące się rezerwacją zakwaterowania przez internet. Osoby lubiące podróżować doskonale zdają sobie sprawę z zasady działania tego typu portali. To swego rodzaju miejsca, w których spotykają się dwie grupy osób – właściciele hoteli/pokojów oraz turyści.

Nie inaczej działa to przy usłudze, jaką jest wynajem magazynu. Serwis 4SHELF umożliwia przedsiębiorcom wstawienie ogłoszenia dotyczącego wynajmu określonej powierzchni składowania, przy jednoczesnym wymogu jej szczegółowego opisu. W ten sposób właściciel firmy produkcyjnej szukający magazynu w dobrej lokalizacji, będzie miał mocno ułatwione zadanie. To ograniczenie wszystkich formalności oraz ważnego dla każdej osoby zarządzającej biznesem czasu.

Poruszanie się po stronie jest w pełni intuicyjne i pozwala dokładnie sprecyzować m.in powierzchnię i klasę szukanego magazynu. To z pewnością spora wygoda dla wszystkich przedsiębiorców, którzy do tej pory w ramach poszerzenia swojej działalności o nowe regiony musieli szukać magazynów na własną rękę.

4SHELF jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.

Previous Tares - Stalowe Centrum Serwisowe
Next Odszkodowania związane z pracą

Może to Ci się spodoba

Rozbudowa infostrad wymaga wielomiliardowych inwestycji

Polska gospodarka wkracza w fazę czwartej rewolucji. Napędzać będzie ją szybki internet i nowe technologie. W Ministerstwie Rozwoju rozmawiano o tym, jak wielomiliardowe programy rozbudowy nowoczesnej infrastruktury mogą przyspieszyć cyfryzację kraju. Światłowód jest

Budka telefoniczna do biura – idealna do open space

Nowoczesna, minimalistyczna aranżacja i możliwie maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni to cechy charakterystyczne zdecydowanej większości współczesnych biur typu open space. Otwarta przestrzeń, chociaż funkcjonalna, nie zapewnia jednak pracownikom pożądanego komfortu. Przeczytaj

Start-upy muszą prowadzić inną politykę motywacyjną niż korporacje

Właściciele start-upów, aby przyciągnąć pożądanych pracowników, powinni przedstawiać ofertę całkowicie różną od korporacyjnej. Taką jest Motywacja 3.0 polegająca na pobudzaniu wewnętrznej motywacji pracownika. To przeciwieństwo Motywacji 2.0 polegającej na tradycyjnym

e-Firma i Startup 1Comments

Jak poprawić wizerunek firmy szkoleniowej?

Założenie własnej firmy szkoleniowej to z pozoru łatwa sprawa. Nie trzeba inwestować dużych pieniędzy na początek. Wystarczy wynajęcie pomieszczenia biurowego oraz zatrudnienie wykwalifikowanych trenerów i można osiągać duże przychody już

Co trzecia młoda firma upada w ciągu pierwszego roku

W I półroczu 2017 roku ogłoszono informacje o niewypłacalności 418 przedsiębiorstw – wynika z analizy Euler Hermes. To 15-proc. wzrost względem I połowy 2016 roku. Upadają zwykle młode firmy: po pierwszym roku

e-Firma i Startup 0 Comments

Połowa polskich start-upów to eksporterzy. Ekspansja na rynki zagraniczne to dla nich warunek rozwoju

„Polska to blisko 40-milionowy rynek. Wystarczająco duży, by na nim rozpocząć działalność, ale grożący pułapką średniego wzrostu” – wynika z ostatniego raportu fundacji Startup Poland. Dlatego dla polskich start-upów kluczowym warunkiem rozwoju

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź